Vond m eigenlijk voor het eerst echt tegenvallen. Op de santoni Croco's na dan.
Vandaag de nieuwe Quote binnen, met een leuk overzichtje van YvrA met leuke zomer jasjes, shirts en schoenen, incl indicatieprijs!
Citaat van: "Migliore"Vandaag de nieuwe Quote binnen, met een leuk overzichtje van YvrA met leuke zomer jasjes, shirts en schoenen, incl indicatieprijs!ik ga m zo even halen; is ie de moeite waard?
Ik vind dat blaadje van Jort de moeite van het kopen niet waard, ik lees de stukjes over mode & lifestyle altijd lekker op het station.
Quote is een zakenblad die in het merendeel over zaken gaat.Mode is een klein item van dit blad voor echte modebladen zal men dus de L'uomo etc moeten kopen.
Vind de stijlsectie van de Quote vaak ook een van de leukere onderdelen. Echt goede Nederlandse tijdschriften over kleding zijn er niet echt (gat in de markt misschien? ), en de meeste kiosken/bruna's hebben niet echt een hele ruime selectie aan buitenlandse bladen.
Citaat van: "gusto napolitano"Quote is een zakenblad die in het merendeel over zaken gaat.Mode is een klein item van dit blad voor echte modebladen zal men dus de L'uomo etc moeten kopen.Agree,En ik moet zeggen dat ik de quote wel tot de laatste letter uitlees! Hoe zit dat met bladen als de L'Uomo??? Gaat dat niet vooral over fashion brands??!!