Auteur Topic: Tijdschriften - Algemeen  (264231 keer gelezen)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Tijdschriften 2008
Reactie #300 Gepost op: 16 augustus 2008 - 10:10:24
De nieuwe JFK nog ingekeken wel leuk maar niet om te kopen.

Ik koop hem iedere 2-3 maanden. Wel een aardig blad om te hebben liggen. Ook leuk voor op het toilet ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Mediaman

• Gast
Reactie #301 Gepost op: 16 augustus 2008 - 10:59:28
Heren,

Mag ik als Mediaman absoluut het blad Monocle aanbevelen? Gemaakt door de oprichter van Wallpaper Tyler Brule, ook een prima site:

http://www.monocle.com/

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #302 Gepost op: 16 augustus 2008 - 13:22:00
Heren,

Mag ik als Mediaman absoluut het blad Monocle aanbevelen? Gemaakt door de oprichter van Wallpaper Tyler Brule, ook een prima site:

http://www.monocle.com/

Kun je ons ook een login en password verschaffen zodat we de inhoud van de site kunnen bekijken?  :wink:

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #303 Gepost op: 29 september 2008 - 12:07:29
Op het vliegveld de GQ meegenomen (UK editie), eigenlijk gewoon een dure reclamefolder van 400 pagina's :s

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Tijdschriften
Reactie #304 Gepost op: 30 december 2008 - 10:46:04
Toen ik afgelopen week bij Tim Mureau op de koffie was.. liet hij mij het blad ''Gentleman'' zien. Had hij in Knokke gekocht. Mooi blad! Staat o.a. een interessant stuk in over Tom Ford en de franse schoenmaker J.M. Weston. Moeite waard om te kopen voor slechts 5 euro.
Tribula

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #305 Gepost op: 30 december 2008 - 10:51:11
In de Esquire van januari (UK editie) een special over bespoke kleding (en andere min of meer bespoke verkrijgbare producten). O.a. met een aardig artikeltje over de 'sartorial vacations' die London Lounge-oprichter Michael Alden organiseert.

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #306 Gepost op: 19 januari 2009 - 17:13:01
Toen ik afgelopen week bij Tim Mureau op de koffie was.. liet hij mij het blad ''Gentleman'' zien. Had hij in Knokke gekocht. Mooi blad! Staat o.a. een interessant stuk in over Tom Ford en de franse schoenmaker J.M. Weston. Moeite waard om te kopen voor slechts 5 euro.

http://www.gentlemanmagazine.be/nl/index.jsp

Return to innocence...

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #307 Gepost op: 19 januari 2009 - 21:58:04
http://www.gentlemanmagazine.be/nl/index.jsp
Oei, ik hoop dat de inhoud van het blad toch beter aan te zien is dan hun site. Dit kan anno 2009 toch niet meer?

BC/BG

• Bekijk profiel
Reactie #308 Gepost op: 19 januari 2009 - 22:20:19
Ieder magazine lijkt tegenwoordig op elkaar, wanneer komt er iets wat zich echt onderscheid? Monocle is trouwens inderdaad een aanrader, schitterende fotografie. Weet iemand hoe dat magazine heet met Viggo Mortensen op de cover van december?

GuyS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #309 Gepost op: 20 januari 2009 - 00:51:50
Ieder magazine lijkt tegenwoordig op elkaar, wanneer komt er iets wat zich echt onderscheid? Monocle is trouwens inderdaad een aanrader, schitterende fotografie. Weet iemand hoe dat magazine heet met Viggo Mortensen op de cover van december?

AnOther Man

Was persoonlijk ook niet zo onder de indruk van dat tijdschrift.

BC/BG

• Bekijk profiel
Reactie #310 Gepost op: 21 januari 2009 - 01:13:31
't beviel me wel, de sombere fotografie paste goed bij het jaargetijde en mijn gemoedstoestand.
En die acteur is goed -> Eastern Promises

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #311 Gepost op: 21 januari 2009 - 02:05:38
Zo, twintig dollar. Prijzig blad voor de Amerikanen.

GuyS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #312 Gepost op: 21 januari 2009 - 02:11:55
't beviel me wel, de sombere fotografie paste goed bij het jaargetijde en mijn gemoedstoestand.
En die acteur is goed -> Eastern Promises

Eastern Promises is een geweldige film inderdaad.

Persoonlijk was ik afgelopen jaar qua mainstream tijdschriften onder de indruk van de Amerikaanse Men's Vogue. Natuurlijk ook een reclamefolder (maar zijn ze dat niet allemaal tegenwoordig?) maar een die naar mijn idee een goed midden hield tussen de stereotype mannen-artikelen, modieuze accessoires, kleding en gadgets, maar toch vrij veel interessante artikelen over mensen waar een Nederlands tijdschrift niet zo snel over zou schrijven. Ik heb vernomen dat het tijdschrift ter ziele is gegaan, vind ik toch jammer.

BC/BG

• Bekijk profiel
Reactie #313 Gepost op: 21 januari 2009 - 11:18:38
Tja, de goede dingen in het leven gaan vaak snel voorbij...

Heb zelf ook meegewerkt aan het Parool magazine, echt een uitdaging om binnen de kaders goede onderwerpen en shoots te produceren. Wel waanzinnig leuk.

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #314 Gepost op: 21 januari 2009 - 12:29:42
Oei, ik hoop dat de inhoud van het blad toch beter aan te zien is dan hun site. Dit kan anno 2009 toch niet meer?

Ja de inhoud is veel beter ;)
Return to innocence...