Vandaag gekocht: 'het grote stijlnummer' van Esquire (april 2007) & JFK voorjaar 2007 editie.. ben benieuwd
avantgarde net doorgebladerd, best aardig
had deze week de 'matthijs' gekocht. ik vond hem best leuk
Citaat van: "ruby tuesday"had deze week de 'matthijs' gekocht. ik vond hem best leukIk ook, wel leuk inderdaad.Mooie tas krijg je als je een abbo neemt... alleen leest m'n moeder Linda niet en m'n vriendin kon ik ook niet ompraten
Citaat van: "Napoleon"avantgarde net doorgebladerd, best aardigVandaag ook maar even wat artikeltjes doorgenomen in het zonnetje. Daarbij vroeg ik me af waar Wallpaper en Monocle te verkrijgen zijn die in de AVG man stonden. Verder inderdaad redelijk onderhoudend tijdschrift dat Avantgarde
Citaat van: "ruby tuesday"had deze week de 'matthijs' gekocht. ik vond hem best leukIk vond het wel meevallen uiteindelijk maar niet gekocht.
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "ruby tuesday"had deze week de 'matthijs' gekocht. ik vond hem best leukIk vond het wel meevallen uiteindelijk maar niet gekocht.ik vind de voetbalverhalen wel leuk, net als de mode van mark-marie en davids.. niet des sf's maar wel hoe ik het zou dragen..
Zijn er al nieuwe intressante bladen uit.