Auteur Topic: Tijdschriften - Algemeen  (264233 keer gelezen)

Tungsten Duvall

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Tijdschriften
Reactie #330 Gepost op: 07 maart 2009 - 14:35:26
Krijg 'm als abonnee in de bus ... best wel even leuk om door te bladeren, maar meer ook niet.

Gegroet!
Blijf jezelf zonder dezelfde te blijven

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #331 Gepost op: 07 maart 2009 - 18:21:07
Dat is het eigenlijk toch nooit?

Soms is 'ie leuker dan anders, maar dit keer dus minder leuk dan anders.  ;) Niet de 7,50 waard dus.

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #332 Gepost op: 16 maart 2009 - 15:13:36
Net de nieuwe Quote van de deurmat gehaald. Deze maand een goede veertig pagina's als stijlbijlage, met voornamelijk zomerse kledij. Een aantal stijliconen (ik heb ze niet benoemd), zonnebrillen, en een fotoshoot a la creditcrunch. Enjoy!
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Mediaman

• Gast
Reactie #333 Gepost op: 22 maart 2009 - 15:39:22
Net de nieuwe Quote van de deurmat gehaald. Deze maand een goede veertig pagina's als stijlbijlage, met voornamelijk zomerse kledij. Een aantal stijliconen (ik heb ze niet benoemd), zonnebrillen, en een fotoshoot a la creditcrunch. Enjoy!

Door de beperkte bijdrage van YvA en de styling van ene Jeroen Kamphorst staan er niet eens Incotexjes tussen het overzicht van broeken, alleen maar de overbekende merken zoals TH, GANT, SoA, etc. Wat een tegenvaller deze bijlage, weinig origineels, veel van het zelfde.

De pet is wel gesignaleerd onder de naam 'Coppola'. Daardoor kwam ik weer hier terecht:
http://en.wikipedia.org/wiki/Coppola_(cap)
http://www.lacoppola.com/inglese/storia/storia.htm

Narcissus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #334 Gepost op: 22 maart 2009 - 16:01:09
Het eerste heb je weliswaar gelijk in. Ik en vooral jij weten beiden wel waarom de overbekende merken getoond worden.

Die coppola is inderdaad DE pet MAAR; de coppola is als een flat cap of newsboy cap (a la MMorley). De pet die getoond wordt in de laatstverschenen Quote is een ander model en naar mijn idee geen coppola. Wellicht een afgeleide hiervan, maar hij neigt meer naar een pet van Kruimeltje <-- Link.
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

Mediaman

• Gast
Reactie #335 Gepost op: 22 maart 2009 - 16:39:04
Dat weet ik zeker, maar hiermee wordt wel de redactionele autoriteit ondermijnd, wat uiteindelijk ten koste zal gaan van de door de lezers gepercipieerde kwaliteit van een blad en dat kost weer aandacht van de lezer voor de inhoud, vervolgens daalt de oplage, vervolgens dalen de advertentie-inkomsten, vervolgens,....bye, bye.

Als Media(plannend)man ben ik op zoek naar bladen met een gezonde balans tussen commercie en redactionele onafhankelijkheid en Quote is, met pijn in mijn mediahart, aan het afglijden.

Narcissus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #336 Gepost op: 22 maart 2009 - 17:03:05
Niets meer of minder op aan te merken.

Mediaman

• Gast
Reactie #337 Gepost op: 22 maart 2009 - 17:07:29
De stijlbijlage is typisch een geval van 'special' gemaakt in de hoofdzaak voor adverteerders om weer een paar extra pagina's uit de markt te harken. Een markt overigens die zwaar onder druk staat, dus enig begrip heb ik er wel voor.

Wat heb jij precies gedaan bij Quotemedia?

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #338 Gepost op: 22 maart 2009 - 17:28:37
Vind persoonlijk het lastig om een beetje normaal blad te lezen als man zijnde. Twee van de grote bladen zijn Quote en Mens Health en beide vind ik redelijk smaakloos vandaag de dag.

Wat ik een mooi blad vind is de Foreign Affairs, maar die kost toch al gauw 11 EUR.

Narcissus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #339 Gepost op: 22 maart 2009 - 17:29:19
Ik heb voor een periode van vier maanden bij Quotemedia op de redactie gezeten, daar heb ik de website gevuld met artikelen.

Groet!

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #340 Gepost op: 03 april 2009 - 20:31:23
Niets zo veranderlijk als de mens

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #341 Gepost op: 03 april 2009 - 20:33:37

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #342 Gepost op: 03 april 2009 - 20:43:45
Ik vind monocle een mooi blad.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #343 Gepost op: 04 april 2009 - 09:23:16
Ik ook, al twijfel ik over het verlengen van mijn abo.

Narcissus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #344 Gepost op: 14 april 2009 - 11:48:14
Op de valreep, de douche gooide er al warm water uit: de nieuwste Quote. Zodadelijk even een quick runthrough.
Laatst bewerkt op: 14 april 2009 - 11:50:03 door Narcissus