Auteur Topic: Tijdschriften - Algemeen  (241703 keer gelezen)

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Tijdschriften - Algemeen
Gepost op: 17 maart 2006 – 12:56:03
Is er iemand bekend met 'Fantastic Man'. Ik las ern een klein stukje over in nrc.next -> www.fantasticmanmagazine.com
Laatst bewerkt op: 19 november 2012 – 18:58:41 door Clay
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Tijdschriften Maart
Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2006 – 00:29:45
Citaat van: "Camiceria"
Is er iemand bekend met 'Fantastic Man'. Ik las ern een klein stukje over in nrc.next -> www.fantasticmanmagazine.com
Ik heb het hier nog niet gezien maar onlangs in het vliegtuig zag ik een exemplaar liggen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Tijdschriften Maart
Reactie #2 Gepost op: 18 maart 2006 – 10:30:55
Elsevier Mannenbijlage vond ik tegenvallen.... veel te veel nadruk op designmode. Heb ik beter gezien.

"Shoppen in Milaan" was wel weer een leuk artikel, maar ook daar vnl. meldingen van designmodewinkels.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Tijdschriften Maart
Reactie #3 Gepost op: 18 maart 2006 – 11:12:40
Was ook niet echt onder de indruk van Elsevier Thema maar vond het wel meevallen eigenlijk. Milaan was leuk inderdaad.

Avant Garde Man - dat lijkt wat meer om onze stijl te benaderen. Deze maand voor het eerst uitgekomen en ik meen dat ze in het najaar met deel twee komen.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Tijdschriften Maart
Reactie #4 Gepost op: 18 maart 2006 – 11:31:23
Citaat van: "Camiceria"
Was ook niet echt onder de indruk van Elsevier Thema maar vond het wel meevallen eigenlijk. Milaan was leuk inderdaad.

... en dat nogal confronterende artikel... wat is de afschrijving op kleding per dag. Nogal pijnlijk ;)

Maar op horloges werd iig weinig afgeschreven :). Op pakken daarentegen...  :roll:

Immanuel

  • Gast
Tijdschriften Maart
Reactie #5 Gepost op: 18 maart 2006 – 13:05:25
Citaat van: "Fastcruiser"
Citaat van: "Camiceria"
Was ook niet echt onder de indruk van Elsevier Thema maar vond het wel meevallen eigenlijk. Milaan was leuk inderdaad.

... en dat nogal confronterende artikel... wat is de afschrijving op kleding per dag. Nogal pijnlijk ;)

Maar op horloges werd iig weinig afgeschreven :). Op pakken daarentegen...  :roll:


ik ga denk ik onderbroeken verhuren ... (gezien de kost die je volgens elseviers daar aanhebt..)

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Tijdschriften Maart
Reactie #6 Gepost op: 18 maart 2006 – 13:19:20
Citaat van: "Camiceria"
Was ook niet echt onder de indruk van Elsevier Thema maar vond het wel meevallen eigenlijk. Milaan was leuk inderdaad.

Avant Garde Man - dat lijkt wat meer om onze stijl te benaderen. Deze maand voor het eerst uitgekomen en ik meen dat ze in het najaar met deel twee komen.


Waar is die te koop de Avant Garde man? Hebben ze mischien ook een site?
Return to innocence...

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Tijdschriften Maart
Reactie #7 Gepost op: 18 maart 2006 – 13:23:54
Citaat van: "TimMureau"
Citaat van: "Camiceria"
Was ook niet echt onder de indruk van Elsevier Thema maar vond het wel meevallen eigenlijk. Milaan was leuk inderdaad.

Avant Garde Man - dat lijkt wat meer om onze stijl te benaderen. Deze maand voor het eerst uitgekomen en ik meen dat ze in het najaar met deel twee komen.


Waar is die te koop de Avant Garde man? Hebben ze mischien ook een site?


Ik heb hem op de grotere stations gezien. Maar daar heb je weinig aan. Ik zal vandaag eens kijken of ze em op m'n werk (Verwijs) hebben. Want als dat zo is heeft Donner en Broese en Scheltema em ook wel probably.
This, madame, is Versailles.

Jason

  • Gast
Re: Tijdschriften Maart
Reactie #8 Gepost op: 18 maart 2006 – 13:57:11
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Camiceria"
Is er iemand bekend met 'Fantastic Man'. Ik las ern een klein stukje over in nrc.next -> www.fantasticmanmagazine.com
Ik heb het hier nog niet gezien maar onlangs in het vliegtuig zag ik een exemplaar liggen.


Website ziet er goed uit.. hoe dik is dat tijdschrift?

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Tijdschriften Maart
Reactie #9 Gepost op: 19 maart 2006 – 21:28:05
Avant Garde man is verkrijgbaar bij de boekhandels met *)
Dus oa Verwijs, Donner, Broese, Scheltema.

Leuk tijdschrift, stond een wel geinig groen jasje in van LV, got me thinking. Bij Verwijs hadden we ook een Duitse GQ style; ook erg leuk  :D
This, madame, is Versailles.

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Tijdschriften Maart
Reactie #10 Gepost op: 19 maart 2006 – 21:49:38
Waar zit Verwijs? Want ik ben morgen in A'dam met school dus als het daar zit kan ik er wel even langs gaan.
Return to innocence...

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Tijdschriften Maart
Reactie #11 Gepost op: 19 maart 2006 – 22:05:24
Citaat van: "TimMureau"
Waar zit Verwijs? Want ik ben morgen in A'dam met school dus als het daar zit kan ik er wel even langs gaan.


In Amsterdam zit Scheltema. Adres Koningsplein 20
This, madame, is Versailles.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Tijdschriften Maart
Reactie #12 Gepost op: 19 maart 2006 – 22:57:21
Is ook gewoon te koop bij de Bruna....
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Jason

  • Gast
Tijdschriften Maart
Reactie #13 Gepost op: 20 maart 2006 – 00:09:41
http://www.londonist.com/archives/2005/08/londonist_reads_1.php
stukje over fantastic man, beetje vuig maar wel leuk.

Citaat
As noted homosexual James McCourt once explained, fashion is merely "style's own slower-witted stepchild."


 :-({|=

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Tijdschriften Maart
Reactie #14 Gepost op: 20 maart 2006 – 18:12:55
Ik heb hem vandaag bij de Bijenkorf op de Dam gekocht. Een leuk blad inderdaad.
Return to innocence...