Auteur Topic: Tijdschriften - Algemeen  (264243 keer gelezen)

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tijdschriften
Reactie #195 Gepost op: 23 maart 2007 - 17:22:27
Nieuwe JFK is net uit

Nieuwe Miljonair ook, maar die heeft tegenwoordig zgn. journalisten in dienst. Naar toontje in het blad daardoor. Ik haak af.
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tijdschriften
Reactie #196 Gepost op: 23 maart 2007 - 20:28:17
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Vond m eigenlijk voor het eerst echt tegenvallen. Op de santoni Croco's na dan.

Dat model heb ik alleen dan niet in de croco uitvoering.  :)
Tribula

Napoleon

• Gast
Tijdschriften
Reactie #197 Gepost op: 25 maart 2007 - 11:33:43
ik vond deze quote maar schijt eigenlijk. zat gister nog even te bladeren in de esquire van dec. staan super vette foto's in van bankiers/analisten etc uit NY, die pakken, shirts en combi's \:D/ je ziet wel dat paul smith/etro/prade etc en heel amerikaanse merken worden gedragen, niemand met borrelli oid

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tijdschriften
Reactie #198 Gepost op: 26 maart 2007 - 21:21:51
Passeerde gisteren door NL en heb Quote nog eens gekocht.
Valt idd zeer tegen. OK is economisch blad, maar dan ééntje met een tegendraads kantje. Zwakke topics.
Ook hun stijlsectie trok nergens op.

En waar ik me ontzettend aan stoor is het volgende:

Een artikel over trendy company jargon wordt uitgebeeld met een aantal beeldroman achtige foto's. Goed en wel 2 vlotte kerels en dame bevolken het item. Op eerste zicht dragen kerels OK pak en ditto shirt en das combi, maar dan vergeet die stylist om een pochet in het jasje en draagt één van die jongens een bruine riem met zwarte schoenen  :shock:  Hoe kunnen stylisten die voor zo'n blad werken zo'n fout maken ????
Waar zijn de YVRA en Kelder van deze wereld om dit tegen te voorkomen ?

:wink:
Where has all the glamour gone?

Pietro

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tijdschriften
Reactie #199 Gepost op: 01 april 2007 - 12:22:22
Gisteren de 'George' gekocht. Een nieuw Nederlandstalig blad met veel mooie onderwerpen. Onder andere een stuk over Santoni en Oger voor de liefhebbers, al vind ik het ook gewoon overall een erg goede indruk maken.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Tijdschriften
Reactie #200 Gepost op: 01 april 2007 - 13:48:15
Citaat van: "Pietro"
Gisteren de 'George' gekocht. Een nieuw Nederlandstalig blad met veel mooie onderwerpen. Onder andere een stuk over Santoni en Oger voor de liefhebbers, al vind ik het ook gewoon overall een erg goede indruk maken.

Waar gekocht??!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Napoleon

• Gast
Tijdschriften
Reactie #201 Gepost op: 01 april 2007 - 14:17:00
Citaat van: "Migliore"

Waar gekocht??!
bruna

Jason

• Gast
Tijdschriften
Reactie #202 Gepost op: 01 april 2007 - 16:06:18
Ik heb het ook gekocht. De onderwerpen zijn wel leuk, de teksten vind ik een stuk minder, veel rare zinsconstructies. En waar ik me bij vrijwel alle lifestyle tijdschriften aan erger: als er over een winkel of een merk een artikel wordt geplaatst, kom je onvermijdelijk een of meerdere advertenties tegen van het merk of de winkel. Zo ook met Oger en Santoni. Ik snap best dat dat voor het geld een keer gedaan moet worden, maar het is nu de manier geworden waarop die tijdschriften in elkaar worden gezet. Daardoor zijn ze ook geenzins een leidraad of iets degelijks, misschien op een paar uitzonderingen na.

Jason

• Gast
Tijdschriften
Reactie #203 Gepost op: 01 april 2007 - 16:18:11
Ik heb het ook gekocht, de onderwerpen zijn wel leuk, de teksten vind ik een stuk minder, veel rare zinsconstructies. En waar ik me bij vrijwel alle lifestyle tijdschriften aan erger: als er over een winkel of een merk een artikel wordt geplaatst, kom je onvermijdelijk een of meerdere advertenties tegen van het merk of de winkel. Zo ook met Oger en Santoni. Ik snap best dat dat voor het geld een keer gedaan moet worden, maar het is nu de manier geworden waarop die tijdschriften in elkaar worden gezet. Daardoor zijn ze ook geenzins een leidraad of iets degelijks, misschien op een paar uitzonderingen na.

Napoleon

• Gast
Tijdschriften
Reactie #204 Gepost op: 01 april 2007 - 16:29:47
avantgarde net doorgebladerd, best aardig

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tijdschriften
Reactie #205 Gepost op: 01 april 2007 - 19:05:13
Is wel een aardig blad is het tweede nummer geloof ik.

Pietro

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tijdschriften
Reactie #206 Gepost op: 01 april 2007 - 22:59:47
Citaat van: "gusto napolitano"

Klopt. Dacht dat het nieuw was, maar ik las dus ook dat in het voorwoord dat het ging om een nummer 2.

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tijdschriften
Reactie #207 Gepost op: 03 april 2007 - 16:21:03
Avantgarde MEN gekocht, erg dik, kost 7 euro. Het gaat alleen maar over mode en je lichaam, en volgens mij komt het niet zovaak uit. Ik denk 2x per jaar ofzo. Staan gebruikelijke dingen in zoals catwalk dingen. Interviews met designers, 1 type kledingsstuk van verschillende merken, etc.

Wel een mooi stukje over iemand die een maatpak gaat kopen :D

AL met al niet om te springen, maar wel leuk voor een keertje

Napoleon

• Gast
Tijdschriften
Reactie #208 Gepost op: 03 april 2007 - 16:51:01
lees hem ook altijd, houd je van de straat

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Tijdschriften
Reactie #209 Gepost op: 05 april 2007 - 21:56:53
Citaat van: "gusto napolitano"

Klopt. Dacht dat het nieuw was, maar ik las dus ook dat in het voorwoord dat het ging om een nummer 2.

Heb hem vandaag ook gekocht!! wel een alleraardigst blad, moet ik zeggen! Het stukje over santoni bood voor mij niet veel nieuws, maar dat van Oger wél! Er stond dat ze ook een Oger in Utrecht en in Maastricht willen openen!  Is hier al meer over bekend??!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot