Hij is er weer de najaars editie. In een zakje met t weekblad voor 3,95In AC Zhs Leiden kiosk gekochtVeel leesplezier allen
L'Uomo Vogue erg leuk deze maand
Citaat van: "Camiceria"L'Uomo Vogue erg leuk deze maand Had hem gisteren gekocht met de duitse GQ.
in The Big Black Book staat stukje over Danny´s Royal treatment.Wel leuk tijdschrift moet ik zeggen.
Citaat van: "ruby tuesday"in The Big Black Book staat stukje over Danny´s Royal treatment.Wel leuk tijdschrift moet ik zeggen. Is een leuk tijdschrift idd! Echter geen idee hoe vaak het blad uitkomt. Heb er eentje, ooit gratis gekregen bij een ander tijdschrift. Sindsdien zie ik nooit een nieuwe in de winkel liggen..
Citaat van: "Evan_S"Citaat van: "ruby tuesday"in The Big Black Book staat stukje over Danny´s Royal treatment.Wel leuk tijdschrift moet ik zeggen. Is een leuk tijdschrift idd! Echter geen idee hoe vaak het blad uitkomt. Heb er eentje, ooit gratis gekregen bij een ander tijdschrift. Sindsdien zie ik nooit een nieuwe in de winkel liggen..Ik had hem deze zomer gekocht en nu is er weer eentje..