Citaat van: "Sergio"Ik had het er laatst met Eduard over en naast mijn eigen ervaring was hij ook van mening dat het te voorkomen was door goed en regelmatig poetsen met goede poets.Ben ik het niet mee eens. Ik heb het er wel eens met Danny van Kerkwijk over gehad en hij heeft veel schoenen met blaasjes in z'n winkel gehad.Zelf heb ik (tot voor kort) eigenlijk alleen maar Saphir Medaille d'Or gebruikt. Als ik m'n schoenen poets is het bijna nooit even een simpele poetsbeurt, maar eerst even schoonmaken met lotion. Ongeveer 1x per maand beetje graisse, dan pas de schoenpoets.En tóch zijn er paren waarmee ik gewoon echt mee uit de regen moet blijven.
Ik had het er laatst met Eduard over en naast mijn eigen ervaring was hij ook van mening dat het te voorkomen was door goed en regelmatig poetsen met goede poets.
Heb paar nieuwe Magnanni's van de zomercollectie. vind ze er zelf mooit uitzien, heeft mooie dunnen zool.hier paar foto's
Toch maar gezwicht..meteen een wax erbij om ze waterbestendig en glanzend te houden, en een riem natuurlijk.
Gisteren met deze schoenen in mn handen gestaan. Zagen er érg mooi uit! Kosten 245 euro. Hadden helaas wel rubberen inlegstuk onder de zool.
Mooie schoenen!Is dit met of zonder rubberen inlegstuk onder de zool?
Net terug uit Rotterdam. Een paar Magnanni meegenomen bij van den Assem. Voor 190 E kon ik ze niet laten liggen. Heb nog met een suede monk van Van Bommel in mijn handen gestaan, die was een euro goedkoper en een suede monk van Santoni die was rond de 400 E. Twijfel twijfel toch gekozen voor het geld.Alleen vergeten om een bijpassende riem mee te nemen. Wat kost zo iets?
riemen van magnanni zelf rond de 80 dacht ik..Leuke schoen verder!