Scuderi ietsjes duurder,Rogier
Citaat van: "Doucheman"Geen idee, maar het zou wel uit Italië komen, in tegenstelling tot rtw dat uit het Verre Oosten komt.De knopen zullen vast wel uit Italie komen ja.
Geen idee, maar het zou wel uit Italië komen, in tegenstelling tot rtw dat uit het Verre Oosten komt.
Ik weet niet, ik vond die gasten van SuSu MTM een soort ongepaste arrogantie hebben... maar miss ben ik wel een 'strenge' klant (lees zeurkous).
Citaat van: "Bogart"Scuderi ietsjes duurder,RogierIk bedoelde dat SuSu minder interessant is als je geen Scuderi neemt imo! Hoeveel voor een jasje van Scuderi eigenlijk? Linnen/wol menging, 500E?
Citaat van: "Sergio"Citaat van: "Doucheman"Geen idee, maar het zou wel uit Italië komen, in tegenstelling tot rtw dat uit het Verre Oosten komt.De knopen zullen vast wel uit Italie komen ja.Och, al met al vond ik het een leuke ervaring en als het eindproduct me aanstaat ben ik dik tevreden
Citaat van: "Doucheman"Citaat van: "Sergio"Citaat van: "Doucheman"Geen idee, maar het zou wel uit Italië komen, in tegenstelling tot rtw dat uit het Verre Oosten komt.De knopen zullen vast wel uit Italie komen ja.Och, al met al vond ik het een leuke ervaring en als het eindproduct me aanstaat ben ik dik tevreden Daar gaat het ook uiteindelijk om. Het is een nette prijs. Heb je gekozen voor volledig of half gevoerd?
Ze beginnen ook steeds meer op Oger verkopers te lijken iig qua uiterlijk iig in Den Haag. Ze zitten nu wel erg mooi op Plaats met een goede inkijk in de winkel en dan zie je ze staan in hun slanke pakjes en strak gegelde matjes!
Aangezien er consensus is dat je naar SuSu moet gaan met een budget van max. 500E is dit nu zo'n SuSu topic geworden dat ik ook wel hier kan vragen of je bij SuSu 50/50 moet betalen als je iets MTM besteld en wat de verwachte levertijd is? Ik ben een beetje aan het plannen!