Auteur Topic: [Amsterdam] Sir Max  (285200 keer gelezen)

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Sir Max
Reactie #195 Gepost op: 24 januari 2007 - 12:22:06
Citaat van: "cypripedium"
Citaat van: "L ' Avvocato"
Ik kwam Eduard laatst tegen bij de schoenmaker op de Heiligeweg - naast een van die stegen (handboog/voetboog, ik weet nooit welke) iets voorbij steppin out. Het is maar een tipje...

Schoenmakerij Rapide
Heiligeweg 18
1012 XR AMSTERDAM

Beide schoenmakers in deze zaak dragen zelf Edward Green. Het zijn absolute vaklui! Een heel rendenbach onderwerk, gestikt in de oude gaten, met zwaluwstaart hak, afgetikt met koperen spijkertjes = 78€!

Glunderend en vol enthousjasme hebben ze me een paar schoenen laten zien, die ze voor een klant hebben verzoolt. Het zag er fantastisch uit!

Idd vaklui. Verkopen ook Saphire spullen, van Bommel zolen etc etc.

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Sir Max
Reactie #196 Gepost op: 24 januari 2007 - 14:06:40

Schoenmakerij Rapide
Heiligeweg 18
1012 XR AMSTERDAM [/b]

Beide schoenmakers in deze zaak dragen zelf Edward Green. Het zijn absolute vaklui! Een heel rendenbach onderwerk, gestikt in de oude gaten, met zwaluwstaart hak, afgetikt met koperen spijkertjes = 78€!

Glunderend en vol enthousjasme hebben ze me een paar schoenen laten zien, die ze voor een klant hebben verzoolt. Het zag er fantastisch uit!

De gouden tip! U gaat door voor 100.00 euro

Ik ga er zaterdag eens heen met een paar....
Zie tevens de update in  http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=1355
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

dutchcourage

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #197 Gepost op: 24 januari 2007 - 16:43:10
Citaat
Weet je ook hoelang het duurt voordat ze klaar zijn!?? (reparatie)

Reken op een dag of 10.
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it”

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Sir Max
Reactie #198 Gepost op: 24 januari 2007 - 16:59:01
Valt nog mee.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #199 Gepost op: 24 januari 2007 - 17:10:45
Ik kwam Eduard laatst tegen bij de schoenmaker op de Heiligeweg - naast een van die stegen (handboog/voetboog, ik weet nooit welke) iets voorbij steppin out. Het is maar een tipje...

Schoenmakerij Rapide
Heiligeweg 18
1012 XR AMSTERDAM

Dat is toch in de rij met Pauw/dames en dungelman.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #200 Gepost op: 24 januari 2007 - 17:20:22
Citaat van: "gusto napolitano"

Schoenmakerij Rapide
Heiligeweg 18
1012 XR AMSTERDAM

Dat is toch in de rij met Pauw/dames en dungelman.

klopt, Gusto

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #201 Gepost op: 24 januari 2007 - 17:21:43
Ik liep daar gisteren nog langs ziet er goed uit de winkel.Je ziet er ook allerlei onderwerken aan de muur dacht ik.

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #202 Gepost op: 25 januari 2007 - 04:56:47
Inderdaad die ja. Ik dacht eerst ook dat het een hakkenbarachtige tent was maar daar kwam ik snel van terug toen ik zag wat ze met de schoenen die Eduard daar op kwam halen hadden gedaan. Mooi gestikt in de bestaande gaten etc.
The man with style, is the man who can smile

Vanquish

• Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #203 Gepost op: 26 januari 2007 - 17:47:58
Reparaties heb ik nog niet laten doen bij Sir Max, maar ik word nieuwsgierig. Inderdaad zonde als ze bij een hakkenbar je Edward Greens aflappen zonder liefde en daarbij de halve rand afschragen. Eduard kennende zal hij wel een goeie schoenmaker hebben gevonden. Hij is echt de grootste vakidioot die ik in Amsterdam heb ontmoet, niet te geloven wat hij voor prachtverhalen weet over schoenen!
anquish si what some refer to today as, "hyper-luxury".

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Sir Max
Reactie #204 Gepost op: 26 januari 2007 - 18:29:56
Citaat van: "Vanquish"
Reparaties heb ik nog niet laten doen bij Sir Max, maar ik word nieuwsgierig. Inderdaad zonde als ze bij een hakkenbar je Edward Greens aflappen zonder liefde en daarbij de halve rand afschragen. Eduard kennende zal hij wel een goeie schoenmaker hebben gevonden. Hij is echt de grootste vakidioot die ik in Amsterdam heb ontmoet, niet te geloven wat hij voor prachtverhalen weet over schoenen!

:lol:  :lol:  =D>  [-o<
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #205 Gepost op: 15 februari 2007 - 14:11:05
Ik ben pas geleden voor de eerste keer bij SirMax geweest. Ook ik was zeer onder de indruk.
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Destyled

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #206 Gepost op: 25 februari 2007 - 23:59:12
Werkelijk niets dan lof voor Eduard. Laatst voor het eerst langs geweest om mijn eerste paar Santoni's te kopen. Beste winkelervaring ooit.

ibookje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #207 Gepost op: 27 februari 2007 - 23:33:43
Voor het eerst een paar weken geleden bij Sir Max geweest. Wereld zaak door de kennis van zaken. Werkelijk ongehoord.

Kwa modellen die me aanspraken kwam ik maar tot 2-3 modellen. Allen Santoni's. Al die engelse schoenen kunnen me nog niet echt bekoren. Zien er allemaal net te braaf uit. Zal wel mijn leeftijd zijn?... BTW, wel een nieuwe Satoni gehaald + riem. Ruime 700 euro's kwijt... (slik)

Vorige week mijn allereerste Santoni weggebracht voor verzolen. Ik verwacht niets anders dan top kwaliteit.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Sir Max
Reactie #208 Gepost op: 28 februari 2007 - 11:14:17
Citaat van: "ibookje"
Voor het eerst een paar weken geleden bij Sir Max geweest. Wereld zaak door de kennis van zaken. Werkelijk ongehoord.

Kwa modellen die me aanspraken kwam ik maar tot 2-3 modellen. Allen Santoni's. Al die engelse schoenen kunnen me nog niet echt bekoren. Zien er allemaal net te braaf uit. Zal wel mijn leeftijd zijn?... BTW, wel een nieuwe Satoni gehaald + riem. Ruime 700 euro's kwijt... (slik)

Vorige week mijn allereerste Santoni weggebracht voor verzolen. Ik verwacht niets anders dan top kwaliteit.

Welke heb je gekocht??
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #209 Gepost op: 06 maart 2007 - 21:21:19
de website is gerestyled!
ziet er goed en overzichtelijk uit. :D
www.sirmax.nl