Auteur Topic: [Amsterdam] Sir Max  (285193 keer gelezen)

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #120 Gepost op: 24 november 2006 - 20:28:42
Citaat van: "cypripedium"
Citaat van: "H_D"
weet iemand wellicht ook wat men momenteel heeft staan van C&J?

Ik ben van plan volgende week op jacht te gaan naar een paar CJ's. Heb de nieuwe catalogus van hen binnen. Bij Zwartjes is ook een trunk show volgende week maar naar ik begrijp is de expertise bij Sir Max van een hoog niveau.

De expertise is bij Sir Max idd van het hoogste niveau. Sir Max is trouwens van Zwartjes!
Bij Zwartjes hebben ze wel de grotere collectie op voorraad. Ik ga zeker naar de trunk show. In hun etalage staat nu alles in het teken van C&J. Als je op zoek bent naar C&J lijkt me dit HET evenement!  :D

O ja, ik moest nog even van Eduard zeggen dat Sir Max niet van Zwartjes is! De 3 mannen zijn alledrie eigenaar, alleen Eduard staat in de winkel!
This, madame, is Versailles.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #121 Gepost op: 24 november 2006 - 20:34:04
Citaat van: "Rogier"

Ik ben van plan volgende week op jacht te gaan naar een paar CJ's. Heb de nieuwe catalogus van hen binnen. Bij Zwartjes is ook een trunk show volgende week maar naar ik begrijp is de expertise bij Sir Max van een hoog niveau.

De expertise is bij Sir Max idd van het hoogste niveau. Sir Max is trouwens van Zwartjes!
Bij Zwartjes hebben ze wel de grotere collectie op voorraad. Ik ga zeker naar de trunk show. In hun etalage staat nu alles in het teken van C&J. Als je op zoek bent naar C&J lijkt me dit HET evenement!  :D

O ja, ik moest nog even van Eduard zeggen dat Sir Max niet van Zwartjes is! De 3 mannen zijn alledrie eigenaar, alleen Eduard staat in de winkel!

heb ik vandaag idd. bij zwartjes gehoord! De eigenaar van Zwartjes is medeeigenaar van Sir Max. Daardoor loopt ook de inkoop gebundelt.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #122 Gepost op: 24 november 2006 - 20:39:15

heb ik vandaag idd. bij zwartjes gehoord! De eigenaar van Zwartjes is medeeigenaar van Sir Max. Daardoor loopt ook de inkoop gebundelt.

Klopt ja, volgens mij. Ik moest het trouwens niet echt zeggen van Eduard hoor, maar hij had het op het forum gelezen en vertelde dat tegen mij. En ik dacht, ik zet dat ook weer even op het forum. Hoe correcter de informatie, hoe beter! :D

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #123 Gepost op: 24 november 2006 - 20:40:17
Citaat van: "Camiceria"
Net weer even binnen geweest - ik vind dat laarsje met het krokodillenleren bandje erg vet!

Dan heb je mij waarschijnlijk net gemist. Stoer schoentje ja, maar ik mezelf er niet zo snel op stappen! Ik heb andere dope patta's gescored daar, die slanke Santoni in drie verschillende kleuren bruin. Erg vet schoentje, foto's volgen!Setje spannertjes erbij genomen en klaar is kees!

ik wacht met spanning, rogier  :wink:

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #124 Gepost op: 24 november 2006 - 20:45:41
Citaat van: "Camiceria"
Net weer even binnen geweest - ik vind dat laarsje met het krokodillenleren bandje erg vet!

Dan heb je mij waarschijnlijk net gemist. Stoer schoentje ja, maar ik mezelf er niet zo snel op stappen! Ik heb andere dope patta's gescored daar, die slanke Santoni in drie verschillende kleuren bruin. Erg vet schoentje, foto's volgen!Setje spannertjes erbij genomen en klaar is kees!

ik wacht met spanning, rogier  :wink:

Eerst batterijen van de camera opladen, zal wel zondag worden eer ik alles gereed heb. :lol:

Jim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #125 Gepost op: 24 november 2006 - 21:46:18
Ik ben vandaag weer voor de bijl gegaan met 2 paar Santoni's.
Suede met gesp en 3 kleuren schoen. Waanzinnig!
Fantastich trouwens die service van Eduard.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #126 Gepost op: 24 november 2006 - 22:03:25
Citaat van: "Jim"
Ik ben vandaag weer voor de bijl gegaan met 2 paar Santoni's.
Suede met gesp en 3 kleuren schoen. Waanzinnig!
Fantastich trouwens die service van Eduard.

fotos van je nieuwe aanwinst zijn welkom :wink:

Jim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #127 Gepost op: 24 november 2006 - 22:15:30
Ik heb helaas geen digitale camera.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #128 Gepost op: 24 november 2006 - 22:23:42
Citaat van: "Jim"
Ik heb helaas geen digitale camera.

jammer! ik had graag de pics gezien.
gefeliciteerd met je aankopen en geniet van je schoenen!!  :D

bescheiden vraagje Jim: hoeveel paar schoenen heb je al in je collectie?

Jim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #129 Gepost op: 24 november 2006 - 23:07:50
11 paar Santoni,
waarvan 8 paar Goodyear Welted van Sir Max.
De anderen zijn bij een "pakkenleverancier" gekocht, waarvan ik spijt heb, te duur(duurder dan Sir Max) en matig gemaakt ten opzichte van de schoenen van Sir Max.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #130 Gepost op: 24 november 2006 - 23:08:41
Jim, ik vind dat het tijd wordt dat je een digitale camera gaat kopen en ons al die mooie Santoni's laat zien  :lol:

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #131 Gepost op: 24 november 2006 - 23:10:40
Citaat van: "Vortex"
Jim, ik vind dat het tijd wordt dat je een digitale camera gaat kopen en ons al die mooie Santoni's laat zien  :lol:

please Jim!  [-o<

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #132 Gepost op: 25 november 2006 - 10:58:09
11!  :o paar!
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Jason

• Gast
Sir Max
Reactie #133 Gepost op: 25 november 2006 - 12:14:03
11!  :o paar!

Ik had er gisteren nog een discussie over, ook al heb je 100 paar, je gaat er niet meer van lopen, en doordat je je schoenen wat rust kan gunnen gaan ze zelfs nog iets langer mee.

Aaron

• Gast
Sir Max
Reactie #134 Gepost op: 25 november 2006 - 12:48:11
Pleeeease Jim, wil je foto's maken?

[-o<  :-({|=  :D