Citaat van: "H_D"weet iemand wellicht ook wat men momenteel heeft staan van C&J? Ik ben van plan volgende week op jacht te gaan naar een paar CJ's. Heb de nieuwe catalogus van hen binnen. Bij Zwartjes is ook een trunk show volgende week maar naar ik begrijp is de expertise bij Sir Max van een hoog niveau.De expertise is bij Sir Max idd van het hoogste niveau. Sir Max is trouwens van Zwartjes!Bij Zwartjes hebben ze wel de grotere collectie op voorraad. Ik ga zeker naar de trunk show. In hun etalage staat nu alles in het teken van C&J. Als je op zoek bent naar C&J lijkt me dit HET evenement!
weet iemand wellicht ook wat men momenteel heeft staan van C&J? Ik ben van plan volgende week op jacht te gaan naar een paar CJ's. Heb de nieuwe catalogus van hen binnen. Bij Zwartjes is ook een trunk show volgende week maar naar ik begrijp is de expertise bij Sir Max van een hoog niveau.
Citaat van: "cypripedium"Citaat van: "H_D"weet iemand wellicht ook wat men momenteel heeft staan van C&J? Ik ben van plan volgende week op jacht te gaan naar een paar CJ's. Heb de nieuwe catalogus van hen binnen. Bij Zwartjes is ook een trunk show volgende week maar naar ik begrijp is de expertise bij Sir Max van een hoog niveau.De expertise is bij Sir Max idd van het hoogste niveau. Sir Max is trouwens van Zwartjes!Bij Zwartjes hebben ze wel de grotere collectie op voorraad. Ik ga zeker naar de trunk show. In hun etalage staat nu alles in het teken van C&J. Als je op zoek bent naar C&J lijkt me dit HET evenement! O ja, ik moest nog even van Eduard zeggen dat Sir Max niet van Zwartjes is! De 3 mannen zijn alledrie eigenaar, alleen Eduard staat in de winkel!
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "cypripedium"Citaat van: "H_D"weet iemand wellicht ook wat men momenteel heeft staan van C&J? Ik ben van plan volgende week op jacht te gaan naar een paar CJ's. Heb de nieuwe catalogus van hen binnen. Bij Zwartjes is ook een trunk show volgende week maar naar ik begrijp is de expertise bij Sir Max van een hoog niveau.De expertise is bij Sir Max idd van het hoogste niveau. Sir Max is trouwens van Zwartjes!Bij Zwartjes hebben ze wel de grotere collectie op voorraad. Ik ga zeker naar de trunk show. In hun etalage staat nu alles in het teken van C&J. Als je op zoek bent naar C&J lijkt me dit HET evenement! O ja, ik moest nog even van Eduard zeggen dat Sir Max niet van Zwartjes is! De 3 mannen zijn alledrie eigenaar, alleen Eduard staat in de winkel!heb ik vandaag idd. bij zwartjes gehoord! De eigenaar van Zwartjes is medeeigenaar van Sir Max. Daardoor loopt ook de inkoop gebundelt.
Citaat van: "Camiceria"Net weer even binnen geweest - ik vind dat laarsje met het krokodillenleren bandje erg vet!Dan heb je mij waarschijnlijk net gemist. Stoer schoentje ja, maar ik mezelf er niet zo snel op stappen! Ik heb andere dope patta's gescored daar, die slanke Santoni in drie verschillende kleuren bruin. Erg vet schoentje, foto's volgen!Setje spannertjes erbij genomen en klaar is kees!
Net weer even binnen geweest - ik vind dat laarsje met het krokodillenleren bandje erg vet!
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Camiceria"Net weer even binnen geweest - ik vind dat laarsje met het krokodillenleren bandje erg vet!Dan heb je mij waarschijnlijk net gemist. Stoer schoentje ja, maar ik mezelf er niet zo snel op stappen! Ik heb andere dope patta's gescored daar, die slanke Santoni in drie verschillende kleuren bruin. Erg vet schoentje, foto's volgen!Setje spannertjes erbij genomen en klaar is kees!ik wacht met spanning, rogier
Ik ben vandaag weer voor de bijl gegaan met 2 paar Santoni's.Suede met gesp en 3 kleuren schoen. Waanzinnig!Fantastich trouwens die service van Eduard.
Ik heb helaas geen digitale camera.
Jim, ik vind dat het tijd wordt dat je een digitale camera gaat kopen en ons al die mooie Santoni's laat zien
11! paar!