Auteur Topic: [Amsterdam] Sir Max  (285195 keer gelezen)

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Sir Max
Reactie #135 Gepost op: 25 november 2006 - 19:22:12
Citaat van: "Vortex"
Jim, ik vind dat het tijd wordt dat je een digitale camera gaat kopen en ons al die mooie Santoni's laat zien  :lol:

I agree!!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Napoleon

• Gast
Sir Max
Reactie #136 Gepost op: 25 november 2006 - 20:12:27
Citaat van: "Aaron"
Pleeeease Jim, wil je foto's maken?

[-o<  :-({|=  :D
:!:  :D

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #137 Gepost op: 25 november 2006 - 20:13:22
Citaat van: "Napoleon"

:lol:  :lol:  :lol:

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #138 Gepost op: 25 november 2006 - 20:14:36
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Napoleon"

:lol:  :lol:  :lol:
[-o<  [-o<  [-o<

Napoleon

• Gast
Sir Max
Reactie #139 Gepost op: 25 november 2006 - 20:21:43
aanstellers  :P

oja en gusto denk dat jij ook wel over de 10 komt toch...

Jim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #140 Gepost op: 26 november 2006 - 20:43:00
Ik was afgelopen zaterdag bij Sir Max met een paar vrienden van mij, die overigens goed geslaagd zijn.
Ik sprak nog even met Eduard die mij, omdat ik zo enthousiast ben over Santoni, een paar foto's liet zien van een aantal Alden modellen die in december zullen binnenkomen.Heel grof, maar wel heel bijzonder, schijnt in Italie erg populair te zijn op dit moment. Heeft iemand op dit forum ervaring met Alden?

Aaron

• Gast
Sir Max
Reactie #141 Gepost op: 26 november 2006 - 21:06:01
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "cypripedium"
Citaat van: "Camiceria"
Net weer even binnen geweest - ik vind dat laarsje met het krokodillenleren bandje erg vet!

Dan heb je mij waarschijnlijk net gemist. Stoer schoentje ja, maar ik mezelf er niet zo snel op stappen! Ik heb andere dope patta's gescored daar, die slanke Santoni in drie verschillende kleuren bruin. Erg vet schoentje, foto's volgen!Setje spannertjes erbij genomen en klaar is kees!

ik wacht met spanning, rogier  :wink:

Eerst batterijen van de camera opladen, zal wel zondag worden eer ik alles gereed heb. :lol:

Komop kerel! Dit is waar ik het hele weekend met smart naar uitgekeken heb :P .

Gun een kansarme jongeman ook eens zijn pleziertjes :wink:

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #142 Gepost op: 26 november 2006 - 21:13:42
Net weer even binnen geweest - ik vind dat laarsje met het krokodillenleren bandje erg vet!

Dan heb je mij waarschijnlijk net gemist. Stoer schoentje ja, maar ik mezelf er niet zo snel op stappen! Ik heb andere dope patta's gescored daar, die slanke Santoni in drie verschillende kleuren bruin. Erg vet schoentje, foto's volgen!Setje spannertjes erbij genomen en klaar is kees!

Eerst batterijen van de camera opladen, zal wel zondag worden eer ik alles gereed heb. :lol:

Helaas, het wordt zelfs morgen.  :oops:
This, madame, is Versailles.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #143 Gepost op: 26 november 2006 - 21:16:28

Helaas, het wordt zelfs morgen.  :oops:

we wachten het af  :lol:

Aaron

• Gast
Sir Max
Reactie #144 Gepost op: 06 december 2006 - 20:27:42
Kan iemand me vertellen wat de prijzen ongeveer zijn van de nieuwe collectie Santoni's? Gewoon weer tussen de 500 en de 1000, of is dat veranderd?

En hebben ze weer modellen met een beige 100% leren voering? In de mail stond namelijk een model met een oranje voering.

Jim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #145 Gepost op: 07 december 2006 - 21:44:21
Inderdaad allemaal lichte binnenvoering( kalfsleer), volgens Eduard is dat het beste.
Alle oranje en rode voeringen geven af en worden te warm omdat het "gespoten" leer is dat niet ademt.
Krijg je ook snel zweetvoeten in. Ik was vandaag even langsgegaan bij Eduard om voor mijn Trilux Santoni's schoenpoets te halen en een reparatiepaar af te geven. Ik had vorige keer een reparatie gezien voor een andere klant die zijn Santoni's van een compleet nieuw onderwerk had laten voorzien. Dat zag er indrukwekkend uit. Heeft iemand ervaring met reparaties van Sir Max?

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #146 Gepost op: 07 december 2006 - 21:49:34
Citaat van: "Jim"
Inderdaad allemaal lichte binnenvoering( kalfsleer), volgens Eduard is dat het beste.
Alle oranje en rode voeringen geven af en worden te warm omdat het "gespoten" leer is dat niet ademt.
Krijg je ook snel zweetvoeten in. Ik was vandaag even langsgegaan bij Eduard om voor mijn Trilux Santoni's schoenpoets te halen en een reparatiepaar af te geven. Ik had vorige keer een reparatie gezien voor een andere klant die zijn Santoni's van een compleet nieuw onderwerk had laten voorzien. Dat zag er indrukwekkend uit. Heeft iemand ervaring met reparaties van Sir Max?

Ja! Toen ik bij SM was heeft een klant net zijn nieuw verzoolde C&J's opgehaald. Die zagen er zo perfect uit dat ik mijn schoenen zeker via SirMax laat repareren!

(Dupla was voor mij nog een overweging, maar die gaat sluiten)

Jim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #147 Gepost op: 12 december 2006 - 08:01:40
Ik ga vandaag bij Eduard mijn voeten op laten meten om misschien een paar Saint Crispin's te bestellen, heeft iemand hier op dit forum ervaring met dit merk? Ik hou jullie hier wel op de hoogte van mijn bevindingen.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Sir Max
Reactie #148 Gepost op: 12 december 2006 - 08:54:24
Citaat van: "Jim"
Ik ga vandaag bij Eduard mijn voeten op laten meten om misschien een paar Saint Crispin's te bestellen, heeft iemand hier op dit forum ervaring met dit merk? Ik hou jullie hier wel op de hoogte van mijn bevindingen.

gebruik even de zoekfunctie!!
Kijk even in het Crispin topic.....
Huey heeft ze!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #149 Gepost op: 05 januari 2007 - 13:03:05
Ik liep gisteravond langs Sir Max en zag in de etalage een aantal paar aardige patta's staan -> monks met een mini-opanca voor maar EUR 269,00... Straks maar even binnenstappen en wat meer info vragen!
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'