Ja, ik ben geweest. Het was erg indrukwekkend, vooral de stylingsmogelijkheden en de vakkennis van de heren. Ik heb zelf onlangs mijn eerste Saint Crispin's gekocht en ik moet zeggen dat de pasvorm absolute klasse is.Het leer is ook erg soepel en reageert goed op Saphir wax. Er was ook nog een andere leest, de "Sailor", heel apart.Er waren hiervan een paar modellen in uitgevoerd. Ook in Russisch leer met leren veters. Deed mij denken aan de oude John Lobb stijl uit de jaren '30. Er werden overigens heel veel schoenen besteld en er was een heel ontspannen sfeer. Er werd ook een hele speciale wax gepresenteerd die volgens mij door de heren van Sir Max wordt uitgetest. Ik heb mij laten vertellen door Michael Rollig van Saint Crispin's, dat Sir Max sinds de introductie van het merk in Nederland ,1 van de belangrijkste verkooppunten wereldwijd is geworden. Ze zijn van plan om 2 maal per jaar dit soort maatdagen te organiseren. Het merk schijnt vooral in Japan een "statussymbool" te zijn. Ik moet zeggen dat ik door Eduard al behoorlijk veel wijzer ben geworden op het gebied van schoenen.
Ik ga regelmatig even langs als ik wat advies nodig heb. Leuke kerel.