Ik heb inderdaad verschillende Santoni's al bij Eduard gekocht en geen van deze paren heb ik tot nu toe laten verzolen omdat ik veel afwissel.
De reparaties waar ik het over had waren verklooid in Maastricht en heb ik later bij Eduard laten herstellen.Ik ben vandaag even bij Sir Max langs geweest om voor Miglore te vragen of het een probleem was om niet bij Sir Max gekochte schoenen voor reparatie aan te bieden.Geen probleem!
Eduard vertelde mij juist dat hij heel veel schoenen van klanten uit Maastricht die nu naar hem in Amsterdam kwamen ter reparatie/restauratie aannam.Hij liet juist binnengekomen reparaties als voorbeeld aan mij zien en het zag er nog beter uit dan nieuw, omdat hij er zelf een schitterende glans op had aangebracht.Ik vind het zelf altijd wel mooi als een schoen een beetje leeft ipv nieuw uit de doos. Een aantal vrienden van mij laten hun Edward Green schoenen bij Eduard verzolen. Bij de fabriek kost dit ongeveer €300,- en bij Sir Max €130,-/€150,-(onzichtbare stiknaad). Succes Miglore!