Auteur Topic: Camicia a Misura  (38506 keer gelezen)

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #90 Gepost op: 09 maart 2006 - 18:05:08
Tja, misleidend weet ik niet; iig dom. Hoe kun je nou een gramaticale fout maken in je bedrijfsnaam maken  :x

Shirtmekers
Sartorio
Het Bijenkorf
Bram Ledage  :wink:

Zou een ramp zijn
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #91 Gepost op: 09 maart 2006 - 18:06:06
Oh ik bedoelde dat in dit geval Camicia su misura ook misleidend zou zijn, aangezien het dus geen echt maaktwerk is.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Camicia a Misura
Reactie #92 Gepost op: 09 maart 2006 - 18:08:02
Iemand behoefte de vriendelijke man dit te mailen? :lol:

Willem Bakker
willem@camicia.nl
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #93 Gepost op: 09 maart 2006 - 18:09:52
Citaat van: "Merlino"
Oh ik bedoelde dat in dit geval Camicia su misura ook misleidend zou zijn, aangezien het dus geen echt maaktwerk is.

Ik begrijp t, maar juridisch ligt dat vrij lastig (aldus de vierdejaars eerstejaars rechten).
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #94 Gepost op: 09 maart 2006 - 18:12:04
En bovendien, wat hebben wij erbij te winnen als hij z'n naam moet veranderen?

Als er iemand hier een shirt bestelt ben ik nog steeds benieuwd overigens. Jantzen wordt ook door veel mensen verguisd maar de mensen die het gelukt is er iets te bestellen zijn daar zéér tevreden over, ook op AAAC/SF.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #95 Gepost op: 09 maart 2006 - 18:15:49
Citaat van: "Merlino"
En bovendien, wat hebben wij erbij te winnen als hij z'n naam moet veranderen?

Als er iemand hier een shirt bestelt ben ik nog steeds benieuwd overigens. Jantzen wordt ook door veel mensen verguisd maar de mensen die het gelukt is er iets te bestellen zijn daar zéér tevreden over, ook op AAAC/SF.
Wat is dat nu met die jantzen probeer het te volgen maar..... woont hij soms op een andere planeet.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #96 Gepost op: 09 maart 2006 - 18:17:11
Jantzen is een Hong Kong tailor die voor een belachelijk lage prijs ($40) een heel goed product aflevert. Het probleem is alleen dattie waardeloos communiceert, soms teveel geld van je CC afschrijft, soms helemaal niets en soms plaats je een order en hoor je nooit meer wat.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #97 Gepost op: 09 maart 2006 - 18:19:53
Oh op zo een manier dan beter daar niets te kopen lijkt me.De hemden die ik zag op de andere site zagen er wel mooi uit.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #98 Gepost op: 09 maart 2006 - 18:26:15
Citaat van: "gusto napolitano"
Oh op zo een manier dan beter daar niets te kopen lijkt me.De hemden die ik zag op de andere site zagen er wel mooi uit.

Zijn ook veel verhalen te lezen dat alles wel is goed gegaan. Heb zelf de gok gewaagd (probeer het liever zelf dan via via allerlei verhalen te horen), shirt zal er over een week of 2-3 wel zijn. En anders maar niet.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #99 Gepost op: 09 maart 2006 - 18:27:34
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "gusto napolitano"

Zijn ook veel verhalen te lezen dat alles wel is goed gegaan. Heb zelf de gok gewaagd (probeer het liever zelf dan via via allerlei verhalen te horen), shirt zal er over een week of 2-3 wel zijn. En anders maar niet.

Wel al van je CC afgeboekt? Je kunt het bedrag altijd nog terug laten boeken als je niets krijgt. Dat kan nog best lang na de transactie.

Vanità - modern tailors

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #100 Gepost op: 09 maart 2006 - 18:28:55
Ze boeken pas af bij het versturen van het hemd en terugboeken kan idd een lange tijd. Zie het probleem dus niet zo, loop toch geen enkel risico.

Immanuel

• Gast
Camicia a Misura
Reactie #101 Gepost op: 05 mei 2006 - 16:04:52
even dit; Ik heb enige tijd geleden wat shirts gezien vancamicia a misura en t ziet er netjes uit, is natuurlijk een ander prijsverhaal dan de door jullie (mij) geliefde shirts, maar 't is netjes gemaakt.. Idd italiaanse stoffen, roemeense productie, maar dat doet er dan weer niet toe, maatwerk komt zo wel in een veel ruimere doelgroep terecht dan alleen wij (of ik) soms wat kortzichtige sf 'er(s) en dat is natuurlijk zakelijk niet gek. Dus ben ik positiever gestemd dan in t begin.. (hangt ook wat van t tijdstip afvan posten :oops:

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #102 Gepost op: 06 mei 2006 - 00:33:11
Citaat van: "Immanuel"
even dit; Ik heb enige tijd geleden wat shirts gezien vancamicia a misura en t ziet er netjes uit, is natuurlijk een ander prijsverhaal dan de door jullie (mij) geliefde shirts, maar 't is netjes gemaakt.. Idd italiaanse stoffen, roemeense productie, maar dat doet er dan weer niet toe, maatwerk komt zo wel in een veel ruimere doelgroep terecht dan alleen wij (of ik) soms wat kortzichtige sf 'er(s) en dat is natuurlijk zakelijk niet gek. Dus ben ik positiever gestemd dan in t begin.. (hangt ook wat van t tijdstip afvan posten :oops:

Citaat van: "Sergio"
Goed, anticlimax van de eerste orde.

Net gebeld met de eigenaar en wat blijkt... Niets maatwerk! Gewoon Made-To-Order. Je kunt kiezen uit een aantal standaard maten qua boord en body en daar kunnen ze eventueel wat aan tailleren. Thats it. Dus de wijdte van de mouwen kun je niet bepalen evenals de schouder breedte. Passen gaat door middel van verschillende pashemden met allen een andere fit.

Ze werken alleen met 100% katoenen stoffen en prijzen liggen tussen de 99 en 149 euro.

Ik hoef iig niet meer.

Verhaal blijft voor mij toch een beetje hetzelfde. Had je mijn bovenstaande verhaal ook meegenomen in je afweging?

Vanità - modern tailors

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #103 Gepost op: 06 mei 2006 - 00:35:48

Net gebeld met de eigenaar en wat blijkt... Niets maatwerk! Gewoon Made-To-Order. Je kunt kiezen uit een aantal standaard maten qua boord en body en daar kunnen ze eventueel wat aan tailleren. Thats it. Dus de wijdte van de mouwen kun je niet bepalen evenals de schouder breedte. Passen gaat door middel van verschillende pashemden met allen een andere fit.

Ze werken alleen met 100% katoenen stoffen en prijzen liggen tussen de 99 en 149 euro.

Ik hoef iig niet meer.

Verhaal blijft voor mij toch een beetje hetzelfde. Had je mijn bovenstaande verhaal ook meegenomen in je afweging?

Dan kan je net zo goed naar de Neckermann, ook MTO maar dan voor 49 euro en ook 100% katoen
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Immanuel

• Gast
Camicia a Misura
Reactie #104 Gepost op: 06 mei 2006 - 10:02:01

Ik hoef iig niet meer.

Blijft voor mij ook t zelfde, maar is wel aansluitend op de stijging in het midensegment, ook daar worden er meer en meer mtm achtige kostuums verkocht, en daar sluit dit semi maatwerk wel bij aan.. Nogmaals ik wordt er niet warm van, maar voor een andere groep is het misschien wel een alternatief (arrow, melka enz..)