Auteur Topic: Camicia a Misura  (36086 keer gelezen)

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #45 Gepost op: 07 maart 2006 – 10:20:39
Citaat van: "Huey"
BNers, we hebben er ook veel als klant. Maar waarom mee adverteren? 't product wordt er echt niet beter plus dat de ene helft die BNer wél mag en de andere helft niet...

Uit het stuk van CdM blijkt dat er eerder wordt gebedeld bij BN'ers of ze het product alsjeblieft willen dragen... dat vind ik helemaal een foute situatie. Als een BN'er spontaan iets bij je koopt is dat weer net anders...

Immanuel

  • Gast
Camicia a Misura
Reactie #46 Gepost op: 07 maart 2006 – 10:36:16
Citaat van: "Fastcruiser"
Citaat van: "Huey"
BNers, we hebben er ook veel als klant. Maar waarom mee adverteren? 't product wordt er echt niet beter plus dat de ene helft die BNer wél mag en de andere helft niet...

Uit het stuk van CdM blijkt dat er eerder wordt gebedeld bij BN'ers of ze het product alsjeblieft willen dragen... dat vind ik helemaal een foute situatie. Als een BN'er spontaan iets bij je koopt is dat weer net anders...


dat is net zoiets als bij vrienden kopen omdat t vrienden zijn en niet omdat t product je aanstaat.. on topic.. zijn niet bepaald stijliconen die hier over de tafel gaan, heeft waarschijnlijk te maken met de democratisering..

Napoleon

  • Gast
Camicia a Misura
Reactie #47 Gepost op: 07 maart 2006 – 13:03:55
wel mooi dat die toko lekker de grond in wordt geboord!

@ Cami; jij kan toch een aardig woordje italiaans? Volgens mij klopt zijn bedrijfsnaam niet eens?

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #48 Gepost op: 07 maart 2006 – 13:07:05
Citaat van: "Napoleon"
wel mooi dat die toko lekker de grond in wordt geboord!

Hoezo? Misschien levert hij wel perfect werk!

Zou er zelf overigens niet snel bij kopen: een Italiaanse naam voor een  Roemeens product is wel erg... tja ik wil het nog geen oplichting noemen want dan zou New Tailor (Engelse naam voor Poolse pakken) ook daaronder kunnen vallen ;)

Napoleon

  • Gast
Camicia a Misura
Reactie #49 Gepost op: 07 maart 2006 – 13:09:28
Citaat van: "Fastcruiser"
Citaat van: "Napoleon"
wel mooi dat die toko lekker de grond in wordt geboord!

Hoezo? Misschien levert hij wel perfect werk!

Zou er zelf overigens niet snel bij kopen: een Italiaanse naam voor een  Roemeens product is wel erg... tja ik wil het nog geen oplichting noemen want dan zou New Tailor (Engelse naam voor Poolse pakken) ook daaronder kunnen vallen ;)


ja maar new tailor zegt niet engelse pakken te leveren, gebruikt louter de naam, dat is een wezenlijk verschil met roemeense shirts leveren alsof het italiaans is!

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #50 Gepost op: 07 maart 2006 – 13:28:16
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Fastcruiser"
Citaat van: "Napoleon"
wel mooi dat die toko lekker de grond in wordt geboord!

Hoezo? Misschien levert hij wel perfect werk!

Zou er zelf overigens niet snel bij kopen: een Italiaanse naam voor een  Roemeens product is wel erg... tja ik wil het nog geen oplichting noemen want dan zou New Tailor (Engelse naam voor Poolse pakken) ook daaronder kunnen vallen ;)


ja maar new tailor zegt niet engelse pakken te leveren, gebruikt louter de naam, dat is een wezenlijk verschil met roemeense shirts leveren alsof het italiaans is!


 =D>

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Camicia a Misura
Reactie #51 Gepost op: 07 maart 2006 – 15:38:35
Waarom zou het niet goed zijn? Er staat nergens op de site dat ze in italie gemaakte shirts leveren, alleen dat ze met stoffen van italiaanse wevers werken. Ik zie er weinig verkeerd aan. Of het product je inhoudelijk aanstaat is natuurlijk iets heel anders. Think before you talk napoleon!
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Napoleon

  • Gast
Camicia a Misura
Reactie #52 Gepost op: 07 maart 2006 – 15:50:06
Citaat van: "Sergio"
Waarom zou het niet goed zijn? Er staat nergens op de site dat ze in italie gemaakte shirts leveren, alleen dat ze met stoffen van italiaanse wevers werken. Ik zie er weinig verkeerd aan. Of het product je inhoudelijk aanstaat is natuurlijk iets heel anders. Think before you talk napoleon!


ik zeg ook niet dat het niet goed is, alleen dat iedereen het afkeurd om shirts uit Roemenie te dragen; derhalve heeft tot dusverre nog niemand gereageerd op dit forum met ervaringen, dit zie ik in de nabije toekomst dan ook niet gebeuren.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Camicia a Misura
Reactie #53 Gepost op: 07 maart 2006 – 15:56:11
Citaat van: "Napoleon"
ik zeg ook niet dat het niet goed is, alleen dat iedereen het afkeurd om shirts uit Roemenie te dragen; derhalve heeft tot dusverre nog niemand gereageerd op dit forum met ervaringen, dit zie ik in de nabije toekomst dan ook niet gebeuren.


Waarom zou iedereen het afkeuren shirts uit Roemenie te dragen? Als de prijs/kwaliteit verhouding goed is zie ik weinig bezwaren. Lijkt me absoluut markt voor. NT heeft toch ook voldoende afzet met haar poolse pakken. Nexus heeft er ook eentje en dat is absoluut een mooi gemaakt pak.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #54 Gepost op: 07 maart 2006 – 15:57:28
Citaat van: "Napoleon"
...derhalve heeft tot dusverre nog niemand gereageerd op dit forum met ervaringen, dit zie ik in de nabije toekomst dan ook niet gebeuren.


Ach misschien krijgt Dennis van der Geest de smaak te pakken  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Camicia a Misura
Reactie #55 Gepost op: 07 maart 2006 – 16:05:05
Hoop wel dat hij wat voorzichtiger is met zijn shirts. Meestal trekt hij die van andere aan gort. Wel mooie omzet voor ze dan :lol:
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Huey

  • Gast
Camicia a Misura
Reactie #56 Gepost op: 07 maart 2006 – 16:07:36
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "Napoleon"
ik zeg ook niet dat het niet goed is, alleen dat iedereen het afkeurd om shirts uit Roemenie te dragen; derhalve heeft tot dusverre nog niemand gereageerd op dit forum met ervaringen, dit zie ik in de nabije toekomst dan ook niet gebeuren.


Waarom zou iedereen het afkeuren shirts uit Roemenie te dragen? Als de prijs/kwaliteit verhouding goed is zie ik weinig bezwaren. Lijkt me absoluut markt voor. NT heeft toch ook voldoende afzet met haar poolse pakken. Nexus heeft er ook eentje en dat is absoluut een mooi gemaakt pak.

Precies, Nexus is érg tevreden met z'n Poolse pak. Dus waarom dat per se slecht zou zijn?

Napoleon

  • Gast
Camicia a Misura
Reactie #57 Gepost op: 07 maart 2006 – 16:13:20
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "Napoleon"
ik zeg ook niet dat het niet goed is, alleen dat iedereen het afkeurd om shirts uit Roemenie te dragen; derhalve heeft tot dusverre nog niemand gereageerd op dit forum met ervaringen, dit zie ik in de nabije toekomst dan ook niet gebeuren.


(1) Waarom zou iedereen het afkeuren shirts uit Roemenie te dragen? (2) Als de prijs/kwaliteit verhouding goed is zie ik weinig bezwaren. Lijkt me absoluut markt voor. NT heeft toch ook voldoende afzet met haar poolse pakken. (3) Nexus heeft er ook eentje en dat is absoluut een mooi gemaakt pak.


(1) anders had al een legio mensen CsM besteld (op SF dan he) en waren er overal ervaringen met de shirts te vinden
(2) ik ben ook een voorstander van een goede prijs/kwaliteit verhouding, zie verder (1)
(3) dan heb je eindelijk een referentie en zullen meer mensen misschien wel poolse pakken gaan dragen, zie verder (1)

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #58 Gepost op: 07 maart 2006 – 17:06:59
Verschil is wel dat de Poolse pakken deels handgemaakt zijn, en de shirts uit Roemenië niet (meen ik). Voor handgemaakte spullen is er op het forum wat meer wil om dingen door de vingers te zien, zoals Poolse pakken. En machinaal gemaakte hemden uit Roemenië een gemaakt Italiaans tintje geven is toch een beetje dubbel.

Aan de andere kant, wat maakt een hemd Italiaans? Hebben de machinaal gemaakte hemden uit Frankrijk van Menco een Italiaans sfeertje?
This, madame, is Versailles.

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Camicia a Misura
Reactie #59 Gepost op: 07 maart 2006 – 17:13:49
Citaat van: "Rogier"
Verschil is wel dat de Poolse pakken deels handgemaakt zijn, en de shirts uit Roemenië niet (meen ik). Voor handgemaakte spullen is er op het forum wat meer wil om dingen door de vingers te zien, zoals Poolse pakken. En machinaal gemaakte hemden uit Roemenië een gemaakt Italiaans tintje geven is toch een beetje dubbel.

Aan de andere kant, wat maakt een hemd Italiaans? Hebben de machinaal gemaakte hemden uit Frankrijk van Menco een Italiaans sfeertje?

juist...
wie woont er in de buurt van zo'n winkel en bestelt ff zo'n hemd

Citaat
Latenzo - Kreitenmolenstraat 80, Udenhout
Latenzo - Eindhovenseweg 12, Valkenswaard
Latenzo - Looiersplein 44, Dongen
Latenzo - Vughterstraat 30, ’s-Hertogenbosch

Lazy Lord - J.Nicolasstraat 13, Roermond

België
De Heerenkamer - Reistraat 4, Neerharen-Lanaken
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"