Auteur Topic: Camicia a Misura  (36130 keer gelezen)

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #60 Gepost op: 07 maart 2006 – 17:43:37
Citaat van: "Rogier"
Verschil is wel dat de Poolse pakken deels handgemaakt zijn

[zeurmodus]Volledig volgens mij... [/zeurmodus];)

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #61 Gepost op: 07 maart 2006 – 17:55:31
Citaat van: "Fastcruiser"
Citaat van: "Rogier"
Verschil is wel dat de Poolse pakken deels handgemaakt zijn

[zeurmodus]Volledig volgens mij... [/zeurmodus];)


Ik meen me te herinneren dat Nexus zei dat er geen handwerk in de broek zat.
This, madame, is Versailles.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #62 Gepost op: 07 maart 2006 – 17:58:17
Overall genomen heeft Nexus gewoon een mooi pak.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #63 Gepost op: 07 maart 2006 – 18:02:55
Citaat van: "gusto napolitano"
Overall genomen heeft Nexus gewoon een mooi pak.


No doubt  :D
This, madame, is Versailles.

Huey

  • Gast
Camicia a Misura
Reactie #64 Gepost op: 07 maart 2006 – 18:04:27
Citaat van: "Marco"
Citaat van: "Rogier"
Verschil is wel dat de Poolse pakken deels handgemaakt zijn, en de shirts uit Roemenië niet (meen ik). Voor handgemaakte spullen is er op het forum wat meer wil om dingen door de vingers te zien, zoals Poolse pakken. En machinaal gemaakte hemden uit Roemenië een gemaakt Italiaans tintje geven is toch een beetje dubbel.

Aan de andere kant, wat maakt een hemd Italiaans? Hebben de machinaal gemaakte hemden uit Frankrijk van Menco een Italiaans sfeertje?

juist...
wie woont er in de buurt van zo'n winkel en bestelt ff zo'n hemd

Citaat
Latenzo - Kreitenmolenstraat 80, Udenhout
Latenzo - Eindhovenseweg 12, Valkenswaard
Latenzo - Looiersplein 44, Dongen
Latenzo - Vughterstraat 30, ’s-Hertogenbosch

Lazy Lord - J.Nicolasstraat 13, Roermond

België
De Heerenkamer - Reistraat 4, Neerharen-Lanaken


Zodra ze een winkel in A'dam of het gooi hebben probeer ik er wel eens een.

Napoleon

  • Gast
Camicia a Misura
Reactie #65 Gepost op: 07 maart 2006 – 18:22:46
lijkt me goed huey! kan er eindelijk duidelijkheid worden geschept over het hele merk etc..

Bond, James Bond

  • Gebruiker
  • Berichten: 189
    • Bekijk profiel
    • http://www.fitzroy-everest.nl
Camicia a Misura
Reactie #66 Gepost op: 07 maart 2006 – 18:40:02
Als hij nou nooit had gezegd dat het roemeense shirts waren hoe hadden we dan over deze man gedacht?

Een goed in elkaar gezet roemeens shirt (maar zonder dit te melden)dat verkocht wordt in een mooie zaak met vriendelijke, kundige verkopers,
knappe dames aan de kassa en een lekkere espresso. Hoe denken we daar over ?

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #67 Gepost op: 07 maart 2006 – 18:47:40
Citaat van: "Bond, James Bond"
Als hij nou nooit had gezegd dat het roemeense shirts waren hoe hadden we dan over deze man gedacht?

Een goed in elkaar gezet roemeens shirt (maar zonder dit te melden)dat verkocht wordt in een mooie zaak met vriendelijke, kundige verkopers,
knappe dames aan de kassa en een lekkere espresso. Hoe denken we daar over ?


Je kon ook gewoon vragen waar de shirt vandaan kwamen.. maar goed het zit allemaal tussen de oren..

Napoleon

  • Gast
Camicia a Misura
Reactie #68 Gepost op: 07 maart 2006 – 18:48:32
Citaat van: "Bond, James Bond"
Als hij nou nooit had gezegd dat het roemeense shirts waren hoe hadden we dan over deze man gedacht?

Een goed in elkaar gezet roemeens shirt (maar zonder dit te melden)dat verkocht wordt in een mooie zaak met vriendelijke, kundige verkopers,
knappe dames aan de kassa en een lekkere espresso. Hoe denken we daar over ?


is wat voor te zeggen  :D

de meeste van mijn shirts (RTW) van diverse merken komen ook uit dat soort regios (roemenie, bulgarije, azië etc).

maar de meesten hier kopen alleen maar maatshirts, en die willen het dan ook uit een bepaald land of van een bepaald attelier, hun voorkeur ligt dan niet bij roemeense shirts...
iemand zal het moeten gaan proberen voordat er een duidelijk oordeel over te vellen is!

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #69 Gepost op: 07 maart 2006 – 19:19:29
Citaat van: "Huey"
Zodra ze een winkel in A'dam of het gooi hebben probeer ik er wel eens een.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #70 Gepost op: 07 maart 2006 – 21:33:41
Wat de betreft de Roemeense maakwijze; prima als dat voor een goede prijs kan, maar probeer dat dan niet te verbloemen. Ik heb wel eens contact gehad en toen werd mij eerst gezegd dat het door een Italiaans bedrijf gemaakt werd en later bleek door een Italiaans bedrijf dat zich lang geleden heeft gevestigd in Roemenie... Dat vind ik alttijd een beetle lastig
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #71 Gepost op: 07 maart 2006 – 21:40:46
Precies; dat verbloemen is niet zo netjes op z'n zachtst gezegd. Moet wel hard worden afgestraft, niet kopen  :P
This, madame, is Versailles.

Immanuel

  • Gast
Camicia a Misura
Reactie #72 Gepost op: 08 maart 2006 – 15:50:18
Een italiaans shirt komt uit italie en je koopt dat met het idee om iets italiaans te kopen waarmee je het italiaanse erfgoed respecteerd en in stand wil houden..  voor zover dit geen utopie is.. Het is in Italie echt geen feest momenteel en er zijn tamelijk veel angstige geluiden, behalve bij de kleinere ateliers, die spinnen garen uit het feit dat een heleboel japanners en amerikanen blijkbaar het woord erfgoed beter kennen en respecteren en daar de prijs voor willen betalen. hier is toch altijd een beetje de kan het nog goedkoper mentaliteit en die zal niet 1,2,3 veranderen dus zullen er nog wel meer "Italiaanse" producten uit andere landen komen..

Huey

  • Gast
Camicia a Misura
Reactie #73 Gepost op: 08 maart 2006 – 15:53:42
Citaat van: "Immanuel"
Een italiaans shirt komt uit italie en je koopt dat met het idee om iets italiaans te kopen waarmee je het italiaanse erfgoed respecteerd en in stand wil houden..  voor zover dit geen utopie is.. Het is in Italie echt geen feest momenteel en er zijn tamelijk veel angstige geluiden, behalve bij de kleinere ateliers, die spinnen garen uit het feit dat een heleboel japanners en amerikanen blijkbaar het woord erfgoed beter kennen en respecteren en daar de prijs voor willen betalen. hier is toch altijd een beetje de kan het nog goedkoper mentaliteit en die zal niet 1,2,3 veranderen dus zullen er nog wel meer "Italiaanse" producten uit andere landen komen..

Dat hele Italiaanse erfgoed interesseert me eerlijk gezegd helemaal niets. Niet voor mijn kleding in ieder geval. Als vakantieland is het wat anders ;) Als een beter overhemd uit Roemenië komt koop ik toch een Roemeens overhemd. 't is wel eerst zien, dan geloven. Maar toch.

Immanuel

  • Gast
Camicia a Misura
Reactie #74 Gepost op: 08 maart 2006 – 15:58:41
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Immanuel"
Een italiaans shirt komt uit italie en je koopt dat met het idee om iets italiaans te kopen waarmee je het italiaanse erfgoed respecteerd en in stand wil houden..  voor zover dit geen utopie is.. Het is in Italie echt geen feest momenteel en er zijn tamelijk veel angstige geluiden, behalve bij de kleinere ateliers, die spinnen garen uit het feit dat een heleboel japanners en amerikanen blijkbaar het woord erfgoed beter kennen en respecteren en daar de prijs voor willen betalen. hier is toch altijd een beetje de kan het nog goedkoper mentaliteit en die zal niet 1,2,3 veranderen dus zullen er nog wel meer "Italiaanse" producten uit andere landen komen..

Dat hele Italiaanse erfgoed interesseert me eerlijk gezegd helemaal niets. Niet voor mijn kleding in ieder geval. Als vakantieland is het wat anders ;) Als een beter overhemd uit Roemenië komt koop ik toch een Roemeens overhemd. 't is wel eerst zien, dan geloven. Maar toch.


Daar kan ik volgens mij uit jou garderobe niet echt een peil op trekken dan.. :lol: