Stuk uit het magazine Sprout:
Hemden voor BN’ers
Willem Bakker (26), eigenaar van Camicia a Misura, haalt BN’ers over om in zijn hemden te lopen.
(hoe)
“Voor Dennis van der Geest heb ik eerst met zijn judoschool moeten bellen. Van hen kreeg ik het nummer van zijn pr-manager en die vond het wel een leuk idee. Wilfried de Jong en Matthijs van Nieuwkerk heb ik voor het sluiten van het voetbaltransferseizoen een grappig mailtje gestuurd. Ik schreef dat ze voor het einde van het seizoen naar Camicia a Misura zouden overstappen. Daar reageerden zij positief op, waarop we hen na een keer na een uitzending aanspraken.”
(over het niet zien van het merkje)
“Dat is waar, maar vaak wordt na televisieprogramma’s gebeld en gemaild met vragen over kleding die mensen tijdens een uitzending dragen. We hopen ook dat mensen via mond-tot-mondreclame over ons te weten komen. Dat gaat dus goed. In maart 2004 ben ik gestart met Camicia , vorig jaar begon het bedrijf te lopen en toen zijn we ook BN’ers gaan benaderen.”
(over nieuwe BN’ers)
“Dat zijn er aardig wat, maar in idere geval zou ik Richard Krajicek, Chris Zegers en acteur Pierre Bokma best een overhemd aan willen meten.”
--------------------------------------------------------------------------------
Geen reclame die mij aanspreekt iig. Misschien een goede ondernemer maar van stijl heeft hij geen kaas gegeten… had hij wel andere mensen benaderd (of nog beter… helemaal niemand want ik hoef geen BN'er-merk).
Stond trouwens ook een interview met Hans Breukhoven in. Wat liep die er slecht bij zeg (helemaal vergeleken met het image van z'n vrouw)