Auteur Topic: Camicia a Misura  (36145 keer gelezen)

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Camicia a Misura
Reactie #105 Gepost op: 06 mei 2006 – 10:18:02
Nouja als ik kijk naar de prijzen die ze hanteren dan kloppen die niet helemaal met het andere kwalitatief betere in het segment. Menco werkt met een beter product in hetzelfde segment. SuSu zit volgens mij ook qua prijs ongeveer hetzelfde. Dan vind ik Camicia a Misura daar schraal tegen afsteken.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Immanuel

  • Gast
Camicia a Misura
Reactie #106 Gepost op: 06 mei 2006 – 10:45:05
Citaat van: "Sergio"
Nouja als ik kijk naar de prijzen die ze hanteren dan kloppen die niet helemaal met het andere kwalitatief betere in het segment. Menco werkt met een beter product in hetzelfde segment. SuSu zit volgens mij ook qua prijs ongeveer hetzelfde. Dan vind ik Camicia a Misura daar schraal tegen afsteken.


ik vergelijk t niet met andere hemden , maar ik probeer t nu even te vertalen naar t feit dat er in de lagere(..) prijsklasses nu meer activiteit ontstaat.. gewoon een algemeen beeld.. ik ken menco zijn hemden niet en ss heb ik ook nog niet beetgepakt en ik leef nog steeds.. :wink:

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Camicia a Misura
Reactie #107 Gepost op: 06 mei 2006 – 10:57:38
Citaat van: "Immanuel"
Citaat van: "Sergio"
Nouja als ik kijk naar de prijzen die ze hanteren dan kloppen die niet helemaal met het andere kwalitatief betere in het segment. Menco werkt met een beter product in hetzelfde segment. SuSu zit volgens mij ook qua prijs ongeveer hetzelfde. Dan vind ik Camicia a Misura daar schraal tegen afsteken.


ik vergelijk t niet met andere hemden , maar ik probeer t nu even te vertalen naar t feit dat er in de lagere(..) prijsklasses nu meer activiteit ontstaat.. gewoon een algemeen beeld.. ik ken menco zijn hemden niet en ss heb ik ook nog niet beetgepakt en ik leef nog steeds.. :wink:


Haha, je weet niet wat je mist :wink: Neem aan dat daar ook wel bepaalde maatwerk producten te krijgen zijn. En anders Menco zegt een travelingshirtmaker te zijn. Volgens mij staat er op zijn site niets over binnen nederland. :lol:
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Immanuel

  • Gast
Camicia a Misura
Reactie #108 Gepost op: 06 mei 2006 – 11:37:52
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "Immanuel"
Citaat van: "Sergio"
Nouja als ik kijk naar de prijzen die ze hanteren dan kloppen die niet helemaal met het andere kwalitatief betere in het segment. Menco werkt met een beter product in hetzelfde segment. SuSu zit volgens mij ook qua prijs ongeveer hetzelfde. Dan vind ik Camicia a Misura daar schraal tegen afsteken.


ik vergelijk t niet met andere hemden , maar ik probeer t nu even te vertalen naar t feit dat er in de lagere(..) prijsklasses nu meer activiteit ontstaat.. gewoon een algemeen beeld.. ik ken menco zijn hemden niet en ss heb ik ook nog niet beetgepakt en ik leef nog steeds.. :wink:


Haha, je weet niet wat je mist :wink: Neem aan dat daar ook wel bepaalde maatwerk producten te krijgen zijn. En anders Menco zegt een travelingshirtmaker te zijn. Volgens mij staat er op zijn site niets over binnen nederland. :lol:


't is best uit te houden

JeeWee

  • Gebruiker
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #109 Gepost op: 29 mei 2006 – 21:49:14
:idea: Ik heb veel plezier gehad aan dit draadje. Als je op dit forum komt ben je volgens mij niet naar zulk soort leveranciers opzoek. Voor mij heeft het de ogen geopend waar ik wel naar op zoek ben.

Ik geloof in capaciteiten en kwaliteiten van een land. Ik geloof in de infrastructuur van een land en de cultuur van een land. Daarom komt mijn volgende Shirt uit Italie. Ik denk dat er zeker buitenlandse berdrijven zijn die dit benaderen en proberen te benaderen. Toch is het mijn mening toegedaan dat je een traditie niet zomaar copiert.

Mijn dank is groot,


JeeWee
leding maakt de man...

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #110 Gepost op: 17 augustus 2006 – 14:23:02
Ik zag gisteren een autootje met reclame van dit merk bij Edgar N. Trend/Classic in Driebergen staan. Ze timmeren blijkbaar dus nog druk aan de weg.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #111 Gepost op: 17 augustus 2006 – 15:38:11
deze leverancier is laatst in de winkel geweest waar ik werk.. echt vrolijk werd ik er niet van.. De beste man was ook geen lopende reclame voor zijn werk..

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #112 Gepost op: 17 augustus 2006 – 22:44:29
Citaat van: "ruby tuesday"
deze leverancier is laatst in de winkel geweest waar ik werk.. echt vrolijk werd ik er niet van.. De beste man was ook geen lopende reclame voor zijn werk..
Is dat een producent van kleding Ruby.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #113 Gepost op: 17 augustus 2006 – 22:55:08
ja zoiets ja, overhemden op maat met ook een RTW verkoopbare serie.. Hij ging ff vertellen hoe het wel moest en hoe het niet moest.. :D

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Camicia a Misura
Reactie #114 Gepost op: 17 augustus 2006 – 22:58:01
Citaat van: "ruby tuesday"
ja zoiets ja, overhemden op maat met ook een RTW verkoopbare serie.. Hij ging ff vertellen hoe het wel moest en hoe het niet moest.. :D
Ooh op zo'n tour.
Support your local Mikey Fuoco chapter.