Auteur Topic: [Shirt] Borrelli  (230758 keer gelezen)

Napoleon

• Gast
Borrelli hemden - Deel II
Reactie #375 Gepost op: 20 maart 2006 - 13:00:29
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Niels"
Citaat van: "Merlino"
strakkere naden, geen (minder) geplooi. Maakt gewoon algemeen een strakkere indruk.

Ik zal komende week eens even wat gaan informeren bij Van Overeem. Neem aan dat ik daar enkele modellen kan passen.

passen zit er helaas niet in jongen, gewoon meteen kopen wat je mooi vind, hij gaat echt niet alles uitspelden als je dat denkt! Tailleren is overigens gratis bij Overheem (tenminste bij mij was dat zo). Reken op vanaf ongeveer 240 E voor borrelli daar

misschien wil hij er wel 1tje uit de verpakking halen, maar ga er niet van uit dat hij een aantal modellen voor je gaat uitpakken (zelfde overwegingen als bijenkorf). Tevens, je geeft aan dat het shirt voor bij een pak is, neem aan dat je een das erbij draagt en derhalve de boord dicht moet, als hij je boordmaat dus opmeet komen direct een aantal borrelli's boven water waar je uit zou kunnen kiezen, bij het evt. tailleren hoeft hij pas uit de verpakking.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #376 Gepost op: 20 maart 2006 - 13:13:47
Citaat van: "Napoleon"
misschien wil hij er wel 1tje uit de verpakking halen, maar ga er niet van uit dat hij een aantal modellen voor je gaat uitpakken (zelfde overwegingen als bijenkorf). Tevens, je geeft aan dat het shirt voor bij een pak is, neem aan dat je een das erbij draagt en derhalve de boord dicht moet, als hij je boordmaat dus opmeet komen direct een aantal borrelli's boven water waar je uit zou kunnen kiezen, bij het evt. tailleren hoeft hij pas uit de verpakking.

Ik blijf erbij dat ik het een vreemde gang van zaken vind. Als ik een shirt van 240 euro kom kopen wil ik gewoon kunnen passen. Sommige zien er erg leuk uit maar staan je vreselijk. Daar kom je alleen achter door ze te passen. De overwegingen van de bijenkorf worden natuurlijk wel gemaakt op basis van een veel hoger aantal bezoekers en passers. Je loopt makkelijker de bijenkorf binnen dan een winkel om een Borrelli te passen. De marge laat dat soort dingen ook meer toe en het aantal terug in de verpakking te stoppen producten ligt ook lager dan bij de bijenkorf. Vind het ook niet bepaald een klantvriendelijke stelling.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Napoleon

• Gast
Reactie #377 Gepost op: 20 maart 2006 - 13:23:18
Niels, loop er gewoon even langs --> loopafstand van max. 10 min!!!!!

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #378 Gepost op: 20 maart 2006 - 13:24:57
Heb bij van Overeem wel eens hemden gepast, geen problemen ondervonden.

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #379 Gepost op: 20 maart 2006 - 20:17:42
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "Vortex"

Maar waarom zou je voor RTW Borrelli gaan, zou dan eerder voor maatwerk gaan.

Voor RTW Borrelli heb je toch ook al maatwerk Finamore?

Denk ik niet. Finamore is nog wel duurder dan Borrelli, zag laatst een RWT Finamore hangen van 272e

Oh ja, ik denk aan de Italiaanse prijzen :oops: In Napels heb je Finamore maatwerk vanaf 190.

Ja ok maar das maar de vanaf prijs! Prijzen varieren ergens tussen de 190-400 euro, voor een beetje stofje ben je denk ik ook al gauw 300 kwijt in Napels...

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #380 Gepost op: 20 maart 2006 - 20:28:43
Nou, dat lijkt me stug hoor! Ik denk niet dat je voor 190E alleen maar polyester stoffen kunt krijgen ;)
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #381 Gepost op: 20 maart 2006 - 20:29:13
Nou, dat lijkt me stug hoor! Ik denk niet dat je voor 190E alleen maar polyester stoffen kunt krijgen ;)

ja ok das weer het andere uiterste  :lol:

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #382 Gepost op: 21 maart 2006 - 00:27:10
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "Vortex"

Maar waarom zou je voor RTW Borrelli gaan, zou dan eerder voor maatwerk gaan.

Voor RTW Borrelli heb je toch ook al maatwerk Finamore?

Denk ik niet. Finamore is nog wel duurder dan Borrelli, zag laatst een RWT Finamore hangen van 272e
Ik heb twee hemden van Finamore, een wat eenvoudigere oxford (iemand hier had een MTM in dezelfde stof laten maken en daar foto's van gepost) en een wat ingenieuzer patroon. Stof is duidelijk duurder. Ik geloof 190 en 225 EUR. De goedkoopste Borrelli die ik heb was 238 EUR. Al liggen de prijzen bij sommige zaken (ik denk met name buiten de randstad) aanzienlijk lager. Maar 272 EUR is al vrij veel voor Finamore. Ik denk dat de Sea Islands tegen de 300-325 zullen doen (RTW).
esus saves, George Nelson withdraws!

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #383 Gepost op: 21 maart 2006 - 20:10:41
Vandaag een mailtje gehad van Harold van Wissen.

Allereerst hartelijk dank voor de belangstelling in onze zaak.

Wat betreft het maatwerk van Borrelli, welke een levertijd heeft van +/- 5 weken bedraagt de prijs, afhankelijk van de stofkeuze, € 228,00.

De prijzen van de trw shirts in wit zijn eveneens vanaf € 228,00, ook hier is dit weer afhankelijk van de stof welke grotendeels de verkoopprijzen bepaald.

Graag willen wij U bij ons in de Stationsstraat 25 het een en ander van Borrelli laten zien.

Nogmaals hartelijk dank en graag tot ziens.

Harold van Wissen

Als ik me niet vergis is een mtm lucratiever dan een rtw, althans wanneer je geen haast hebt.

Napoleon

• Gast
Reactie #384 Gepost op: 21 maart 2006 - 20:12:01
ik denk dat je toch al snel 260 E kwijtbent voor een mooie stof en M2M

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #385 Gepost op: 21 maart 2006 - 20:27:26
Welke stoffen zijn er?

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #386 Gepost op: 21 maart 2006 - 20:30:57
Welke stoffen zijn er?

emm, katoen?
This, madame, is Versailles.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #387 Gepost op: 21 maart 2006 - 20:32:01
Welke stoffen zijn er?
Bij Oger hebben ze wel honderde stofjes van borrelli effen ruit streep etc. ook linnen.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #388 Gepost op: 21 maart 2006 - 21:17:20
Citaat van: "gusto napolitano"
Welke stoffen zijn er?
Bij Oger hebben ze wel honderde stofjes van borrelli effen ruit streep etc. ook linnen.

Het ging niet over Osjee hey  :lol:
This, madame, is Versailles.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #389 Gepost op: 21 maart 2006 - 21:20:27
Ik bedoelde dat zullen ze daar ook wel hebben.