Je denkt toch niet dat ik een hemd ga kopen van 240 e wanneer ik dit niet kan passen..... Is hetzelfde als schoenen kopen zonder te passen..... Beetje vaag, maar stel dat het waar zou zijn dan ga ik komend weekend wel bij Oger langs.
Ik weet dat je bij de Bijenkorf ingepakte overhemden niet mag passen. Omdat ze te lui zijn om ze weer in te pakken. Wat wel mag is ze afrekenen, naar de paskamer lopen, ze passen en daarna weer terug brengen als ze niet goed passen... Heel zinvol.
Maar waarom zou je voor RTW Borrelli gaan, zou dan eerder voor maatwerk gaan.
Wat ben je voor het maatwerk borelli kwijt?
Citaat van: "Vortex"Maar waarom zou je voor RTW Borrelli gaan, zou dan eerder voor maatwerk gaan.Voor RTW Borrelli heb je toch ook al maatwerk Finamore?
Citaat van: "Niels"Wat ben je voor het maatwerk borelli kwijt?Dacht zo'n 250+ bij van Overeem. Laat anders iemand van shirtmakers komen, hoef je ook nog de deur niet uit Desnoods kun je nog naar SuSu!
Hebben ze in Maastricht nog elders Borelli/Barba?
Citaat van: "Merlino"Citaat van: "Vortex"Maar waarom zou je voor RTW Borrelli gaan, zou dan eerder voor maatwerk gaan.Voor RTW Borrelli heb je toch ook al maatwerk Finamore?Denk ik niet. Finamore is nog wel duurder dan Borrelli, zag laatst een RWT Finamore hangen van 272e