Opstrakken, mooi woord Hou er ook rekening mee dat je een kleermaker zoekt die niet met de naaimachine langs je handgenaaide naaden fietst.
En ze vallen erg ruim! Reken op nog 20-40 eur voor opstrakken door kleermaker....
Citaat van: "Solitarias"En ze vallen erg ruim! Reken op nog 20-40 eur voor opstrakken door kleermaker....Is dat normaal bij Borelli dat je ze direct na aankoop kan gaan aanpassen? zijn er meer mensen hier die dit hebben laten doen?
Wat voor baleinen gebruikt Borelli?Wat zijn eigenlijk kwalitatief gezien de beste hemden? Borelli? Barba? Als je een top 5 moet samenstellen, waar vinden we Borelli?
Citaat van: "Niels"Wat voor baleinen gebruikt Borelli?Wat zijn eigenlijk kwalitatief gezien de beste hemden? Borelli? Barba? Als je een top 5 moet samenstellen, waar vinden we Borelli?Gewoon plastic rommel, als je Mother of Pearl's haalt bij English Hatter heb je goede.Borelli zit redelijk bovenin, Barba is wat cleaner, Attolini wat beter van vorm.
strakkere naden, geen (minder) geplooi. Maakt gewoon algemeen een strakkere indruk.
Citaat van: "Merlino"strakkere naden, geen (minder) geplooi. Maakt gewoon algemeen een strakkere indruk.Ik zal komende week eens even wat gaan informeren bij Van Overeem. Neem aan dat ik daar enkele modellen kan passen.
Waarom zou je in vredesnaam niet kunnen passen?
Citaat van: "Niels"Citaat van: "Merlino"strakkere naden, geen (minder) geplooi. Maakt gewoon algemeen een strakkere indruk.Ik zal komende week eens even wat gaan informeren bij Van Overeem. Neem aan dat ik daar enkele modellen kan passen.passen zit er helaas niet in jongen, gewoon meteen kopen wat je mooi vind, hij gaat echt niet alles uitspelden als je dat denkt! Tailleren is overigens gratis bij Overheem (tenminste bij mij was dat zo). Reken op vanaf ongeveer 240 E voor borrelli daar