Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174681 keer gelezen)

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #750 Gepost op: 29 oktober 2006 - 20:29:04
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Sergio"
Waar ze absoluut nog heel veel aandacht aan moeten besteden zijn hun dassen, om te huilen :cry:

Voor 25 euro zijn het goede dassen.

Het is inderdaad de vraagprijs waard. Maar ook geen euro meer. Vind de kwaliteit minder in verhouding dan de pakken die steeds beter worden.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

SvenMak

• Bekijk profiel
    • http://www.ey.nl
Reactie #751 Gepost op: 01 november 2006 - 10:28:57
Citaat van: "Vortex"
Waar ze absoluut nog heel veel aandacht aan moeten besteden zijn hun dassen, om te huilen :cry:

Voor 25 euro zijn het goede dassen.

Het is inderdaad de vraagprijs waard. Maar ook geen euro meer. Vind de kwaliteit minder in verhouding dan de pakken die steeds beter worden.

wat vind je er precies mis mee? ik heb er nu een stuk of 8 en ze bevallen me eigenlijk wel, al twijfel ik bij sommige er wel aan of ze de titel 100% zijde waard zijn....
he happiness of a man in this life does not consist in the absence but in the mastery of his passions.

Alfred Lord Tennyson (1809 - 1892)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #752 Gepost op: 01 november 2006 - 10:31:22
Citaat van: "SvenMak"
wat vind je er precies mis mee? ik heb er nu een stuk of 8 en ze bevallen me eigenlijk wel, al twijfel ik bij sommige er wel aan of ze de titel 100% zijde waard zijn....

Vind ze zelf een beetje stug aanvoelen.

SvenMak

• Bekijk profiel
    • http://www.ey.nl
Reactie #753 Gepost op: 01 november 2006 - 10:35:49
klopt wel een beetje, maar zoals ik zei; sommige voelen inderdaad beter dan anderen, dat is wel raar, ze worden onder de zelfde naam verkocht....

heb er nu toevallig een om, die voelt best fijn en glad aan "pure silk"  :roll:
he happiness of a man in this life does not consist in the absence but in the mastery of his passions.

Alfred Lord Tennyson (1809 - 1892)

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Reactie #754 Gepost op: 01 november 2006 - 11:10:04
Vind ze vooral 'levensloos' aanvoelen. Ik hebeen Marinella-das en die is juist erg stug, maar op de een of andere manier zit daar iets van leven in...

:-k
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #755 Gepost op: 01 november 2006 - 15:10:31
Citaat van: "Camiceria"
Vind ze vooral 'levensloos' aanvoelen. Ik hebeen Marinella-das en die is juist erg stug, maar op de een of andere manier zit daar iets van leven in...

:-k

Is een kenmwerk van goede das ;)
Althans dat vind ik.
Quotidie potest esse ultimo die

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #756 Gepost op: 01 november 2006 - 15:20:07
De meeste dassen zitten niet al te denderend in elkaar, ze hangen scheef. Vaak veel vale kleuren (minder kleurpigmenten dus) en over die 100% zijde labels heb ik ook weleens mijn twijfels hoewel er natuurlijk ook derde keuze zijde kan worden gebruikt.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

pha

• Bekijk profiel
Reactie #757 Gepost op: 01 november 2006 - 21:48:04
Hoe zuinig ik er ook mee ben, bij mij worden dassen toch vrij snel vies. Of er komt een vlekje op. En dassen zijn gewoon niet schoon te maken, ook niet die twee van Barba van mij (heeeeel mooi, maar ook heeeeeeel duur). Op allebei zit een klein vlekje en met name mijzelf valt het direct op.

Nu twee dassen gekocht bij SuSu, zijn wat minder mooi, maar met de snelheid waarmee ik ze erdoorheen werk, vind ik ze eigenlijk prima. Gewoon de goede kleuren eruit zoeken en je loopt er toch keurig bij. Ik zal voorlopig eens uitproberen hoe lang ze mooi blijven.

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #758 Gepost op: 02 november 2006 - 00:27:05
Ik had laatst een vetvlek op een sevenfold door wat vet voer dat er langs gleed  :P  Aangezien deppen geen zin had heb ik 'm maar in een teiltje biotex gedaan. Das ziet er nu weer schoon uit, en is niet 'uit model'.
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #759 Gepost op: 02 november 2006 - 08:39:15
Volgens mij moet je dassen in een potje wasbenzine weken. Maar hoe lang en wat je daarna moet doen om de benzine eruit te krijgen weet ik niet, ff googlen ;)
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #760 Gepost op: 02 november 2006 - 09:00:31
heb dat wel eens gedaan bij een SuSu das om te testen; werkt best goed! Je das kun je gewoon te drogen hangen in bijv. je badkamer of buiten als het droog is; dat gaat vrij snel. Je ruikt er naderhand helemaal niets van.
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Napoleon

• Gast
Reactie #761 Gepost op: 02 november 2006 - 09:37:56
Citaat van: "H_D"
heb dat wel eens gedaan bij een SuSu das om te testen; werkt best goed! Je das kun je gewoon te drogen hangen in bijv. je badkamer of buiten als het droog is; dat gaat vrij snel. Je ruikt er naderhand helemaal niets van.
gewoon na de wasbenzine even onder de kraan houden

Guillaume

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #762 Gepost op: 02 november 2006 - 12:18:20
Volgens mij moet buiten luchten al voldoende zijn omdat wasbenzine heel snel vervliegt. Misschien het Margriet/Libelle huishoudadviezenboek er op naslaan  :D
e do not make mistakes. We have happy accidents.

pha

• Bekijk profiel
Reactie #763 Gepost op: 02 november 2006 - 12:32:20
Vanochtend ook mijn overjas opgehaald. Gewoon donkergrijs, 100% wol, 249 euro. Mooie jas, ziet er sjiek uit en zit goed. Ik hoop dat-ie mooi blijft...

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #764 Gepost op: 02 november 2006 - 13:15:13
klopt het vervliegt heel snel (tip geen sigaret opsteken in de buurt van je das :))
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"