Citaat van: "gusto napolitano"Nee sorry Vortex ik ben niet zo bekend met SuSu.Zal ze eens een mailtje sturen of de stoffen al binnen zijn en of ze ook opgezette zakken leveren.
Nee sorry Vortex ik ben niet zo bekend met SuSu.
Citaat van: "Vortex"Citaat van: "gusto napolitano"Nee sorry Vortex ik ben niet zo bekend met SuSu.Zal ze eens een mailtje sturen of de stoffen al binnen zijn en of ze ook opgezette zakken leveren.Ja dat doen ze wel Vortex.Ik begrijp je 'probleem' met confectie en ik ben het helemaal met je eens dat je kiest voor de pasvorm boven maakwijze (binnen bepaalde grenzen ). Persoonlijk vind ik echter dat die handgemaakte features het Attolini jasje echt heel veel karakter geven en ik ben bang dat dat zonder die extra's een beetje wegvalt.
Ja dat doen ze wel Vortex.Ik begrijp je 'probleem' met confectie en ik ben het helemaal met je eens dat je kiest voor de pasvorm boven maakwijze (binnen bepaalde grenzen ). Persoonlijk vind ik echter dat die handgemaakte features het Attolini jasje echt heel veel karakter geven en ik ben bang dat dat zonder die extra's een beetje wegvalt.
Of ff bellen, dat werkt altijd nog het beste. Laat het dan meteen maar even weten
De heupzakken wel ja, borstzakje volgens mij niet namelijk.
roeien riemen
Citaat van: "Camiceria"roeien riemenInderdaad, moet leuk blijven. Kan wel 1500 Euro voor één jasje gaan uitgeven maar dat gaat me echt te ver.
Citaat van: "Vortex"Citaat van: "gusto napolitano"Nee sorry Vortex ik ben niet zo bekend met SuSu.Zal ze eens een mailtje sturen of de stoffen al binnen zijn en of ze ook opgezette zakken leveren.Of ff bellen, dat werkt altijd nog het beste. Laat het dan meteen maar even weten
Inmiddels liggen de winterstoffen in de winkels, buiten onze four seasons stoffen bieden wij nu dus veel flannel, 4-ply wool, Corduroy en andere winterse stoffen.U kunt zeker voor de optie kiezen om op uw jasje opgestikte zaken te zetten.Overjassen zijn op dit moment alleen in Amsterdam verkrijgbaar. Binnen 3/4 weken zijn in de overige maatwerkwinkels ook overjassen aanwezig.
misschien een stomme vraag, maarja stel hem tochIn mijn ss pak zit er aan de achterkant volgens mij zo'n After dinner split, maar deze zit dicht genaaid. Moet ik dit los knippen of dicht laten zitten?