Vandaag mijn eerste maatpak laten aanmeten... Een effen midnight blue (donkerder dan navy) stof uit de Scuderi-lijn (make 3), tweeknoops jasje met lichtroze voering, behoorlijk getailleerde broek en jasje, s120. geen bandplooi, steekzakken, geen omslag, bijkleurende knopen etcetera.
Ik had de smaak te pakken dus ook een maatshirt laten opmeten, wit met brede, redelijk uit elkaar staande licht rode streep, getailleerd, enkel manchet, lichte parelmoer knopen, cutaway etc...
Vervolgens bij de buren naar binnen gelopen voor een confectiepak dat ik op kortere termijn nodig heb: donkergrijs met een lichte witte weving er doorheen. Wel even afkicken als je bij het maatwerk vandaan komt omdat niet alles vermaakt kon worden. Alsnog voor meer dan 100 euro laten vermaken aan dit pak...
(Toen ook nog maar een slim fit confectieshirt erbij genomen met bijkleurende das).
Al met al een succesvol dagje dus

, even wachten op het resultaat! In ieder geval dank voor de inspiratie richting de Stijlforummers. Ik heb aardig wat meegelezen het afgelopen jaar en dus wel een beetje kijk gekregen op dit gebeuren zodat ik mijn voorkeuren wel enigszins aan kon geven.