Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174665 keer gelezen)

Napoleon

• Gast
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #795 Gepost op: 16 november 2006 - 17:42:08
hier dan een foto van mn jasje. ik kan niet uit mn ogen kijken het is gister weer te laat geworden vandaar even zwart gemaakt. oja en heb mn haar niet gedaan en het is veel te kort geknipt afgelopen week  :evil:

ps. voor de scanners; mooi he die tefaf vlag :)

Ben benieuwd wat jullie van het jasje vinden!!! Laat weten!

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #796 Gepost op: 16 november 2006 - 17:45:07
Mooi hoor nappie  :D
Quotidie potest esse ultimo die

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #797 Gepost op: 16 november 2006 - 17:49:25
Jasje kleurt goed bij je ogen!

Wat ik zo kan zien op de foto ziet het er goed uit. Lekker slank.
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #798 Gepost op: 16 november 2006 - 19:10:23
mooie slanke cut; ik heb zo'n jasje in antraciet. Je hebt 'n goede aankoop gedaan!
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Michael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #799 Gepost op: 16 november 2006 - 20:45:11
ziet er goed uit!

Christiaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #800 Gepost op: 16 november 2006 - 21:16:09
Zoals beloofd, vers uit kantoor (waar ik al hopeloos overdressed ben op deze manier, maar vooruit) :)

Van voren

Van binnen

Met wat kleuren shirts ter vergelijking
Truth springs from argument amongst friends" - David Hume

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #801 Gepost op: 16 november 2006 - 22:47:56
Mooi strak die jasjes  \:D/

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #802 Gepost op: 17 november 2006 - 02:40:25
Citaat van: "Clay"

Schouder wel iets te lang bij beide, imho.  :D
This, madame, is Versailles.

Christiaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #803 Gepost op: 17 november 2006 - 08:47:37
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "Clay"

Schouder wel iets te lang bij beide, imho.  :D

Dat is een beetje het model bij SuSu. Ik vind het ook niet super, maar een kniesoor die daar om maalt voor deze prijs.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #804 Gepost op: 17 november 2006 - 09:28:07
Mooi jasje Christiaan. Slechts twee dingetjes nog: mouwen mogen wat mij betreft een halve of een hele centimeter korter, en geen t-shirt onder je hemd ;)
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Christiaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #805 Gepost op: 17 november 2006 - 12:47:17
Citaat van: "Merlino"
Mooi jasje Christiaan. Slechts twee dingetjes nog: mouwen mogen wat mij betreft een halve of een hele centimeter korter, en geen t-shirt onder je hemd ;)

Ik draag er altijd een t-shirt onder. Hemden blijven wat beter als ze niet bezweet raken door het fietsen 's ochtends en 's avonds. Het is niet de etiquette op dit punt maar het is wel verdomde praktisch :) Wat de mouwen betreft moet ik nog even zien of het korter laat maken. Bij mijn overige jasjes zijn ze korter, maar daar vind ik juist dat de lange manchetten (daar zijn ze meestal 2/3 cm) juist de lengte van mijn armen benadrukken. Ik moet nog even kijken wat ik beter bij mezelf vind staan. Op dit moment ben ik geneigd om deze lengte mooier te vinden omdat het meer (optische) proportie in mijn lichaam brengt. Maar dat kan nog veranderen :)

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #806 Gepost op: 17 november 2006 - 13:09:43
had ik geloof ik ook in ander topic gezegd; v-hals t-shirts (beetje een diepe hals) zijn een aardig compromis.

Ik ben nog steeds redelijk verbaasd dat men bij SuSu voor dit bedrag een jasje in s120 stof kan leveren! Was dit een toevalstreffer of hebben ze permanent meerdere stoffen welke in grotere hoeveelheden beschikbaar zijn?
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Christiaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #807 Gepost op: 17 november 2006 - 13:20:48
Citaat van: "H_D"
had ik geloof ik ook in ander topic gezegd; v-hals t-shirts (beetje een diepe hals) zijn een aardig compromis.

Dat is wel een goed idee! Ik vind het bovendien ook wat koud zonder een shirt, aangezien ik hier op mijn werk niet altijd mijn jasje aan laat. Dus dan is een shirt met een v-hals een goede tip. Ik ga volgende week eens zoeken.

Citaat

Ik ben nog steeds redelijk verbaasd dat men bij SuSu voor dit bedrag een jasje in s120 stof kan leveren! Was dit een toevalstreffer of hebben ze permanent meerdere stoffen welke in grotere hoeveelheden beschikbaar zijn?

Toen ik het jasje op ging halen heb ik ook even naar andere stoffen gekeken. Voor de prijs wil ik er nog wel eentje laten maken. Ik heb ook een zandkleurig corduroy stofje bekeken (ribstofje dus) en dat zou dan op 299 euro uitkomen. Ook niet erg duur. Toeval was het dus niet, maar je moet wel even vragen welke stoffen ze op voorraad hebben. Dat drukt de prijs gewoon.

Mich

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #808 Gepost op: 04 december 2006 - 20:46:21
Vandaag mijn eerste maatpak laten aanmeten... Een effen midnight blue (donkerder dan navy) stof uit de Scuderi-lijn (make 3), tweeknoops jasje met lichtroze voering, behoorlijk getailleerde broek en jasje, s120. geen bandplooi, steekzakken, geen omslag, bijkleurende knopen etcetera.

Ik had de smaak te pakken dus ook een maatshirt laten opmeten, wit met brede, redelijk uit elkaar staande licht rode streep, getailleerd, enkel manchet, lichte parelmoer knopen, cutaway etc...

Vervolgens bij de buren naar binnen gelopen voor een confectiepak dat ik op kortere termijn nodig heb: donkergrijs met een lichte witte weving er doorheen. Wel even afkicken als je bij het maatwerk vandaan komt omdat niet alles vermaakt kon worden. Alsnog voor meer dan 100 euro laten vermaken aan dit pak...

(Toen ook nog maar een slim fit confectieshirt erbij genomen met bijkleurende das).

Al met al een succesvol dagje dus  8)  :shock: , even wachten op het resultaat! In ieder geval dank voor de inspiratie richting de Stijlforummers. Ik heb aardig wat meegelezen het afgelopen jaar en dus wel een beetje kijk gekregen op dit gebeuren zodat ik mijn voorkeuren wel enigszins aan kon geven.  :roll:

King

• Bekijk profiel
Reactie #809 Gepost op: 04 december 2006 - 21:21:24
Wat betreft het pak van Christiaan. Ziet er best goed uit. Goede kleur van voering bij deze stof. Ik zou echter nog wel iets laten doen aan de hangende schouder die in het jasje te zien is aan de rechterkant (voor de drager).