Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174681 keer gelezen)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #735 Gepost op: 12 oktober 2006 - 21:36:26
Citaat van: "BigB"
misschien een stomme vraag, maarja stel hem toch

In mijn ss pak zit er aan de achterkant volgens mij zo'n After dinner split, maar deze zit dicht genaaid. Moet ik dit los knippen of dicht laten zitten?

Een after dinner split hoort altijd open te zijn, als die dicht genaaid is is dat onkunde van de kleermaker (hebben ze bij mijn Zegna ook wel eens gedaan) of zijn ze het vergeten los te peuteren.

Je hebt het toch niet over de split in het jasje maar over de v vorm die achter op de band van je pantalon zit?

Jason

• Gast
Reactie #736 Gepost op: 12 oktober 2006 - 21:38:17
Citaat van: "Camiceria"
Citaat van: "gusto napolitano"
Dat is waar Camicera maar SuSu doet toch niet aan plooitjes :?:

I know, maar ik zou zo'n jasje dus ook niet door SuSu laten maken maar dat is een persoonlijk dingetje natuurlijk want verder krijg je er meer dan waar voor je geld

Heeft fokke je de vivat-hoek uitgezooid  :wink:

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #737 Gepost op: 12 oktober 2006 - 21:39:10
Citaat van: "Vortex"

In mijn ss pak zit er aan de achterkant volgens mij zo'n After dinner split, maar deze zit dicht genaaid. Moet ik dit los knippen of dicht laten zitten?

Een after dinner split hoort altijd open te zijn, als die dicht genaaid is is dat onkunde van de kleermaker (hebben ze bij mijn Zegna ook wel eens gedaan) of zijn ze het vergeten los te peuteren.

Je hebt het toch niet over de split in het jasje maar over de v vorm die achter op de band van je pantalon zit?

Klopt Vortex, hij wilde hem zelf losknippen daarom zei ik dicht laten zitten  :wink:
Quotidie potest esse ultimo die

BigB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #738 Gepost op: 13 oktober 2006 - 09:08:52
Citaat van: "Vortex"

nee, ik weet dan weer wel waar hij zit hoor...had het over de broek  :)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #739 Gepost op: 29 oktober 2006 - 17:51:24
Vanmiddag nog even bij suit binnen geweest veel mooie pakken gezien.Zo te zien gaan ze er wel op vooruit met de kwaliteit.

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #740 Gepost op: 29 oktober 2006 - 18:16:57
Ik kende SuSu al van de eerste winkel (in het Fashion Center). Was toen net open. Ik heb er toen al een pak gehaald om eens te proberen. Het is toen ook bij één pak gebleven.

Tegenwoordig koop ik ze weer, als werkpak zijn ze prima.

De stoffen zijn prima voor de prijs (S100 tot 130 meen ik), steeds meer open knoopsgaten en full canvas en af en toe leuke details ("bootje" borstzak).  

Maar de belangrijkste vooruitgang is dat het personeel over het algemeen goed kan adviseren en oog hebben voor pasvorm. Vermaken gaat nu ook goed.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #741 Gepost op: 29 oktober 2006 - 18:18:09
Ja SuSu gaat nog steeds goed vooruit. Ze hebben nu natuurlijk ook veel meer armslag om kwaliteit te leveren.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #742 Gepost op: 29 oktober 2006 - 18:46:24
Citaat van: "Sergio"
Ja SuSu gaat nog steeds goed vooruit. Ze hebben nu natuurlijk ook veel meer armslag om kwaliteit te leveren.
Volgens de verkoper waar ik mee sprak gaat het in de toekomst nog beter worden ook het maatwerk pak/hemd.Nu het merk er staat kunnen ze zich richten op de kwaliteit.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #743 Gepost op: 29 oktober 2006 - 18:47:41
Citaat van: "gusto napolitano"
Volgens de verkoper waar ik mee sprak gaat het in de toekomst nog beter worden ook het maatwerk pak/hemd.Nu het merk er staat kunnen ze zich richten op de kwaliteit.

Metname bij de hemden is dat best wel nodig... Eigenlijk zouden ze de maatwerkafdeling meer los moeten zetten van de confectie. Heeft qua kwaliteit ook weinig met elkaar te maken.

Vanità - modern tailors

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #744 Gepost op: 29 oktober 2006 - 18:49:40
Het verschil tussen die twee kan ik niet zo omdat ik er niet zoveel kom.Maar zag dat de rtw hemden ook al omhoog gegaan waren.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #745 Gepost op: 29 oktober 2006 - 19:58:50
Waar ze absoluut nog heel veel aandacht aan moeten besteden zijn hun dassen, om te huilen :cry:

Vanità - modern tailors

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #746 Gepost op: 29 oktober 2006 - 20:01:52
Waar ze absoluut nog heel veel aandacht aan moeten besteden zijn hun dassen, om te huilen :cry:
Daar heb je gelijk in dat zag ik vanmiddag ook niet echt bijzonder.

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #747 Gepost op: 29 oktober 2006 - 20:13:27

Niet eens 100% zijde volgens mij. Maar ook de RTW shirts zijn niet mooi vind ik. De pasvorm is ook niet echt denderend.
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #748 Gepost op: 29 oktober 2006 - 20:22:53

Voor 25 euro zijn het goede dassen.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #749 Gepost op: 29 oktober 2006 - 20:24:25
Bedoel je dat ze te groot zitten ik begreep wel vandaag  dat de rtw shirts in kwaliteit omhoog gaan.