Ben ook benieuwd.. MtM voor 250,-
Tis alleen een jasje he, als je een van de goedkopere stoffen neemt is dat nog best haalbaar. De ±450 waar bogart over spreekt kun je bij hun ook al een pak voor hebben. Sterk afhankelijk van stofkeuze natuurlijk.
Heb laatst een winterpak voor €598 laten maken,Scuderi.
Naar vertrouwelijk horen zeggen:
...maakt Scuderi de pakken van Suitsupply al een tijdje niet meer. Het is natuurlijk ook niet fijn pakken van dezelfde fabrikant bij een topwinkel als Pauw hangen. Scuderi heeft daarom afstand genomen van SuSu. Hetgeen zou betekenen dat elke verkoper die nog beweert dat het uit Italie komt, of liegt of door het management wordt voorgelogen. Een verkoper op Schiphol gaf het laatst zelf al toe door te zeggen dat ze gestopt waren met Italie en dat SuSu gewoon in China de collecties laat maken.
Vervolgens komen ook de maatpakken klaarblijkelijk uit China.
Mocht er een made in Italy label in jullie maatpakken zitten, dan zit ik er waarschijnlijk naast en mocht ik er naast zitten, mijn excuses.
Dat is wel heel iets anders dan Italie ja 
Lijkt mij een beetje vreemd omdat SuSu waarschijnlijk veel een veel meer Scuderi's kan verkopen dan die paar pakken die Pauw verkoopt. Daarvan afgezien zou het mij weinig interesseren waar het vandaan komt als het eindproduct prima is.
Dat is uiteindelijk niet een kwestie om hoeveelheden, maar om het hoog houden van de naam Scuderi die door de jaren heen op is gebouwd.
Ervan uitgaande dat de hele productie in China plaatsvindt, zal, Suitsupply kennende, de prijs ook wel een rol hebben gespeeld. Als je over zulke hoeveelheden maatpakken praat per week, dan maakt het niet uit of het transport er wat langer over doet. Is het niet zo dat je nu tenminste 6 tot 8 weken op je maatpak moet wachten terwijl Scuderi binnen 12 dagen een maatpak levert?!?
Enfin, het blijven leuke pakken voor die prijs, maar ze moeten er geen made in Italy label aanhangen als dat niet het geval is.