O ja dat is waar ook ik let daar nooit op.
Citaat van: "gusto napolitano"O ja dat is waar ook ik let daar nooit op.Gefeliciteerd Gusto! 10000 posts!!!! \/ \/ \/
ik vind de site er wel leuk uitzien, toch altijd apart en gedurft hoe ze het aanpakken
jammer dat je het nu teveel gaat zien van allerlei merken.
Citaat van: "Napoleon"ik vind de site er wel leuk uitzien, toch altijd apart en gedurft hoe ze het aanpakkenVind die 'Fay' jasjes wel erg gaaf, zeker hoe ze in de campagne gedragen worden.
Citaat van: "rodney"Yes! SuitSupply is coming to Groningen!Is toch al een tijdje bekend?Ik ben trouwens ook bezig met een onderzoek (innovatie binnen de 'pakkenwereld' voor mijn studie. Hopelijk kan ik hier Oger of SuitSupply voor strikken, aangezien ik dat al wel opgegeven heb.
Yes! SuitSupply is coming to Groningen!
Citaat van: "Pietro"Citaat van: "rodney"Yes! SuitSupply is coming to Groningen!Is toch al een tijdje bekend?Ik ben trouwens ook bezig met een onderzoek (innovatie binnen de 'pakkenwereld' voor mijn studie. Hopelijk kan ik hier Oger of SuitSupply voor strikken, aangezien ik dat al wel opgegeven heb. Weten jullie ook wanneer deze in Groningen komt?
Wat kun je er nog meer over vertellen?
Citaat van: "Sergio"Wat kun je er nog meer over vertellen?Dat suitsupply zich in de brugstraat gaat vestigen.... (tegenover de Subway)
Citaat van: "rodney"Citaat van: "Sergio"Wat kun je er nog meer over vertellen?Dat suitsupply zich in de brugstraat gaat vestigen.... (tegenover de Subway)En hoe pas jij in dit plaatje?