O ja, en dat bespoke is gelul natuurlijk.
Citaat van: "Rogier"O ja, en dat bespoke is gelul natuurlijk.'t Is wel een populaire term aan het worden zeg..
Citaat van: "its"En wat moet zo een Scuderi MTM dan ongeveer gaan kosten, want ik zie op de site bespoke 350-900 euro. Dat is nogal een vrij brede schaal......Vrijwel compleet afhankelijk van de stof die je kiest. Reken op een eurootje of 500 a 600 voor een leuk pak.O ja, en dat bespoke is gelul natuurlijk.
En wat moet zo een Scuderi MTM dan ongeveer gaan kosten, want ik zie op de site bespoke 350-900 euro. Dat is nogal een vrij brede schaal......
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "its"En wat moet zo een Scuderi MTM dan ongeveer gaan kosten, want ik zie op de site bespoke 350-900 euro. Dat is nogal een vrij brede schaal......Vrijwel compleet afhankelijk van de stof die je kiest. Reken op een eurootje of 500 a 600 voor een leuk pak.O ja, en dat bespoke is gelul natuurlijk.Heb daar ook pakken gezien rond de €1200.Dan liever een Caruso MTM
Vandaag een gesprekje gehad in Rotterdam om bij SuitSupply als parttimer te komen werken. Moet alleen nog even langs het hoofdkantoor.
- Pakken uit China- Shirts uit Portugal (tenminste als ze nog steeds door McG worden gemaakt).
Ik zit een beetje op de site van Suit Supply rond te kijken voor een leuk pakkie maar heeft Suit Supply geen katoenen pakken? ik zag een mooi Antra pak maar dat is wol. en dat vind ik niet zo fijn , weet iemand of ze ook katoenen pakken hebben?
Citaat van: "Rndtje"Ik zit een beetje op de site van Suit Supply rond te kijken voor een leuk pakkie maar heeft Suit Supply geen katoenen pakken? ik zag een mooi Antra pak maar dat is wol. en dat vind ik niet zo fijn , weet iemand of ze ook katoenen pakken hebben? kreukpak kun je beter bij de WE halen, die heeft mijn leraar ook altijd. Neem gewoon een lichte wol.