Citaat van: "Daedalus"Citaat van: "Bart"Knap trouwens dat Fokke de Jong voor tweederde eigenaar is en ook de McGregor groep voor tweederde eigenaar is Waarom de smiley? Knap staaltje ondernemerschap toch? Hij geeft het Nederlanderse volk de kleren (Mcgregor, Gaastra etc) waar het om vraagt.tweederde + tweederde = :
Citaat van: "Bart"Knap trouwens dat Fokke de Jong voor tweederde eigenaar is en ook de McGregor groep voor tweederde eigenaar is Waarom de smiley? Knap staaltje ondernemerschap toch? Hij geeft het Nederlanderse volk de kleren (Mcgregor, Gaastra etc) waar het om vraagt.
Knap trouwens dat Fokke de Jong voor tweederde eigenaar is en ook de McGregor groep voor tweederde eigenaar is
ik vind de knopen nogal hoog zitten voor een 2-knoops pak. Onder de onderste knoop zit nog een heel stuk jasje, volgens mij ziet dat er met alleen de bovenste dicht niet netjes uit. Ik heb de onderste het liefst op of net boven de broekband.
Citaat van: "vooghel"ik vind de knopen nogal hoog zitten voor een 2-knoops pak. Onder de onderste knoop zit nog een heel stuk jasje, volgens mij ziet dat er met alleen de bovenste dicht niet netjes uit. Ik heb de onderste het liefst op of net boven de broekband.Das nou typisch SuSu... Niet dat het daarmee goed is hoor
Gedeeltelijk, eigenlijk is het gewoon té hoog. Hoog kan nog een kwestie van smaak zijn.
Okee, mijn SuSu-jasje is alweer van een jaar geleden en toen was dit geen optie, ik had er speciaal nog naar gevraagd.