Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174610 keer gelezen)

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #1200 Gepost op: 11 september 2007 - 11:30:56
ik ga eens kijken bij de SuSu op Schiphol of 't wat is...
Laatst bewerkt op: 31 augustus 2008 - 17:52:18 door Sergio
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1201 Gepost op: 11 september 2007 - 11:36:40
Citaat van: "H_D"
ik ga eens kijken bij de SuSu op Schiphol of 't wat is...

Ok, super, ik ben benieuwd, laat maar weten!
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1202 Gepost op: 11 september 2007 - 14:48:13
Citaat van: "foto010101"
Citaat van: "Clay"
http://suitsupply.nl/suitsupply.htm
Najaarscollectie plaatjes staan online, wederom aparte setting waarin de foto's genomen zijn. Verder Fay-achtige jasjes en veel grijs.

Ik vind die Fay-achtige jasjes wel leuk! Ik vraag me af hoe de kwaliteit is. Iemand enig idee?

zoals de kwaliteit bij ss meestal is..

GR

• Gast
Reactie #1203 Gepost op: 11 september 2007 - 15:12:47
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "foto010101"
Citaat van: "Clay"
http://suitsupply.nl/suitsupply.htm
Najaarscollectie plaatjes staan online, wederom aparte setting waarin de foto's genomen zijn. Verder Fay-achtige jasjes en veel grijs.

Ik vind die Fay-achtige jasjes wel leuk! Ik vraag me af hoe de kwaliteit is. Iemand enig idee?

zoals de kwaliteit bij ss meestal is..

Best goed gezien de prijs die je ervoor betaalt dus?

Laurens Turo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1204 Gepost op: 11 september 2007 - 18:16:23
Ik zou het mn in Amsterdam erg waarderen als de verkopers iets minder arrogant en iets slimmer werden. Paste laatst een jasje waarbij werd beweerd dat het perfect viel, terwijl het overduidelijk te kort was. Toen ik daarna uit de binnenzak een bonnetje viste van iemand die het eerder had gekocht, korter had laten maken en daarna alsnog teruggebracht werd het jasje snel naar achteren gebonjourd en werd mij te verstaan gegeven dat ze het niet meer in mijn maat hebben.
En dat laatste is sowieso mijn grootste bezwaar tegenover SuSu. Een winkel met meerdere vestigingen belt dan naar een andere vestiging en laat dan het kledingstuk in de door mij gewenste maat brengen. Ben geen fan van het vlaggetjes assortiment van Steppin' Out, maar die service geven ze altijd zonder morren. En dat zijn ook altijd leuke meisjes ipv die fatten van SuSu!
I'd trade it all for a singing voice

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1205 Gepost op: 11 september 2007 - 21:47:51
mmm..ik heb iets dergelijks ook eens gevraagd en toen hebben ze wat rondgebeld. Helaas nergens meer beschikbaar, maar goed.

Heb wat ervaring met de maatwerk afdeling in Amsterdam, dat zijn verder prima lui.
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

GR

• Gast
Reactie #1206 Gepost op: 12 september 2007 - 08:41:19
mmm..ik heb iets dergelijks ook eens gevraagd en toen hebben ze wat rondgebeld. Helaas nergens meer beschikbaar, maar goed.

Heb wat ervaring met de maatwerk afdeling in Amsterdam, dat zijn verder prima lui.

Ik heb wat dat betreft ook niet zo'n goeie ervaring met SuSu Groningen, een pak moest ergens anders, ik meen Amsterdam, vandaan komen, zou volgens die man 2 weken gaan duren. Toen ben ik uiteraard zelf  naar Amsterdam gegaan, maar later belden ze alsnog dat het bestelde pak was aangekomen. Ik had toen allang eentje in Amsterdam gekocht.

Wat me sowieso wel opvalt is dat ze eerst altijd heel afwachtend zijn als je iets past of ergens om vraagt, maar pas als je duidelijk je wensen duidelijk maakt ze hun mening geven. Als ik zeg dat ik een pak strak wil hebben, dan pas geven ze aan dat e.e.a. wel wat strakker gemaakt kan worden. Uit zichzelf zouden ze dit nooit zeggen, ook al is het echt nodig.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1207 Gepost op: 12 september 2007 - 09:05:25
Liever lui dan moe. :?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1208 Gepost op: 12 september 2007 - 09:18:03
Weet wel dat wij als 'SF-publiek' ( :? ) de pakken graag strakker dragen dan de gemiddelde Hollander en 't grootste deel van hun klanten draagt hun pakken misschien wel op 'Hollandse wijze' :lol: dus je zal ze wat sturing moeten geven m.b.t. je specifieke wensen.

GR

• Gast
Reactie #1209 Gepost op: 12 september 2007 - 09:21:29
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Weet wel dat wij als 'SF-publiek' ( :? ) de pakken graag strakker dragen dan de gemiddelde Hollander en 't grootste deel van hun klanten draagt hun pakken misschien wel op 'Hollandse wijze' :lol: dus je zal ze wat sturing moeten geven m.b.t. je specifieke wensen.

Dat begrijp ik, en ze moeten uiteraard ook niet te extreem gaan doen, maar ze kunnen mensen toch best adviseren hoe je een pak mooi kunt dragen? De klant is misschien wel koning, maar als die nooit leert hoe het eigenlijk hoort wordt het nooit wat natuurlijk.

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1210 Gepost op: 12 september 2007 - 13:03:00
Citaat van: "GR"

Dat begrijp ik, en ze moeten uiteraard ook niet te extreem gaan doen, maar ze kunnen mensen toch best adviseren hoe je een pak mooi kunt dragen? De klant is misschien wel koning, maar als die nooit leert hoe het eigenlijk hoort wordt het nooit wat natuurlijk.

De meeste hier vinden het pak wat strakker mooi. Maar hoe weet die verkoper dat bij SuSu? hij moet gewoon vragen wat je wensen zijn als je iets laat aanmeten..
Tribula

GR

• Gast
Reactie #1211 Gepost op: 12 september 2007 - 13:42:07
Citaat van: "Carel"

De meeste hier vinden het pak wat strakker mooi. Maar hoe weet die verkoper dat bij SuSu? hij moet gewoon vragen wat je wensen zijn als je iets laat aanmeten..

Er zit natuurlijk nogal verschil tussen condoomstrak en te wijd. Als iemand duidelijk een te wijd pak aantrekt, kun je best adviseren dat het mogelijk is het te vermaken, als de klant dat wil. Niet iedereen hoeft er Oger-style uit te komen, maar een beetje betere pasvorm is toch wel wenselijk bij de meerderheid van de pakkenkopers.

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1212 Gepost op: 12 september 2007 - 14:31:28

Ik heb wat dat betreft ook niet zo'n goeie ervaring met SuSu Groningen, een pak moest ergens anders, ik meen Amsterdam, vandaan komen, zou volgens die man 2 weken gaan duren. Toen ben ik uiteraard zelf  naar Amsterdam gegaan, maar later belden ze alsnog dat het bestelde pak was aangekomen. Ik had toen allang eentje in Amsterdam gekocht.

Wat me sowieso wel opvalt is dat ze eerst altijd heel afwachtend zijn als je iets past of ergens om vraagt, maar pas als je duidelijk je wensen duidelijk maakt ze hun mening geven. Als ik zeg dat ik een pak strak wil hebben, dan pas geven ze aan dat e.e.a. wel wat strakker gemaakt kan worden. Uit zichzelf zouden ze dit nooit zeggen, ook al is het echt nodig.

Heb altijd wisselende ervaringen met SuSu Groningen. Een blonde mannelijke verkoper (volgens mij de filiaalmanager aangezien ik hem er bijna altijd zie) had vrijwel meteen door wat ik wilde en gaf ook eerlijk advies (teveel stof in de rug, jasje te lang ed.), en gaf ook nog tips. Prima kerel naar mijn mening.

Sinds een aardige tijd werken er echter ook vrouwelijke verkopers, waar ik minder enthousiast over ben. Ze hebben nét (nog) niet de feeling voor mannenkleding en geven ook geen oprecht advies ('jasje zit prima meneer', terwijl deze toch overduidelijk een maatje te groot was en ze geen kleinere meer op voorraad hadden). Deze vermijd ik dan ook het liefst als ik bij SuSu Groningen ben..

GR

• Gast
Reactie #1213 Gepost op: 12 september 2007 - 18:42:06
Citaat van: "Evan_S"

Heb altijd wisselende ervaringen met SuSu Groningen. Een blonde mannelijke verkoper (volgens mij de filiaalmanager aangezien ik hem er bijna altijd zie) had vrijwel meteen door wat ik wilde en gaf ook eerlijk advies (teveel stof in de rug, jasje te lang ed.), en gaf ook nog tips. Prima kerel naar mijn mening.

Sinds een aardige tijd werken er echter ook vrouwelijke verkopers, waar ik minder enthousiast over ben. Ze hebben nét (nog) niet de feeling voor mannenkleding en geven ook geen oprecht advies ('jasje zit prima meneer', terwijl deze toch overduidelijk een maatje te groot was en ze geen kleinere meer op voorraad hadden). Deze vermijd ik dan ook het liefst als ik bij SuSu Groningen ben..

Dat is dus exact wat ik bedoel! Zelfde ervaring ook met het jasje inderdaad. Zonde dat ik dan niet die man heb meegemaakt, want ik ga liever naar Amsterdam nu, al zal daar ook wel verschil in personeel zitten.

Barto

• Bekijk profiel
Reactie #1214 Gepost op: 12 september 2007 - 20:23:26
Beste,

Ik ben zelf op zoek naar een pak (ik woon belgië),en ik vroeg mijn af of er iets als suitsupply bestaat in Belgie (of iets in die prijsklasse).  Ik ben zelf nogal klein dus confectie is niet echt iets voor mij.

Bedankt

Barto