Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174609 keer gelezen)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #1185 Gepost op: 29 juli 2007 - 18:09:33
De laatste paar posts in dit topic zijn echt vaag..

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1186 Gepost op: 19 augustus 2007 - 12:38:07
Citaat van: "Snob"
Er zou weldra een vestiging van Suit Supply naar Antwerpen komen.
Gelegen op de Frankrijklei als ik me niet vergis.
Ik hou jullie op de hoogte.

Het is zover, er hangt een heel grote spread met SuSu reklame op de hoek van de Frankrijklei net tgo de Nationale Bank. Bijna daar waar Frankrijklei overgaat in Britselei. Ze pakken groots uit in een enorm pand.
Beetje rare ligging, net uit het commerciële hart, en hopelijk ook geen ongelukspand want elke zaak die er voorheen inzat, heeft te kampen gehad met problemen.

Opening is voorzien op 5 oktober !

:wink:
Where has all the glamour gone?

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1187 Gepost op: 19 augustus 2007 - 13:13:47

Het is zover, er hangt een heel grote spread met SuSu reklame op de hoek van de Frankrijklei net tgo de Nationale Bank. Bijna daar waar Frankrijklei overgaat in Britselei. Ze pakken groots uit in een enorm pand.
Beetje rare ligging, net uit het commerciële hart, en hopelijk ook geen ongelukspand want elke zaak die er voorheen inzat, heeft te kampen gehad met problemen.

Ze breiden inderdaad flink uit, London en Shanghai staan ook op de planning voor dit jaar. Ook staat er een vacature open voor productmanager schoenen, ben benieuwd of dat wat wordt

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1188 Gepost op: 19 augustus 2007 - 13:16:11
Santoni's voor de helft ? :lol:

UncleBraz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1189 Gepost op: 19 augustus 2007 - 13:21:58
Citaat van: "Clay"

Ze breiden inderdaad flink uit, London en Shanghai staan ook op de planning voor dit jaar. Ook staat er een vacature open voor productmanager schoenen, ben benieuwd of dat wat wordt

Heb het er laatst eens over gehad met een medewerker van ss.. en die verklapte mij dat het binnenkort wel eens zou kunnen gaan gebeuren.. dus ben wel benieuwd hoe ze dat met die schoenen gaan doen.. eigen merk of bestaande merken..

Btw; Hoek van de Frankrijklei.. is dat dat pand waar eerst een winkel zat die laatst opheffings/verbouwings uitverkoop had? (begin juli/eind juni)

Miguel Alvarez

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1190 Gepost op: 19 augustus 2007 - 14:23:41
Citaat van: "Bogart"
Santoni's voor de helft ? :lol:

als je maatje 5+ hebt ligt er nog wel een suede santoni bij  vd Assem.

klav

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1191 Gepost op: 19 augustus 2007 - 20:43:57
Citaat van: "UncleBraz"

Btw; Hoek van de Frankrijklei.. is dat dat pand waar eerst een winkel zat die laatst opheffings/verbouwings uitverkoop had? (begin juli/eind juni)

park -oh wat zijn we steeds enorm vriendelijk - avenue?
No degree of dullness can safeguard a work against the determination of critics to find it fascinating.

UncleBraz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1192 Gepost op: 19 augustus 2007 - 21:01:50
Citaat van: "klav"
Citaat van: "UncleBraz"

park -oh wat zijn we steeds enorm vriendelijk - avenue?

Zou best eens kunnen dat ik die bedoel.. of komt die nieuwe suit supply daar niet?

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1193 Gepost op: 19 augustus 2007 - 21:26:37
Rij daar elke dag langs als ik naar mn werk ga, zijn nu tot Oktober de Lei (alweer) aan het openbreken en asfalteren. Anyway die winkel die daar zat ben ik 1x geweest, gruwelijk vage mensen die daar werkte, stond ook toen ze eruit waren een tekst richting de gemeente, lijkt me niet een pand waar SuSu zou kunnen slagen, maar je weet maar nooit...

Ze hadden beter het oude pand van Mercken op de Oudaan kunnen overnemen, alleen zit Zegna er nu in :P

klav

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1194 Gepost op: 20 augustus 2007 - 08:38:06
dan hadden ze toch het pand van zegna kunnen nemen? =)
No degree of dullness can safeguard a work against the determination of critics to find it fascinating.

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1195 Gepost op: 20 augustus 2007 - 18:13:06
5 Oktober gaat ie open, het is idd dat pand op de hoek...

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1196 Gepost op: 06 september 2007 - 23:53:52
http://suitsupply.nl/suitsupply.htm
Najaarscollectie plaatjes staan online, wederom aparte setting waarin de foto's genomen zijn. Verder Fay-achtige jasjes en veel grijs.

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1197 Gepost op: 10 september 2007 - 18:14:08
't Valt me bij de plaatjes op dat de sluitende knoop op de jasjes vaak niet mooi in de taille zit, maar iets te hoog.. Het kan ook aan de foto's liggen hoor, heb de nieuwe collectie nog niet in de winkel bekeken.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1198 Gepost op: 11 september 2007 - 09:13:40
Citaat van: "Evan_S"
't Valt me bij de plaatjes op dat de sluitende knoop op de jasjes vaak niet mooi in de taille zit, maar iets te hoog.. Het kan ook aan de foto's liggen hoor, heb de nieuwe collectie nog niet in de winkel bekeken.

Dat is typisch SuitSupply. Doordat die knoop zo hoog zit kan je ook niet teveel laten tailleren bij hun RTW want dan krijg je al gauw lelijke vouwen aan de voorzijde.

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1199 Gepost op: 11 september 2007 - 10:49:29
Citaat van: "Clay"
http://suitsupply.nl/suitsupply.htm
Najaarscollectie plaatjes staan online, wederom aparte setting waarin de foto's genomen zijn. Verder Fay-achtige jasjes en veel grijs.

Ik vind die Fay-achtige jasjes wel leuk! Ik vraag me af hoe de kwaliteit is. Iemand enig idee?
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html