Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174609 keer gelezen)

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #1230 Gepost op: 14 september 2007 - 15:17:37
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "Carel"
Is geen bodywarmer volgens mij.. maar een afritsbaar tussenstuk.. heb ik in mijn corneliani jasje ook.

Jij hebt gelijk. 8)

ok, dan weet ik dat ook weer :)
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1231 Gepost op: 15 september 2007 - 12:03:30
Vandaag even naar SuSu in Maastricht geweest.
Even naar de nieuwe stalen gekeken,zaten weer schitterende stoffen tussen, heb een mooie cashmere/wol blend gekozen, volgende week even terug om opnieuw op te laten meten.Hebben nu ook de 2½ knoops jasjes via Scuderi.

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1232 Gepost op: 15 september 2007 - 19:21:15
Vandaag naar SuSu in Den Bosch geweest om de Fay-achtige jassen eens te proberen. Ik heb voor de pasvorm even een afwijkende maat gepast (102 i.p.v. 52) en kan niet anders zeggen dan dat de jas heel leuk is.

De stof (wol) is van goede kwaliteit, de constructie is degelijk en de afwerking is netjes. Verder is de jas erg scherp geprijst (slechts 259 euro): ik verwacht dat andere merken er tenminste 100 euro bovenop zouden gooien...

Volgende week ga ik hem ophalen in mijn eigen maat :D.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #1233 Gepost op: 15 september 2007 - 19:41:49
Geef mij maar de blonde schone op de witte eenhoorn!
Die is ook helemaal mijn smaak!  :wink:
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1234 Gepost op: 15 september 2007 - 19:42:50
Citaat van: "Migliore"
Geef mij maar de blonde schone op de witte eenhoorn!
Die is ook helemaal mijn smaak!  :wink:

Haha, je hebt de web site gezien :D, tja als ik die voor 259 euro zou kunnen krijgen!

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1235 Gepost op: 15 september 2007 - 19:58:50
Citaat van: "foto010101"
Vandaag naar SuSu in Den Bosch geweest om de Fay-achtige jassen eens te proberen. Ik heb voor de pasvorm even een afwijkende maat gepast (102 i.p.v. 52) en kan niet anders zeggen dan dat de jas heel leuk is.

De stof (wol) is van goede kwaliteit, de constructie is degelijk en de afwerking is netjes. Verder is de jas erg scherp geprijst (slechts 259 euro): ik verwacht dat andere merken er tenminste 100 euro bovenop zouden gooien...

Volgende week ga ik hem ophalen in mijn eigen maat :D.

Hoe dik is die jas? Eventueel geschikt voor de winter of hebben ze nog 'echte' winterjassen in de collectie?

(Die vrouw in de foto was me trouwens pas na 3x kijken opgevallen, volgens mij gaat het niet echt goed met me  :o )

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1236 Gepost op: 15 september 2007 - 21:13:28
Citaat van: "Clay"

Hoe dik is die jas? Eventueel geschikt voor de winter of hebben ze nog 'echte' winterjassen in de collectie?

Het is geen dikke jas en wellicht daarom minder geschikt voor een hele koude winter. De jas is gevoerd en er zit een binnenstuk in dat je af kunt ritsen. Overigens, ik verwacht geen hele koude winter in Nederland, dus je kunt er wel aardig mee vooruit (de jas zou prima zijn voor het weer van afgelopen winter).

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1237 Gepost op: 16 september 2007 - 14:54:32
Citaat van: "foto010101"
Citaat van: "Clay"

Het is geen dikke jas en wellicht daarom minder geschikt voor een hele koude winter. De jas is gevoerd en er zit een binnenstuk in dat je af kunt ritsen. Overigens, ik verwacht geen hele koude winter in Nederland, dus je kunt er wel aardig mee vooruit (de jas zou prima zijn voor het weer van afgelopen winter).

Ik had vorig jaar ook zo'n jasje gekocht. Vorige winter kon ik hem makkelijk doordragen, omdat het eigenlijk niet echt koud is geweest. Maar als het wat kouder wordt zou ik toch een ander jasje aantrekken. Hangt ook van het gebruik af, op de fiets zal hij denk ik snel te koud zijn.

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1238 Gepost op: 24 september 2007 - 11:14:18
SuSu heeft blijkbaar zojuist haar website vernieuwd. Er is nu meer van de collectie te zien.

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1239 Gepost op: 24 september 2007 - 11:54:16
goh, ze zijn direct naar het hogere segment gegaan: volgens de maatwerk info doen ze vanaf heden bespoke, en dat vanaf 350 euro...  :shock:
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1240 Gepost op: 24 september 2007 - 12:13:01
Citaat van: "H_D"
goh, ze zijn direct naar het hogere segment gegaan: volgens de maatwerk info doen ze vanaf heden bespoke, en dat vanaf 350 euro...  :shock:
Struikelde ik ook al over...

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1241 Gepost op: 24 september 2007 - 14:59:23
Citaat van: "Evan_S"
SuSu heeft blijkbaar zojuist haar website vernieuwd. Er is nu meer van de collectie te zien.

Die vernieuwing was er vorige week al.. Inderdaad overzichtelijker, alleen dat bespoke is idd nogal overdreven.. Zullen we als SF-ers allemaal klaag mailtjes sturen?

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1242 Gepost op: 24 september 2007 - 15:10:29
Wat?  :shock:

Ben je gek zeg, ik ga een afspraak maken en nog snel even een echt bespoke pak laten maken voor € 350,- voordat ze erachter komen dat het eigenlijk €3.500,- moet zijn! ;)
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1243 Gepost op: 24 september 2007 - 15:19:43
Dat bespoke is vast gelul. NT doet ook 'bespoke' zeggen ze, maar handgemaakt is duurder. :lol:
This, madame, is Versailles.

vooghel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1244 Gepost op: 24 september 2007 - 15:44:31
De lijst van winkels met maatpakken is ook aangepast; ik heb de mijne uit Zeist, maar die staat er niet meer tussen bij Maatwerk :(.
I love a crisp white shirt. It’s arguably the most classic piece of clothing a man can own