Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174601 keer gelezen)

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #1245 Gepost op: 24 september 2007 - 15:58:05
Citaat van: "Rogier"
Dat bespoke is vast gelul. NT doet ook 'bespoke' zeggen ze, maar handgemaakt is duurder. :lol:

ik ben er vrij zeker van voor een bedrag vanaf 350 euro ;)

Vooghel, nu je 't zegt, het lijstje lijkt inderdaad niet zo heel lang te zijn....
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1246 Gepost op: 24 september 2007 - 16:03:31
Hmm.Ik kijk even onder "collections" en daar zijn 29 pagina's te vinden met pakken en jasjes.

Er zijn ook een paar "unconstructed" pakken te vinden. Zo te zien zonder schoudervulling. En ik neem dan aan ook full canvas. En dat voor 300 euro?

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1247 Gepost op: 24 september 2007 - 16:12:37
Citaat van: "Stromen"
Hmm.Ik kijk even onder "collections" en daar zijn 29 pagina's te vinden met pakken en jasjes.

Er zijn ook een paar "unconstructed" pakken te vinden. Zo te zien zonder schoudervulling. En ik neem dan aan ook full canvas. En dat voor 300 euro?

scherpe prijzen, maar daar staan ze bekend om..

doorslag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1248 Gepost op: 26 september 2007 - 19:43:40
Citaat van: "vooghel"
De lijst van winkels met maatpakken is ook aangepast; ik heb de mijne uit Zeist, maar die staat er niet meer tussen bij Maatwerk :(.

Vanmiddag een telefoontje naar het filiaal in Zeist gedaan en in verband met de verbouwing is cut to the bone tot eind volgende week niet mogelijk.
There are no stupid questions, just stupid people (mr. Garisson)

klav

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1249 Gepost op: 26 september 2007 - 21:55:34
Citaat van: "Stromen"

Er zijn ook een paar "unconstructed" pakken te vinden. Zo te zien zonder schoudervulling. En ik neem dan aan ook full canvas.

full canvas?

heb ik er naast gekeken of voeren ze enkel 2knoops in de RTW?
No degree of dullness can safeguard a work against the determination of critics to find it fascinating.

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1250 Gepost op: 26 september 2007 - 23:02:40
Ik moet er ook maar eens gaan kijken, ik koop de laatste veels te weinig kleren  :oops:

Wat ik wel merk is dat SuSu een hoop dingen 'jat' van grotere merken. Zo zie ik de jasjes van Fay en de overjassen van Crombie. Het is jammer dat ze niet van een eigen kracht uitgaat.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1251 Gepost op: 26 september 2007 - 23:15:26
Citaat van: "Alex"
Ik moet er ook maar eens gaan kijken, ik koop de laatste veels te weinig kleren  :oops:

Wat ik wel merk is dat SuSu een hoop dingen 'jat' van grotere merken. Zo zie ik de jasjes van Fay en de overjassen van Crombie. Het is jammer dat ze niet van een eigen kracht uitgaat.

Door het 'jatten' van ideeen en modellen kunnen zij het goedkoper aanbieden, er vinden geen ontwerpkosten meer plaats.
Tevens wisselt SuSu ook telkens van goedkope ateliers verspreid over de wereld.
Quotidie potest esse ultimo die

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1252 Gepost op: 26 september 2007 - 23:49:19
Citaat van: "Bachelor"

Door het 'jatten' van ideeen en modellen kunnen zij het goedkoper aanbieden, er vinden geen ontwerpkosten meer plaats.

Hmm als je het zo zegt, komt er bij mij een beetje een associatie met replica horloges op zetten ;)

Ik ga binnen kort eens een pak kopen daar... heb een bonnetje voor 30% off ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #1253 Gepost op: 26 september 2007 - 23:50:11
Ik vind dat ze eerder goed kijken naar wat in de mode is en dat in hun collectie opnemen. Vind het niet echt jatten.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1254 Gepost op: 26 september 2007 - 23:52:03
Citaat van: "Sergio"
Ik vind dat ze eerder goed kijken naar wat in de mode is en dat in hun collectie opnemen. Vind het niet echt jatten.

Precies... en is dat niet een strategie die de meeste merken hanteren ?
Als je goed kijkt kan je alles wel beschrijven als 'gejat' of afgekeken, maar zo werkt mode gewoon volgens mij.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1255 Gepost op: 27 september 2007 - 08:13:48
Citaat van: "Bachelor"

Heb je de jassen van Corneliani al gezien?

Bart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1256 Gepost op: 30 september 2007 - 13:16:49
Suitsupply gaat europa in...en ze beginnen met vestigingen in Antwerpen en Londen.

http://www.nu.nl/news/1254640/32/Suitsupply_gaat_naar_Antwerpen_en_Londen.html

Knap trouwens dat Fokke de Jong voor tweederde eigenaar is en ook de McGregor groep voor tweederde eigenaar is  :roll:
Stemt rechts en haalt links in

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1257 Gepost op: 30 september 2007 - 13:35:56
Citaat van: "Bart"
Knap trouwens dat Fokke de Jong voor tweederde eigenaar is en ook de McGregor groep voor tweederde eigenaar is  :roll:

Waarom de :roll: smiley? Knap staaltje ondernemerschap toch? Hij geeft het Nederlanderse volk de kleren (Mcgregor, Gaastra etc) waar het om vraagt.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1258 Gepost op: 30 september 2007 - 13:45:58
Citaat van: "Daedalus"
Citaat van: "Bart"

Waarom de :roll: smiley? Knap staaltje ondernemerschap toch? Hij geeft het Nederlanderse volk de kleren (Mcgregor, Gaastra etc) waar het om vraagt.

tweederde + tweederde =  :?:

:twisted:

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1259 Gepost op: 30 september 2007 - 13:51:51
Helemaal overheen gelezen. In het stukje is het idd vaag:
Citaat van: "nu.nl"
Suitsupply wil met eigen geld Europa veroveren. De Jong is voor tweederde eigenaar, de andere tweederde is van de McGregor Fashion Group met merken als McGregor, Gaastra, Dimaggio en Adam Menswear.