Dat bespoke is vast gelul. NT doet ook 'bespoke' zeggen ze, maar handgemaakt is duurder.
Hmm.Ik kijk even onder "collections" en daar zijn 29 pagina's te vinden met pakken en jasjes. Er zijn ook een paar "unconstructed" pakken te vinden. Zo te zien zonder schoudervulling. En ik neem dan aan ook full canvas. En dat voor 300 euro?
De lijst van winkels met maatpakken is ook aangepast; ik heb de mijne uit Zeist, maar die staat er niet meer tussen bij Maatwerk .
Er zijn ook een paar "unconstructed" pakken te vinden. Zo te zien zonder schoudervulling. En ik neem dan aan ook full canvas.
Ik moet er ook maar eens gaan kijken, ik koop de laatste veels te weinig kleren Wat ik wel merk is dat SuSu een hoop dingen 'jat' van grotere merken. Zo zie ik de jasjes van Fay en de overjassen van Crombie. Het is jammer dat ze niet van een eigen kracht uitgaat.
Citaat van: "Alex"Ik moet er ook maar eens gaan kijken, ik koop de laatste veels te weinig kleren Wat ik wel merk is dat SuSu een hoop dingen 'jat' van grotere merken. Zo zie ik de jasjes van Fay en de overjassen van Crombie. Het is jammer dat ze niet van een eigen kracht uitgaat.Door het 'jatten' van ideeen en modellen kunnen zij het goedkoper aanbieden, er vinden geen ontwerpkosten meer plaats.Tevens wisselt SuSu ook telkens van goedkope ateliers verspreid over de wereld.
Ik vind dat ze eerder goed kijken naar wat in de mode is en dat in hun collectie opnemen. Vind het niet echt jatten.
Knap trouwens dat Fokke de Jong voor tweederde eigenaar is en ook de McGregor groep voor tweederde eigenaar is
Citaat van: "Bart"Knap trouwens dat Fokke de Jong voor tweederde eigenaar is en ook de McGregor groep voor tweederde eigenaar is Waarom de smiley? Knap staaltje ondernemerschap toch? Hij geeft het Nederlanderse volk de kleren (Mcgregor, Gaastra etc) waar het om vraagt.
Suitsupply wil met eigen geld Europa veroveren. De Jong is voor tweederde eigenaar, de andere tweederde is van de McGregor Fashion Group met merken als McGregor, Gaastra, Dimaggio en Adam Menswear.