Kreeg via de mail een berichtje dat ons bedrijf werd besproken op een forum, en het blijkt nog te kloppen ook!
Afijn om maar even op Luuk te reageren, uiteraard staan wij zelf niet op de site.
En Bachelor, zaterdag a.s. ontvang je een mailtje van ons om een afspraak te maken, het is nogal druk momenteel.
Mooi te zien dat het gefotoshopte knoopje opvalt bij de kenners, waardeer jullie mening en kritieken dan ook ten zeerste.
Het idee waar wij mee zijn begonnen is eigenlijk erg simpel.
We willen de mogelijkheid bieden om voor een vaste prijs een overhemd te ontwerpen die volledig aansluit bij de wensen van de klant.
Dat kan door heel simpel verschillende stoffen met elkaar te combineren, maar ook door bijvoorbeeld verschillende kleuren garen te gebruiken.
Iedereen vraagt ons altijd hoe wij onze prijs zo laag kunnen houden maar ook dat is vrij simpel.
Wijzelf en al onze werknemers zijn student, dus wij kunnen het ons permiteren om wat onder de marktprijs te blijven.
Omdat onze hele zaak als experiment en hobby is begonnen en we driekwart jaar later 14 werknemers hebben is het voor ons een grote ontdekkingsreis.
Zal dit forum de komende tijd dan ook eens in de gaten houden om te zien wat er zoal speelt onder de kenners

.
De reden van deze post is niet dat ik zonodig reclame wil maken voor Il Giglio, maar ik zou graag jullie mening horen over het volgende.
We zijn momenteel bezig om een webshop op te zetten.
Dit moet vaste klanten de mogelijkheid bieden om via internet heel simpel een overhemd samen te stellen.
De maten hebben wij al in ons archief, dus alleen het model en de opties hoeven gekozen te worden.
Mijn vraag is dan ook wat jullie graag zouden zien bij een webshop voor op maat gemaakte overhemden.
Een aantal van jullie zullen stellen dat het de gehele charme van 'de kleermaker' weghaalt, maarja Nederlanders zijn nu eenmaal lui dus wij zijn benieuwd of en hoe het gaat lopen.
Ik hoor graag jullie mening!
Groeten,
Jasper
Il Giglio VOF