Auteur Topic: Overhemden algemeen  (1040547 keer gelezen)

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #555 Gepost op: 21 maart 2009 - 11:39:02
Ik vind de ver weggesneden boord mooi.
Life is too short to drink bad wine

GSA

• Gast
Overhemden algemeen
Reactie #556 Gepost op: 21 maart 2009 - 12:37:40
Shirt zal wel van goede kwaliteit zijn, maar ik zie iets teveel Sjonnies met dit soort shirts lopen. G-star spijkerbroekie, gekleurde Nike's en shirt uit de broek. Gordon had er ook een aan gisteren zag ik.

Maar hee, veel plezier ermee.  ;)

=D>

st.tony

• Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #557 Gepost op: 21 maart 2009 - 14:53:48
Goedmorgen,

GORDON!

Ik ga hem direct flamberen.

Hora ruit, Tempus fluit.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #558 Gepost op: 21 maart 2009 - 16:59:21
Gordon? :mrgreen:

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Overhemden algemeen
Reactie #559 Gepost op: 21 maart 2009 - 18:34:20
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Stef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #560 Gepost op: 21 maart 2009 - 23:32:37
Leuk hemd, maar zoals velen aangeven wel een beetje te 'populair' model. Heb zelf een Barba besteld (in februari, klaar 20 april, dus hoop hem rond die tijd te hebben) helemaal egaal wit, met rode knoopjes en appeltjes groene stiksel. Voor het geval dat de knoopjes too much zijn kunnen we er altijd nog paarlemoer knoopjes op zetten, en het groene stiksel houden. Wilde toch iets unieks doen, en een compleet egaal wit shirt heb ik ook nog van Jaqcues Britt besteld. Alhoewel daar nog steeds geen leverdatum van bekend is (moeilijk ivm veel te grote mouwopeningen), zelfde dag besteld als de Barba. Ik blijf maar weer geduldig verder wachten, betalen doe ik pas als het zo ver is :)
Laatst bewerkt op: 21 maart 2009 - 23:34:24 door Stef

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #561 Gepost op: 22 maart 2009 - 00:22:37
Vind het zelf doodzonde, een mooi wit hemd bij Barba aanschaffen en hem dan zo "toetakelen" met fratsen.  :-k
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #562 Gepost op: 22 maart 2009 - 00:26:07
Eens. Zonde van je 200+e.
This, madame, is Versailles.

Stef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #563 Gepost op: 22 maart 2009 - 02:23:40
Ach, zoals al gezegd, ik kan de rode knoopjes altijd nog vervangen met paarlemoer knoopjes. Dan hou je alleen de appeltjesgroene stiksel van de knoopjes en knoopsgaten over. Lijkt mij niks mis mee. Een beetje contrast moet kunnen :)

Arjan Etemadi

• Gebruiker
  • Ettemadis.blogspot.com
    • Bekijk profiel
    • ETTEMADIS
Overhemden algemeen
Reactie #564 Gepost op: 22 maart 2009 - 04:44:14
+ je kan de stiksel van de knopen ook wit laten maken, opdat alleen de knoopsgat groen blijft. TIP: laat dit doen, vergt erg veel tijd als je het zelf niet kan :P

If money is your hope for independence you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience, and ability.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #565 Gepost op: 22 maart 2009 - 10:40:07
Zag afgelopen week iemand met een blauw/wit shirt met rode binnenkant kraag en rode elbow patches.

#-o

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #566 Gepost op: 22 maart 2009 - 13:37:59
Zag afgelopen week iemand met een blauw/wit shirt met rode binnenkant kraag en rode elbow patches.

#-o

Bassie van Adriaan?

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #567 Gepost op: 22 maart 2009 - 19:49:12
Bassie van Adriaan?
Frank Bassie.
This, madame, is Versailles.

Stef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #568 Gepost op: 22 maart 2009 - 23:01:17
+ je kan de stiksel van de knopen ook wit laten maken, opdat alleen de knoopsgat groen blijft. TIP: laat dit doen, vergt erg veel tijd als je het zelf niet kan :P

De groene stiksel wil ik er sowieso wel op, zowel bij de knoopsgaten als voor de knopen zelf. Die hou ik er dus in :) Zal na 20 april wel een keer een foto'tje plaatsen.

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #569 Gepost op: 22 maart 2009 - 23:37:57
Wil je dan per se laten zien dat het maatwerk is Stef, is me al vaker opgevallen dat je een fascinatie hebt voor nogal extreme shirts...
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."