Auteur Topic: Meermin  (916289 keer gelezen)

Henley

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Meermin
Reactie #450 Gepost op: 14 juli 2012 - 15:43:46
Ik ga de stoute Meermin schoenen ook maar eens aantrekken ben van plan twee paar te bestellen; double monks in zwart op de Hiro leest en de suède wholecuts op de Ama leest. Als de leest bevalt zou ik wel interesse hebben in een MTO paar uit de LM lijn, iemand hier al ervaring mee?

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Reactie #451 Gepost op: 15 juli 2012 - 20:16:06
Ik ga de stoute Meermin schoenen ook maar eens aantrekken ben van plan twee paar te bestellen; double monks in zwart op de Hiro leest en de suède wholecuts op de Ama leest. Als de leest bevalt zou ik wel interesse hebben in een MTO paar uit de LM lijn, iemand hier al ervaring mee?

Marx2K krijgt als het goed is binnen enkele weken (of dagen al?) zijn shell cordovan schoenen binnen. 

In deze post staan alle opties opgesomd.
Met MTO en de Linea Maestro zijn de ervaringen momenteel nog eerder beperkt, ook op SF.net.  Ik vermoed echter wel dat er binnenkort nog meer ervaringen zullen volgen, naarmate Meermin populairder wordt. Veel mensen kopen nu namelijk van de Classic Collection om achter hun maat te kopen, en om de kwaliteit te beoordelen.

(Klik op foto voor meer foto's)

Dat is bijvoorbeeld een schoen uit hun Linea Maestro. 
Laatst bewerkt op: 15 juli 2012 - 21:12:03 door Jo...

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #452 Gepost op: 15 juli 2012 - 22:09:38
De verzending was gepland op 13 juli jl., maar ik heb nog niets vernomen. Een week langer is voor mij niet zo'n ramp. Als ik volgende week nog niets heb gehoord van Pepe Albaladejo, dan ga ik bellen.

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Reactie #453 Gepost op: 18 juli 2012 - 19:27:29
Schoenen al ontvangen, Mark020?
Al iets gehoord van Pepe, Marx2k?

Ik heb nog niets vernomen van zowel TNT als Meermin.  Ik had dinsdagmiddag een mail gestuurd naar Meermin aangezien ze zeiden dat ze maandag mijn schoenen zouden verzenden, nog steeds geen antwoord.

Hier nog een vergelijkende foto van de New Rey leest t.o.v. de C&J 348 leest, met beschrijving:

Citaat van: jko
Even though the New Rey is a half size bigger it's still 1-2 mm shorter than the 348. You definitely need to size up half. The last is a bit lower and narrower than the 348, which suits me fine as I have slender feet (low instep, narrow heels). It fits me better than the 348. I just wish the toe box wasn't quite so narrow — I'd like just a little more wiggle room and the last might be just a little too pointy for my taste.

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #454 Gepost op: 18 juli 2012 - 20:13:38
Volgens de T&T resideren mijn nieuwe stappers al een volle dag bij Fedex in Nieuwe Meer (wat ik op zich nog nooit mee heb gemaakt met binnen EU verzending).
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #455 Gepost op: 18 juli 2012 - 22:05:17
Vandaag bericht gehad van TNT namens Meermin. Mijn MTO-bestelling staat 'in transit' in Barcelona.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #456 Gepost op: 18 juli 2012 - 23:08:41
Overmorgen binnen.

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #457 Gepost op: 19 juli 2012 - 14:19:00
Ze zijn net binnen en zien er bijzonder goed uit. Later foto's!
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #458 Gepost op: 19 juli 2012 - 14:40:38
Bericht gekregen dat de schoenen zijn geleverd. Foto's volgen!

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #459 Gepost op: 19 juli 2012 - 14:54:54

Ik ben wel benieuwd naar de live schoenen pic's van de beide heren!
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #460 Gepost op: 19 juli 2012 - 15:01:56
Maar even een paar BB pics dan maar. Helaas heeft mijn nagelnieuwe 9360 (oid) wel een 5 mp camera maar geen autofocus en is de kwaliteit dus veel minder dan van mijn vorige 3 jaar oude BB (en dan het gek vinden dan RIM zo slecht draait).

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #461 Gepost op: 19 juli 2012 - 15:04:23
Geen autofocus? Hoe stel je dan scherp? Zijn de schoenen donkerbruin of zwart?

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #462 Gepost op: 19 juli 2012 - 15:18:47
Dat is een hele goede vraag  :evil:

Zwart!

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #463 Gepost op: 19 juli 2012 - 15:20:04
Het ziet er in ieder geval ok uit. Geen bijzondere details. Is het MTO of 'classic'?

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #464 Gepost op: 19 juli 2012 - 15:20:19
Zo op het eerste {BB} oog fraai; ben wel zeer benieuwd naar de eerste feel & praktijk ervaringen.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“