Ik moet toch echt wel zeggen dat de support van Meermin ontzettend goed is!
De ruil is al zo goed al geregeld, en volgende week ontvang ik waarschijnlijk mijn single monks. Ze zijn heel flexibel, en het contact loopt altijd vlot.
Gisteren kreeg ik even geen mails meer van Sandro, maar hij was niet op kantoor, waar hij zich de volgende dag ook voor verontschuldigde. Al bij al is alles toch nog zeer snel geregeld. Ik verwacht dat ze maandag of dinsdag verzonden worden.
Ook over TNT Express ben ik zeer tevreden. De verzending kwam bij mij altijd de volgende werkdag aan, en de ophaling voor retour was ook snel geregeld.
De kwaliteit kan ik volgens mij na twee paar schoenen van hen gezien te hebben, ook vrij goed beoordelen. Ik vind de kwaliteit redelijk goed, al lijkt de kwaliteitscontrole niet top te zijn. Aan beide paren waren wel kleine gebreken te ontdekken, maar dat werd snel opgelost door Meermin in de vorm van een ruil. De afwerking is netjes, maar ook niet perfect. Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met Carmina, is de afwerking wel wat minder. De schoenen van de 'Classic Line' van Meermin kosten dan ook wel minder dan de helft. Het leer kan ik moeilijk beoordelen, aangezien ik geen andere suède schoenen heb. Als ik het vergelijk met foto's die ik zie van bijvoorbeeld Carmina's suède, lijkt het wel wat minder. Ik heb volgens mij ook een riem gemaakt van hun duurdere suède in chocolade bruin, en dat suède is toch wel van iets betere kwaliteit denk ik. Logisch ook aangezien hun 'Linea Maestro' 100 euro duurder is.
Al bij al lijken het me geweldige schoenen voor de prijs! Voor 150 euro vind je geen andere schoen die van vergelijkbare kwaliteit is.
Ik kijk in ieder geval al uit naar mijn single monks, aangezien beide paren eigenlijk iets te klein waren, en het model me niet helemaal beviel. Ik zal ook zeker proberen om wat goede (!) foto's te trekken in daglicht. Ik zal ze volgende week ook meteen proberen te uploaden, maar ik ben niet zeker of dat gaat lukken.