Excusez moi Jo...
Soms heb ik last van kleurendoofheid.
Hoe dan ook, als je je er 'onzeker' bij voelt moet je ze zeker ruilen. Soms vraagt het alleen even lef om de overstap naar het klassieke te maken. Vervolgens wil je dan niet meer zo snel terug naar de hippe schoenen omdat je die te koket vindt. Zo gaat het althans bij mij op het moment. Wat niet wegneemt dat ik de hippere paren af en toe nog wel draag overigens.
Ik denk dat je met die monk ook een hele mooie schoen hebt. Die 'amandelvormige' leest is zo op het eerste gezicht elegant maar klassiek.
Daarbij ben ik vast niet de enige die inmiddels van mening is dat de service van Meermin boven gemiddeld goed is!
De service is fantastisch inderdaad, en dat heb ik ook aan Sandro gezegd

De Carmina double monk vind ik qua leest veel mooier en ook dat type neus spreekt mij veel meer aan.
Echter de Meermin single monk die je laat zien, is een klassieke neus en leest. Iets voller ook bij waist. Het is een mooie klassieke schoen. Denk dat zelfs Wolf deze kan apricieren.
De vraag moet echter niet zijn wat mediaman of een ander lid ervan vindt. Het gaat er om wat jij er van vindt.
Crockett & Jones Double Monk

Het gaat er inderdaad om wat ik ervan vind, maar de mening van anderen kan soms wel helpen om zelf een goede mening te vormen, en zelf een voorkeur te ontwikkelen.
Ziet er al wel een stuk slanker uit dan de loafer, maar naar mijn smaak te rond en ik ben geen fan van single monks.
Helemaal rond is de punt natuurlijk niet, het is een 'soft square', voor mij is de schoen overigens niet te rond. Smaken verschillen, en ik vind single monks best wel mooi eigenlijk.
Ik vond m al 348ig
Ja, ik had me vergist. In de post waarin die foto werd geplaatst, stond wat over Carmina én Crockett & Jones, waardoor ik verward geraakte.
---
Ik denk overigens wel dat het duidelijk is dat de ruil van Loafer naar Single Monk positief is.