Auteur Topic: Meermin  (916273 keer gelezen)

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Meermin
Reactie #375 Gepost op: 27 juni 2012 - 14:02:08
Ben vooral benieuwd naar je ervaringen t.o.v. C&J Handgrade en Alfred Sargent.

Laat ik weten :). Idealiter had ik ook een paar Carmina meegenomen in de vergelijking, maar die heb ik niet.

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #376 Gepost op: 27 juni 2012 - 14:16:42
Jo... Ik zou die loafers gewoon dragen. Het feit dat het een ronde leest is, maakt ze duurzaam voor wanneer je smaak zich ontwikkelt en je wellicht uitgekeken raakt op het spitse 'snelle' werk (no offence Mm).

Het feit dat ze blauw zijn maakt ze daarentegen weer geschikt voor zowel dragers in hun eerste, als in hun tweede jeugd... Mooie schoen dus!
;-)

Het enige nadeel vind ik persoonlijk de Dainite zool die wat grof is. Maar stuur ze nou maar niet terug, zolen kunnen op den duur vervangen worden.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #377 Gepost op: 27 juni 2012 - 14:19:22
Bruin...

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Reactie #378 Gepost op: 27 juni 2012 - 14:21:11
Jo... Ik zou die loafers gewoon dragen. Het feit dat het een ronde leest is, maakt ze duurzaam voor wanneer je smaak zich ontwikkelt en je wellicht uitgekeken raakt op het spitse 'snelle' werk (no offence Mm).

Het feit dat ze blauw zijn maakt ze daarentegen weer geschikt voor zowel dragers in hun eerste, als in hun tweede jeugd... Mooie schoen dus!
;-)

Het enige nadeel vind ik persoonlijk de Dainite zool die wat grof is. Maar stuur ze nou maar niet terug, zolen kunnen op den duur vervangen worden.

Blauw zijn ze niet, dat komt door de slechte belichting i.c.m. een smartphone om foto's te trekken.  :-#  Ze zijn donkerbruin.
De mail is al verzonden naar Sandro, maar tot op heden heb ik nog geen antwoord.  Ik ben zelf nog wat aan het twijfelen.  Ik moet ze zelf natuurlijk ook wel mooi vinden...

DrJkll

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #379 Gepost op: 27 juni 2012 - 14:23:56
Ik moet ze zelf natuurlijk ook wel mooi vinden...

Dat is op SF van ondergeschikt belang. Veel belangrijker is dat iedereen er hetzelfde uitziet.  :twisted:

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #380 Gepost op: 27 juni 2012 - 14:25:03
Dat is op SF van ondergeschikt belang. Veel belangrijker is dat iedereen er hetzelfde uitziet.  :twisted:

en je onzeker voelt. :evil:  :wink:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Reactie #381 Gepost op: 27 juni 2012 - 14:34:44

Dan had ik natuurlijk voor Santoni Tassel Loafers moeten kiezen hé  :mrgreen:
Overigens zou ik me pas echt onzeker voelen als ik buiten kom in een schoen die ik zelf niet mooi vind, ongeacht wat anderen er van vinden.
Dat ik ze niet mooi vind neemt echter nog niet weg dat ze best strak zitten.  Het is een heel werkje om mijn voet erin te krijgen, en eens die voet erin zit kan ik hem niet meer bewegen.  Ik weet niet of dit de bedoeling is, maar volgens mij moet er toch enige beweging met de tenen mogelijk zijn, of niet?

Amadeus

• Gebruiker
  • I have no iPhone! I have a life.
    • Bekijk profiel
Reactie #382 Gepost op: 27 juni 2012 - 14:37:32
L'art donne les règles ; le goût, les exceptions

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #383 Gepost op: 27 juni 2012 - 14:55:56
Jo ik zou ze gewoon ruilen hoor, die zool, die leest.. Niks voor zo'n jonge vent als jij :wink:

Amadeus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #384 Gepost op: 27 juni 2012 - 14:58:07
@ All,

Zeer persoonlijk, maar ongeacht model vind ik slankere leesten dynamischer en spannender.

Eens (zowaar met mediaman)

Jo ik zou ze gewoon ruilen hoor, die zool, die leest.. Niks voor zo'n jonge vent als jij :wink:

Eens (zowaar met EBosch)

@ Jo,

.....................................Mijn voeten erin krijgen gaat wel moeizaam, maar eens ze erin zitten, is het comfortabel.

Dat ik ze niet mooi vind neemt echter nog niet weg dat ze best strak zitten.  Het is een heel werkje om mijn voet erin te krijgen, en eens die voet erin zit kan ik hem niet meer bewegen.  Ik weet niet of dit de bedoeling is, maar volgens mij moet er toch enige beweging met de tenen mogelijk zijn, of niet?

Gewoon inlopen iedere avond 2 uurtjes  :evil:

In mijn optiek; Terugsturen al was het maar vanwege die gehele rubber zool, ruil ze voor de single monks. Veel mooier bij een jonge man dan die bezadigde en oubollige loafers. Dit soort schoenen kan je altijd gaan dragen, zo in de levensfase vlak voordat je aan orthopedisch schoeisel toe bent en tegen je pensioen aan. 

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

patrique

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #385 Gepost op: 27 juni 2012 - 15:23:46
Wat is er mis met loafers voor een jonge vent?
Draag het graag onder een jeans of chino.

Ik zou er bijna onzeker van worden  :mrgreen:

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #386 Gepost op: 27 juni 2012 - 15:25:00
Maar juist dan kan/mag je ze toch dragen?!   :wink:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Amadeus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #387 Gepost op: 27 juni 2012 - 15:52:14
Wat is er mis met loafers voor een jonge vent?
Draag het graag onder een jeans of chino.

Ik zou er bijna onzeker van worden  :mrgreen:

Je hebt loafers en loafers deze zijn oubollig met de ronde neuzen en die conservatieve leest.
Prima, maar niet voor een man onder de 55jr.

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Reactie #388 Gepost op: 27 juni 2012 - 15:54:40
Je hebt loafers en loafers deze zijn oubollig met de ronde neuzen en die conservatieve leest.

Eens.  Op foto's is de vorm van een leest dan ook vrij moeilijk in te schatten.  Mijn mail naar Sandro is verstuurd, en indien mogelijk zal ik ze ruilen voor Single Monks.
Ik hoop dan wel dat dat allemaal gaat voor vrijdag, want daarna ben ik op vakantie. (Of ik moet de schoenen laten versturen naar mijn vakantiebestemming natuurlijk)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #389 Gepost op: 27 juni 2012 - 16:00:17

Zoiets moet je kopen, Jo.
Dit zijn pas loafers. :mrgreen: