Ken dit van mij zelf, denk dat je dat wel een erg grote stap neemt. En je er ook niet bepaald comfortabel in gaat voelen bij je "maatjes" etc.
Mijn eerste gekledere schoen was een choco pipo van magnanni, gevolgd door een suede single monk van magnanni. Hier heb ik me vanaf het begin prettig bij gevoeld, en draag ze nog steeds met veel plezier.
Dit verhaaltje klinkt wel een beetje gay, maargoed ](*,)
Ik heb intussen al een mailtje naar Sandro gestuurd, en uitgelegd dat ik een beetje misleidt was door een mooie foto van José van de loafer. Ik heb hierin ook gevraagd of ik ze zou kunnen ruilen.
Hopelijk moet ik de verzending deze keer ook niet zelf betalen, maar als dat zo is, dan is het maar zo. Ik wil het niet riskeren om met een schoen te zitten die ik eigenlijk niet mooi vind, en daarom nooit aandoe.
Dat heb ik al meegemaakt met mijn van Bommels, en dat zou ik liever niet weer meemaken.
De single monk lijkt me dan ook beter, ik heb al eens een schoen aangehad op dezelfde leest, en dat zag er redelijk uit. Het model vond ik niet helemaal perfect, dus ik denk dat een Single monk wel mooier zal zijn.
Het enige dat ik niet zo geweldig vind aan die Single Monk is de rubberen zool gemengd met een leren zool. Het feit dat de zool slecht half rubber is, biedt volgens mij wel de mogelijkheid om ze te laten verzolen naar een volledig leren zool.