ooh ik dacht al je weet maar nooit
Op deze 'open dir' staan veel plaatjes van EG modellen + leest informatie:http://www.plal.com/EG/
Hoera!!!! \/ Vandaag een voicemail berichtje van Sir Max...Mijn Made To Order Ladbroke“s zijn geariveerd. Morgen maar snel een afspraak maken om zsm mijn schatjes te gaan ophalen....Ik zal dan uiteraard foto“s posten. {|= \/
Citaat van: "Migliore"Hoera!!!! \/ Vandaag een voicemail berichtje van Sir Max...Mijn Made To Order Ladbroke“s zijn geariveerd. Morgen maar snel een afspraak maken om zsm mijn schatjes te gaan ophalen....Ik zal dan uiteraard foto“s posten. {|= \/Welke leest en kleur had je ook al weer besteld?
Vergeet je niet dat je dochter (+ nr 2) misschien nog willen kunnen studeren later?
Ik heb geen kinderen Kan ik niet meer betalen
Citaat van: "Nexus"Ik heb geen kinderen Kan ik niet meer betalen Als je gargerobe weer op pijl is en de financieele pijn van de bespoke man uit italie weer is vergeten.... Dan moet je wat meer tijd uit trekken voor de vruchtbare momenten samen met je meisje...Ik kan het je aanraden... kids zijn duur maar wel errug leuk!!!