CitaatDus is het normaal/zou het normaal moeten zijn om meer zwarte dan bruine schoenen te hebben.Dan zal ik wel abnormaal zijn ... Heb slechts 2 paar zwart (EG en C&J) en 5 paar bruin (EG, C&J, Van Bommel sorry ..).Vind bruin leer nu eenmaal veel mooier dan zwart, of te wel zie liever een bruine koe dan een zwarte.
Dus is het normaal/zou het normaal moeten zijn om meer zwarte dan bruine schoenen te hebben.
Ik wacht op een paar 'Yardley'.
Mooie klassieke schoen...
Waar vandaan??
Welke leest??
Welke spanners zijn het
Ik vind hem heel erg klassiek. Niet mijn smaak, maar dat is niet erg
Komt zo'n metaal "puntje" aan de voorkant van de zool vaker voor? ziet er wel gaaf uit, en zal volgens mij ook best wel functioneel zijn
Citaat van: "cheukert"Komt zo'n metaal "puntje" aan de voorkant van de zool vaker voor? ziet er wel gaaf uit, en zal volgens mij ook best wel functioneel zijnKomt vaker voor ja. Ik heb het iig gezien bij Saint Crispens.
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "cheukert"Komt zo'n metaal "puntje" aan de voorkant van de zool vaker voor? ziet er wel gaaf uit, en zal volgens mij ook best wel functioneel zijnKomt vaker voor ja. Ik heb het iig gezien bij Saint Crispens.Is wel op verzoek. Zowel bij EG als SC.LTI, mooie schoenen! Hoop dat ze lekker zitten ook!
Citaat van: "Huey"Citaat van: "Rogier"Citaat van: "cheukert"Komt zo'n metaal "puntje" aan de voorkant van de zool vaker voor? ziet er wel gaaf uit, en zal volgens mij ook best wel functioneel zijnKomt vaker voor ja. Ik heb het iig gezien bij Saint Crispens.Is wel op verzoek. Zowel bij EG als SC.LTI, mooie schoenen! Hoop dat ze lekker zitten ook!Bij Sir Max stonden schoenen die wel een punt van metaal hadden. Of zijn dat voorbeeld schoenen en doet SC alleen MTM?