Op speciaal verzoek van Nexus

:
Ben nu trouwens wel erg benieuwd naar je Edward Green's. Er is ook nog geen 'dedicated' EG topic zie ik net... wellicht een idee?
Paar plaatjes van de laatste EG aanschaf, begin dit jaar. Ietwat aangepaste "Weymouth": 82 leest, Dark Oak antique leer, U-cap en verzocht het teenmedaillion weg te laten, dus alleen enige 'beheerste'
broguing langs een paar randen. Besteld 'af fabriek'.

Om het verschil te tonen van de 82 leest met de 202 leest, de onderste schoen is op de 82 leest gemaakt, de bovenste (EG "Chelsea" Dark Oak) op de 202 leest. Je ziet duidelijk dat de 82 leest stukken slanker is, en dat terwijl de 202 leest er ook al mag zijn (IMO):

Persoonlijk prefereer ik de 202 leest. De 82 blijkt uiteindelijk nèt iets te strak rond een paar tenen te zitten, wat ik na een dag veel lopen of staan toch voel. Desondanks ben ik zéér blij met die schoenen.
Overigens excuses voor de niet geheel topkwaliteit plaatjes. Nog geen digitale camera, dus het zijn gescande foto's.
Daarnaast heb ik nog wat meer EG schoenen, maar aangezien ik daar geen plaatjes van heb, zal ik jullie niet vervelen met een 'droge' opsomming.
MtB