Auteur Topic: Polo's  (371978 keer gelezen)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #255 Gepost op: 24 april 2006 - 21:07:46
Haha als mensen commentaar leveren kan je altijd nog zeggen dat je nek anders verbrand  :wink:
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Napoleon

• Gast
Polo
Reactie #256 Gepost op: 24 april 2006 - 21:31:23
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Citaat van: "Napoleon"
golf wordt steeds minder elitair, tot mijn grote spijt. zie bij mijn clubhuis veel spijkerbroeken, hempjes, kettingen etc...heel jammer

@ Gusto: wat is je hcp?

Vlakbij M'tricht zit de Zuid Limburgse G&CC, misschien daar eens proberen, die kwam redelijk elitair over.
je kunt daar gerust in je replay shirtje een greefee kopen, oefen er wekelijks

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #257 Gepost op: 24 april 2006 - 22:05:23
Citaat van: "Dhr. Lex P"
golf wordt steeds minder elitair, tot mijn grote spijt. zie bij mijn clubhuis veel spijkerbroeken, hempjes, kettingen etc...heel jammer

@ Gusto: wat is je hcp?

Vlakbij M'tricht zit de Zuid Limburgse G&CC, misschien daar eens proberen, die kwam redelijk elitair over.
je kunt daar gerust in je replay shirtje een greefee kopen, oefen er wekelijks

Haha wij waren daar met een weekje volledig los in Limburg (school :roll: ) en werden daar zo'n beetje de deur uit gekeken door de mensen die aldaar om half 11 's-ochtends hun roseetje zaten weg te tikken. We mochten helemaal niks daar, als RL typjes... :oops:
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Jason

• Gast
Polo
Reactie #258 Gepost op: 24 april 2006 - 22:19:40
Gisteren was ik op countryclub groen-geel om te hockeyen, naast hgc. Mooi clubhuis, mooie sfeer.

Napoleon

• Gast
Polo
Reactie #259 Gepost op: 25 april 2006 - 09:36:41
Citaat van: "Jason"
Gisteren was ik op countryclub groen-geel om te hockeyen, naast hgc. Mooi clubhuis, mooie sfeer.
sinds wanneer heet een clubhuis een country club bij hockey?

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #260 Gepost op: 25 april 2006 - 12:08:16

Waar zegt hij dat?
Sailing, an expensive way to travel for free"

Napoleon

• Gast
Polo
Reactie #261 Gepost op: 25 april 2006 - 12:58:56
Citaat van: "Vodka"

Waar zegt hij dat?

Jason

• Gast
Polo
Reactie #262 Gepost op: 25 april 2006 - 18:48:52
Het heet nu eenmaal countryclub groen geel, je kan er ook golfen. Misschien wee Lex P. hoe het precies zit.

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #263 Gepost op: 25 april 2006 - 19:01:39
Het heet nu eenmaal countryclub groen geel, je kan er ook golfen. Misschien wee Lex P. hoe het precies zit.

Je kan er ook cricket spelen. Heb er een keer gekeken.. Maar voor de rest hoe het precies zit..niet echt een idee... Waarom zou ik het weten trouwens :oops:
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Jason

• Gast
Polo
Reactie #264 Gepost op: 25 april 2006 - 19:04:20
Omdat je uit den Haag komt?

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #265 Gepost op: 25 april 2006 - 21:40:20
Was je dronken die dag gusto?

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #266 Gepost op: 25 april 2006 - 21:55:25
Waar ging dit topic ook alweer over? Oohjah polo's :)

Heb vandaag een linnen Zanone polo ontvangen, de pasvorm vind ik niet slim fit genoeg en de stof valt in het echt ook niet zo mooi. Deze gaat weer terug dus!

Vind deze Zegna polo er wel slim fit uitzien alleen heeft deze weer een borstzakje :(

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Polo
Reactie #267 Gepost op: 25 april 2006 - 21:59:16
Citaat van: "Vortex"

Heb vandaag een linnen Zanone polo ontvangen, de pasvorm vind ik niet slim fit genoeg en de stof valt in het echt ook niet zo mooi. Deze gaat weer terug dus!

Vind deze Zegna polo er wel slim fit uitzien alleen heeft deze weer een borstzakje :(

daar steken waarschijnlijk heel veel speltjes aan de achterkant in!!
Dus pas op!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #268 Gepost op: 25 april 2006 - 22:47:28
Idd Migliore je kan beter in de winkel kijken dan op het net.

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #269 Gepost op: 25 april 2006 - 22:56:08
Citaat van: "Vortex"

Deze ligt bij de bijenkorf (rotterdam). Maar ze hebben ook zonder zakje van Zegna. Dat is de sportlijn geloof ik...