Auteur Topic: Polo's  (371976 keer gelezen)

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #210 Gepost op: 05 april 2006 - 17:44:48
Overigens merk ik dat er ook veel verschil kan zitten tussen de custom fits RL polo's. Ik heb hier een zachtroze waar een hele tekst op het kaartje staat over de stof, parelmoerknoopjes extra, veel zachtere en luchtigere stof en bovendien valt de kraag veel mooier.... Deze zijn rond de 90 a 100 euro dacht ik, maar zijn absoluut de moeite waard
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Sheane

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #211 Gepost op: 05 april 2006 - 18:06:16
Citaat van: "Lex"
Overigens merk ik dat er ook veel verschil kan zitten tussen de custom fits RL polo's. Ik heb hier een zachtroze waar een hele tekst op het kaartje staat over de stof, parelmoerknoopjes extra, veel zachtere en luchtigere stof en bovendien valt de kraag veel mooier.... Deze zijn rond de 90 a 100 euro dacht ik, maar zijn absoluut de moeite waard

Diegene die ik via Polo.com heb gekocht zijn inderdaad anders dan diegene die ik hier in de winkel bij de Bijenkorf heb gekocht. Ook zit er zelfs een verschil in model van 2006 en 2005 Custom Fit zelfde maat en niet doordat ik het nu zoveel heb gedragen.
i]Smile, it makes people wonder what you are thinking. [/i]

swestland

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #212 Gepost op: 05 april 2006 - 20:34:17
Citaat van: "thmeky"
Citaat van: "Rogier"
Ik heb net een leuk polo'tje gehaald van Sun68. Dat schijnt een Italiaans merk te zijn dat ze sinds kort bij T&C voeren. Mooi slank/getailleerd, zonder flap en genoeg ruimte bij de schouders. De kleur is een beetje Napolitaans blauw/ navy achtig. Er zitten verder leuke roze stiksels op, en de kraag, onderkant en mouwuiteinden zijn een beetje destructed/vintage achtig.

Klinkt leuk! Ook paarlemoeren knoopjes? En hoeveel was je er voor kwijt?

Volgens mij wel ja, ze hebben iig een hele aparte glans. Wel made in China overigens :roll: , maar het katoen voelt veel beter en is veel mooier geweven dan bijvoorbeeld RL. De normale prijs was 75 euro, maar ik heb een 10% kaart. Ik heb ook een paar navy silk bachelor knots erbij gekregen, maar ik heb nog geen shirts met dubbele manchetten  :lol: . Dat komt dan nog wel :wink: ....

Volgens mij heb ik deze polotjes ook bij Sartoria gezien. Zit er zo'n driehoekje + rondje als logo op je linker borst? Ik vond ze ook erg mooi en wat minder 'massa' dan een lacoste of rl.

Aaron

• Gast
Polo
Reactie #213 Gepost op: 05 april 2006 - 20:58:20
Citaat van: "swestland"
Citaat van: "Rogier"
Ik heb net een leuk polo'tje gehaald van Sun68. Dat schijnt een Italiaans merk te zijn dat ze sinds kort bij T&C voeren. Mooi slank/getailleerd, zonder flap en genoeg ruimte bij de schouders. De kleur is een beetje Napolitaans blauw/ navy achtig. Er zitten verder leuke roze stiksels op, en de kraag, onderkant en mouwuiteinden zijn een beetje destructed/vintage achtig.

Klinkt leuk! Ook paarlemoeren knoopjes? En hoeveel was je er voor kwijt?

Volgens mij wel ja, ze hebben iig een hele aparte glans. Wel made in China overigens :roll: , maar het katoen voelt veel beter en is veel mooier geweven dan bijvoorbeeld RL. De normale prijs was 75 euro, maar ik heb een 10% kaart. Ik heb ook een paar navy silk bachelor knots erbij gekregen, maar ik heb nog geen shirts met dubbele manchetten  :lol: . Dat komt dan nog wel :wink: ....

Volgens mij heb ik deze polotjes ook bij Sartoria gezien. Zit er zo'n driehoekje + rondje als logo op je linker borst? Ik vond ze ook erg mooi en wat minder 'massa' dan een lacoste of rl.

dat zullen ze inderdaad zijn. Het logo bestaat uit een kruisje en een driehoekje.

Immanuel

• Gast
Polo
Reactie #214 Gepost op: 06 april 2006 - 11:29:10
Weet iemand of er een beetje goede polo's te koop zijn, die voldoen aan de volgende eisen?:

- Muscle fit -> hoge drop

- Een rechte onderkant die op de taille valt (dus niet zo'n rare kontflap  :roll: ).

- zonder logo, goede kwaliteit.

zanone.

Aaron

• Gast
Polo
Reactie #215 Gepost op: 06 april 2006 - 11:50:05
Citaat van: "Immanuel"
Weet iemand of er een beetje goede polo's te koop zijn, die voldoen aan de volgende eisen?:

- Een rechte onderkant die op de taille valt (dus niet zo'n rare kontflap  :roll: ).

zanone.

Yoox heeft het. Ik moet zeggen dat het er goed uitziet! Zelf hang ik een beetje tussen 48 en 50 in qua schouders. Welke maat kan ik het beste nemen (m.a.w. valt het smal)?

Immanuel

• Gast
Polo
Reactie #216 Gepost op: 06 april 2006 - 11:54:27

zanone.

Yoox heeft het. Ik moet zeggen dat het er goed uitziet! Zelf hang ik een beetje tussen 48 en 50 in qua schouders. Welke maat kan ik het beste nemen (m.a.w. valt het smal)?

valt smal, je moet er wel niet te mager voor zijn, kortom sportief

heb je linkje naar je yoox polo? wil ik model wel eens zien

Aaron

• Gast
Polo
Reactie #217 Gepost op: 06 april 2006 - 11:59:04

zanone.

valt smal, je moet er wel niet te mager voor zijn, kortom sportief

heb je linkje naar je yoox polo? wil ik model wel eens zien

http://www.yoox.com/searchResult.asp?textsearch=zanone&areaid=8&tskay=2A5DD3A9&type=1&ENE_COUNTRY=4294962277&gender=U&ENE_LV=16&toll=P&ipp=8&ipp_old=8&pg=1&ENE_M=0&ENE_C=0&ENE_TG=0&ENE_COLOR=0&sort=2

Zitten twee muscle fit polo's tussen.

Immanuel

• Gast
Polo
Reactie #218 Gepost op: 06 april 2006 - 12:05:25
zou voor 48 gaan..

Aaron

• Gast
Polo
Reactie #219 Gepost op: 06 april 2006 - 13:16:14
zou voor 48 gaan..

Denk je dat er nog verschil zit in de pasvorm van beide modellen? De bovenste lijkt slanker, maar is er alleen in 50:

http://www.yoox.com/item/tskay/2A5DD3A9/rr/1/cod10/370399442B/areaid/36/st/S/ZANONE/Polo+shirts

http://www.yoox.com/item/tskay/2A5DD3A9/rr/1/cod10/370399433Y/areaid/36/st/S/ZANONE/Polo+shirts

Immanuel

• Gast
Polo
Reactie #220 Gepost op: 06 april 2006 - 13:34:27
tsjaa, das natuurlijk t nadeel van dit soort site's, plaatjes zijn vaak onmogelijk, ben er al zo vaak mee fout geweest, hangt er nog vanaf welk seizoen, enz enz zanone valt niet groot, maar moet ook vrij strak gedragen worden vind ik, iemand met brede schouders en armen en voor de rest maat 48 neemt 50, iemand met dunne armpjes koopt iets anders..

Aaron

• Gast
Polo
Reactie #221 Gepost op: 06 april 2006 - 13:55:04
tsjaa, das natuurlijk t nadeel van dit soort site's, plaatjes zijn vaak onmogelijk, ben er al zo vaak mee fout geweest, hangt er nog vanaf welk seizoen, enz enz zanone valt niet groot, maar moet ook vrij strak gedragen worden vind ik, iemand met brede schouders en armen en voor de rest maat 48 neemt 50, iemand met dunne armpjes koopt iets anders..

Ja, ik heb inderdaad erg gespierde armen en schouders (drop 8/9). Dus zou ik toch beter een 50 kunnen nemen?

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #222 Gepost op: 06 april 2006 - 14:12:47

Ja, ik heb inderdaad erg gespierde armen en schouders (drop 8/9). Dus zou ik toch beter een 50 kunnen nemen?

Gewoon bestellen. Past het niet dan stuur je het terug.

Aaron

• Gast
Polo
Reactie #223 Gepost op: 06 april 2006 - 14:15:21
Citaat van: "Bonne"

Gewoon bestellen. Past het niet dan stuur je het terug.

Onze nuchtere Nederlander :wink: .

Immanuel

• Gast
Polo
Reactie #224 Gepost op: 06 april 2006 - 14:23:09
die ollanders toch, neem maar 50..