Auteur Topic: Polo's  (371976 keer gelezen)

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #180 Gepost op: 31 januari 2006 - 12:21:22
Voor een simpel wit shirt vind ik dat ook wel erg veel van het goede ja. Laatst een aantal body fit shirts bij de H&M gehaald. Helaas hebben ze deze niet meer. Alles wat er nu ligt is Made in India ipv Mauritius, waar mijn serie vandaan komt.
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Alan Red V-hals?
Reactie #181 Gepost op: 21 februari 2006 - 13:48:55
Citaat van: "Jest_one"
alan red heb ik ook, niet duur en zit prima! ook goede lengte (voor mij dan)
Heeft Alan Red ook V-halzen? Ik heb nog een paar zwarte Alan Reds liggen met ronde hals (draag ik eigenlijk nooit), maar ik kan me niet herinneren ooit Reds met een andere dan een ronde hals te hebben gezien. Ze gingen bij mij wel lubberen na verloop van tijd.
esus saves, George Nelson withdraws!

Napoleon

• Gast
Re: Alan Red V-hals?
Reactie #182 Gepost op: 21 februari 2006 - 14:10:08
Citaat van: "Alboreto"
Heeft Alan Red ook V-halzen? Ik heb nog een paar zwarte Alan Reds liggen met ronde hals (draag ik eigenlijk nooit), maar ik kan me niet herinneren ooit Reds met een andere dan een ronde hals te hebben gezien. Ze gingen bij mij wel lubberen na verloop van tijd.

gewoon klein maatje kopen en flink in wasdroger!

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #183 Gepost op: 21 februari 2006 - 14:24:53
Zelf draag ik tegenwoordig alleen nog maar claesens als ondershirts. Zitten heerlijk en ze zijn best goedkoop. De hals blijft vooral mooier (is steviger dan die van Alan Red).
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Napoleon

• Gast
Polo
Reactie #184 Gepost op: 21 februari 2006 - 14:32:54
Citaat van: "Lex"
Zelf draag ik tegenwoordig alleen nog maar claesens als ondershirts. Zitten heerlijk en ze zijn best goedkoop. De hals blijft vooral mooier (is steviger dan die van Alan Red).

bij alan red is de boord prima, alleen naar verloop van tijd wordt het minder; dan moet je gewoon weer nieuwe aanschaffen :)

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Re: Alan Red V-hals?
Reactie #185 Gepost op: 21 februari 2006 - 14:36:40

Toen ik nog in de Bonneterie werkte hadden ze ze wel met v-hals
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #186 Gepost op: 21 februari 2006 - 14:44:54
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Lex"

bij alan red is de boord prima, alleen naar verloop van tijd wordt het minder; dan moet je gewoon weer nieuwe aanschaffen :)

Daarom zeg ik ook dat de boord van Claesens langer mooi blijft en je dus minder snel nieuwe shirts hoeft aan te schaffen :wink:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Grote V-hals
Reactie #187 Gepost op: 22 februari 2006 - 02:09:51
Wat ik eigenlijk zoek zijn t-shirts met grote V-halzen. Ik draag nu t-shirts van de Hema, ik koop er een stuk of 12 in het voorjaar en draag ze een jaar en vervang ze dan. Dit doe ik al jaren zo, ook met Alan Red en Matinique en wat ik vroeger allemaal droeg. Maar bij al deze shirts is het zo dat als ik ze onder een hemd draag met het bovenste knoopje open, ik een stuk t-shirt zie. Vandaar dus mijn vraag of iemand een redelijk geprijsd alternatief weet voor bovenstaande merken waarbij de V zo groot is dat de hals van het t-shirt onder een open gedragen shirt (althans bovenste knoopje) niet zichtbaar is. Er zijn twee merken genoemd, geloof door Bracco nog een Frans merk, en een Duits merk, een van beide te koop bij New Tailor, maar ik vind het een beetje zonde om 20 tot 40 euro te besteden aan een kledingstuk dat ik na een jaar weggooi. (Zimmerli is helemaal out of the question.) De Hema tees zijn kwalitatief wel ok, alleen te kort, dus ze blijven niet in mijn broek zitten. Een maat groter kopen is geen optie, want die shirts zijn weer veel te ruim. Een maat kleiner zou evt. wel kunnen, maar dat zijn dan meer naveltruitjes, en of dat nu zo geslaagd is?  :wink: Maar je voorkomt daarmee wel dat je hemden gaan bollen boven de broekriem (vind ik erg storend).
esus saves, George Nelson withdraws!

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Grote V-hals
Reactie #188 Gepost op: 22 februari 2006 - 10:32:07
Vandaar dus mijn vraag of iemand een redelijk geprijsd alternatief weet voor bovenstaande merken waarbij de V zo groot is dat de hals van het t-shirt onder een open gedragen shirt (althans bovenste knoopje) niet zichtbaar is. Er zijn twee merken genoemd, geloof door Bracco nog een Frans merk, en een Duits merk, een van beide te koop bij New Tailor, maar ik vind het een beetje zonde om 20 tot 40 euro te besteden aan een kledingstuk dat ik na een jaar weggooi.

Dat Franse merk is Eminence en ik zweer erbij! V-halsjes koop ik altijd bij The English Hatter voor 18E p/stuk. Zijn lekker slank gesneden, halsje is onzichtbaar onder shirt met bovenste knoopje open, blijven ook na herhaaldelijk wassen in vorm en lang genoeg. Qua maatvoering: ik neem altijd maatje 3 (ben klein van stuk, confectiemaat 46 zeg maar).

Eminence maakt ook V-halsjes van gemerceriseerd Egyptisch katoen (de 'Luxor' lijn), die koop ik in Parijs voor 25E.

Dat Duitse merk bij New Tailor is Novila (ook gemerceriseerd Egyptisch katoen maar ik geloof wel 20 euro duurder dan Eminence).

(Excuses voor de off-topic!)

Zasa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #189 Gepost op: 22 februari 2006 - 11:16:04
Citaat van: "Camiceria"
Ik heb hier 2 polo's liggen uit de boutique op de PC die 3 knopen hebben

Precies, 3-knoops bestaat wel. Hier ook een donkerblauwe liggen met wit/oranje horizontale kleine streepjes erdoor heen, en 3-knoops. i.t.t andere in de kast die allemaal 2 hebben.

Chillmeister

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #190 Gepost op: 09 maart 2006 - 09:55:27
Citaat van: "swestland"
Er zijn twee soorten polo's van Lacoste. De normale met groene krokodil.
En de 'extra fine' deze heeft een ingestikte grijze krokodil. Deze zijn van fijnere stof. Ik zag ze gisteren nog bij de Lacoste store hier in Londen.(£130)

Vroegah, had je ook blauwe crocodil. Weet niet of dat ook zo tegenwoordig is

Napoleon

• Gast
Polo
Reactie #191 Gepost op: 09 maart 2006 - 09:56:14
ik heb ook nog een met een blauwe  8) ....vrugahhh

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #192 Gepost op: 09 maart 2006 - 11:11:43
Heb ik ook ja van m'n opa maar volgens mij is de blauwe krokodil geen echte lacoste hoor... meer een jaren 60/70 immitatie..
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Immanuel

• Gast
Polo
Reactie #193 Gepost op: 15 maart 2006 - 17:36:31
heb voor de zomer een zanone polootje aangeschaft in beetje jeansblauw, superlicht, ice cotton, met een heel klein zakje op de borst en korte mouwtjes met een omslagje

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #194 Gepost op: 15 maart 2006 - 17:39:27
Citaat van: "Immanuel"
heb voor de zomer een zanone polootje aangeschaft in beetje jeansblauw, superlicht, ice cotton, met een heel klein zakje op de borst en korte mouwtjes met een omslagje
:D  Hip.