Auteur Topic: Polo's  (336528 keer gelezen)

Al Capone

  • Gebruiker
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Polo's
Gepost op: 19 april 2005 – 16:28:19
Ik ben van plan via www.virtualclotheshorse.com een polo te bestellen van Canali maar nu is mijn vraag hoe vallen deze polo's? Zijn ze over het algemeen getaileerd of zitten ze erg ruim?

en wie heeft er ervaring met deze site?

mvg.

Tim

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #1 Gepost op: 19 april 2005 – 18:02:51
ik geloof dat Canali altijd erg ruim is, had voorig jaar een hemd van ze gekocht wat ik meteen weggegooid heb omdat het zo extreem ruim was.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #2 Gepost op: 19 april 2005 – 23:10:16
Citaat van: "bracco"
ik geloof dat Canali altijd erg ruim is, had voorig jaar een hemd van ze gekocht wat ik meteen weggegooid heb omdat het zo extreem ruim was.

Nog nooit van ruilen gehoord? :?

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #3 Gepost op: 19 april 2005 – 23:13:29
Citaat van: "bracco"
ik geloof dat Canali altijd erg ruim is, had voorig jaar een hemd van ze gekocht wat ik meteen weggegooid heb omdat het zo extreem ruim was.


Hier idem, alleen weggegeven aan m'n vader. Was een 42 hemd, hij heeft 43 en nog is dat hemd behoorlijk ruim :?
Sailing, an expensive way to travel for free"

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #4 Gepost op: 19 april 2005 – 23:13:41
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "bracco"
ik geloof dat Canali altijd erg ruim is, had voorig jaar een hemd van ze gekocht wat ik meteen weggegooid heb omdat het zo extreem ruim was.

Nog nooit van ruilen gehoord? :?


nee bonne, van ruilen komt vaak nog meer huilen en ergernis, alleen als iets heel erg duur is en ik heb zin ga ik iets ruilen. Trouwens vond ik de rest van canali niet erg mooi, dus ik kon me ook niet bedenken wat ik er voor moest ruilen. kortom, ondoordacht.

Mooie Polo's zijn die van Fedeli (Pauw)  Loro Piana (Pauw) en anders Facconable (Oger, maar kijk uit, neem die ZONDER BORSTZAK!!!)

redelijk mooie polo's zijn er ook van Zegna.

Maar nog beter: geen polo.  :D

Hein

  • Gebruiker
  • Berichten: 882
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
Polo
Reactie #5 Gepost op: 19 april 2005 – 23:57:52
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "bracco"
ik geloof dat Canali altijd erg ruim is, had voorig jaar een hemd van ze gekocht wat ik meteen weggegooid heb omdat het zo extreem ruim was.


Hier idem, alleen weggegeven aan m'n vader. Was een 42 hemd, hij heeft 43 en nog is dat hemd behoorlijk ruim :?


Hier idem, was bij mij ook een 42 hemd, maar zeker een heel ruimvallend hemd.....
ww.dezinvanluxe.nl

guest45

  • Gast
Polo
Reactie #6 Gepost op: 20 april 2005 – 08:32:20
mijn slankste confectie hemd is van canali...maar zal wel andere lijn zijn neem ik aan....

@ bracco

in de zomer kan een polo best handig zijn voor op het strand ofzo...is toch een stuk minder besmetelijk dan een hemd.

Al Capone

  • Gebruiker
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #7 Gepost op: 20 april 2005 – 22:01:33
Citaat van: "Chris"
mijn slankste confectie hemd is van canali...maar zal wel andere lijn zijn neem ik aan....

@ bracco

in de zomer kan een polo best handig zijn voor op het strand ofzo...is toch een stuk minder besmetelijk dan een hemd.


das waar op t strand is een polo echt fijn en onder t sporten komt zo'n ding altijd van pas.

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #8 Gepost op: 20 april 2005 – 23:38:21
nee sporten moet je natuurlijk geheel laten :wink:

nee ik vind een polo heel mooi maar niet zoals de meeste mannen hem dragen. in de broek, met een jasje erover.

guest45

  • Gast
Polo
Reactie #9 Gepost op: 21 april 2005 – 07:30:10
helemaal mee eens.....

maar zoals ik al zei op het strand of tijdens eindreisje van school zal het toch prettiger zijn dan een overhemd.
iemand ervaring met de polo's van de zara trouwens? (als rag polo's)

cheukert

  • Gebruiker
  • Berichten: 741
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #10 Gepost op: 21 april 2005 – 15:08:56
Ik draag eigenlijk bijna alleen maar polo's :?
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Quattroporte

  • Gebruiker
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #11 Gepost op: 21 april 2005 – 16:01:43
In de zomer altijd polo's...

Citaat van: "Chris"
helemaal mee eens.....

maar zoals ik al zei op het strand of tijdens eindreisje van school zal het toch prettiger zijn dan een overhemd.
iemand ervaring met de polo's van de zara trouwens? (als rag polo's)


Zijn wel aardig, beetje vergelijkbaar met H&M.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Polo
Reactie #12 Gepost op: 21 april 2005 – 16:08:26
Droeg normaal ook polo's in de zomer maar ik denk dat ik deze zomer eens ga overstappen naar linnen shirts (uiteraard met lange mouw) \:D/
Fashion can be bought. Style one must possess.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #13 Gepost op: 21 april 2005 – 17:58:19
Citaat van: "Nexus"
Droeg normaal ook polo's in de zomer maar ik denk dat ik deze zomer eens ga overstappen naar linnen shirts (uiteraard met lange mouw) \:D/

Gewoon polo's doen joh, liefst 4 over elkaar!

guest45

  • Gast
Polo
Reactie #14 Gepost op: 21 april 2005 – 18:24:28
Citaat van: "Nexus"
Droeg normaal ook polo's in de zomer maar ik denk dat ik deze zomer eens ga overstappen naar linnen shirts (uiteraard met lange mouw) \:D/


ik doe het anders om...althans dat ben ik van plan..heb me er nog niet toe kunnen zetten om een polo collectie in te kopen...niets echt moois gevonden