Auteur Topic: Polo's  (371976 keer gelezen)

Aaron

• Gast
Polo
Reactie #195 Gepost op: 05 april 2006 - 15:11:15
Weet iemand of er een beetje goede polo's te koop zijn, die voldoen aan de volgende eisen?:

- Muscle fit -> hoge drop

- Een rechte onderkant die op de taille valt (dus niet zo'n rare kontflap  :roll: ).

- zonder logo, goede kwaliteit.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #196 Gepost op: 05 april 2006 - 15:35:49
Citaat van: "thmeky"
Weet iemand of er een beetje goede polo's te koop zijn, die voldoen aan de volgende eisen?:

- Muscle fit -> hoge drop

- Een rechte onderkant die op de taille valt (dus niet zo'n rare kontflap  :roll: ).

- zonder logo, goede kwaliteit.

In de laatste Elsevier Thema "mannenmode" staat een test. De flap over de kont hoor bij een polo, alhowel ik van hugo (rode label) en H&M polo's heb waarbij dit niet het geval is....

ik zal de test even voor je opzoeken om te kijken of er wat nuttigs in staat...
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #197 Gepost op: 05 april 2006 - 15:40:16
Ik vind een polo zonder flap over de kont eerlijk gezegd mooier.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #198 Gepost op: 05 april 2006 - 15:50:15
Citaat van: "Merlino"
Ik vind een polo zonder flap over de kont eerlijk gezegd mooier.

Ik ook.. Heb liever een polo die net half over je achterwerk hangt.
En bij voorkeur slimfit..  :D
Quotidie potest esse ultimo die

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #199 Gepost op: 05 april 2006 - 15:52:04
ik zou inderdaad voor een RL slimfit gaan oid. Alleen jammer van dat paardje... Maar misschien voeren ze weer PL polo's dit jaar, die zijn logoloos..
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #200 Gepost op: 05 april 2006 - 16:01:13
Citaat van: "Dhr. Lex P"
ik zou inderdaad voor een RL slimfit gaan oid. Alleen jammer van dat paardje... Maar misschien voeren ze weer PL polo's dit jaar, die zijn logoloos..

Gewoon eruit knippen  :lol:
Paardje maakt mij niet zoveel uit.. als de pasvorm maar goed is  :D

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #201 Gepost op: 05 april 2006 - 17:02:29
maar mijnheer thmeky vroeg specefiek logoloos... :)

en knippen is weer zo heftig...
Doet mij wel herinneren uit mijn vroegere tijd (4 jaar geleden :oops: ) toen je volgens 14 jarige kakker normen 2 polo's over elkaar moest doen en dan een th op een rl zodat het paardje achter een hekje stond :wink:
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #202 Gepost op: 05 april 2006 - 17:08:27
Bij Pauw heb je echt mooie polo's in mooie zomerse tinten oa hemelblauw, lila, roze, wit. Zijn wel duur 135/145e, en ik weet nog niet hoe ze vallen.
This, madame, is Versailles.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #203 Gepost op: 05 april 2006 - 17:24:50
Doet mij wel herinneren uit mijn vroegere tijd (4 jaar geleden :oops: ) toen je volgens 14 jarige kakker normen 2 polo's over elkaar moest doen en dan een th op een rl zodat het paardje achter een hekje stond :wink:

:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:

2 of 3 polo's over elkaar heb ik weleens gezien ja, maar ik wist niet dat er nog een hele theorie achter zat...  :lol:  :lol:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #204 Gepost op: 05 april 2006 - 17:30:57
Citaat van: "Lex"

:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:

2 of 3 polo's over elkaar heb ik weleens gezien ja, maar ik wist niet dat er nog een hele theorie achter zat...  :lol:  :lol:

:lol: Zie hier veel crapuul ermee rondlopen..
Ga maar eens kijken bij de lokale hockeyclub  :roll:

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #205 Gepost op: 05 april 2006 - 17:31:44
ach je bent jong en je wilt wat. :P

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #206 Gepost op: 05 april 2006 - 17:34:43
ach je bent jong en je wilt wat. :P

Ja, erbij horen  :lol:

Aaron

• Gast
Polo
Reactie #207 Gepost op: 05 april 2006 - 17:35:40
Ik heb net een leuk polo'tje gehaald van Sun68. Dat schijnt een Italiaans merk te zijn dat ze sinds kort bij T&C voeren. Mooi slank/getailleerd, zonder flap en genoeg ruimte bij de schouders. De kleur is een beetje Napolitaans blauw/ navy achtig. Er zitten verder leuke roze stiksels op, en de kraag, onderkant en mouwuiteinden zijn een beetje destructed/vintage achtig.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #208 Gepost op: 05 april 2006 - 17:37:46
Ik heb net een leuk polo'tje gehaald van Sun68. Dat schijnt een Italiaans merk te zijn dat ze sinds kort bij T&C voeren. Mooi slank/getailleerd, zonder flap en genoeg ruimte bij de schouders. De kleur is een beetje Napolitaans blauw/ navy achtig. Er zitten verder leuke roze stiksels op, en de kraag, onderkant en mouwuiteinden zijn een beetje destructed/vintage achtig.

Klinkt leuk! Ook paarlemoeren knoopjes? En hoeveel was je er voor kwijt?

Aaron

• Gast
Polo
Reactie #209 Gepost op: 05 april 2006 - 17:42:18
Citaat van: "Rogier"

Klinkt leuk! Ook paarlemoeren knoopjes? En hoeveel was je er voor kwijt?

Volgens mij wel ja, ze hebben iig een hele aparte glans. Wel made in China overigens :roll: , maar het katoen voelt veel beter en is veel mooier geweven dan bijvoorbeeld RL. De normale prijs was 75 euro, maar ik heb een 10% kaart. Ik heb ook een paar navy silk bachelor knots erbij gekregen, maar ik heb nog geen shirts met dubbele manchetten  :lol: . Dat komt dan nog wel :wink: ....