Auteur Topic: Polo's  (371978 keer gelezen)

Aaron

• Gast
Polo
Reactie #225 Gepost op: 06 april 2006 - 14:53:34
Citaat van: "Immanuel"
die ollanders toch, neem maar 50..

bedankt, het wordt deze:

http://www.yoox.com/item/tskay/2A5DD3A9/rr/1/cod10/370399442B/areaid/36/st/SN/ZANONE/Polo+shirts

Staat dat een beetje op off white/créme/zachtgeel?

Wat is de normale retailprijs van die Zanone polo's?

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #226 Gepost op: 13 april 2006 - 18:31:55
Vandaag rondje Rotterdam gedaan uit verveling. En bij de bijenkorf liggen wel aardige Polo's van Zegna Sport. Logoloos en redelijk goed zittend. Niet naar een kontflap gekeken, wel naar de prijs en die lag rond de 90 euro. Ze zaten ook wel lekker, maar die kleuren had ik al
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #227 Gepost op: 13 april 2006 - 18:35:34
Dan hebben we elkaar vanmiddag misgelopen in de bijenkorf was daar ook :D

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #228 Gepost op: 13 april 2006 - 18:40:37
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Vandaag rondje Rotterdam gedaan uit verveling. En bij de bijenkorf liggen wel aardige Polo's van Zegna Sport. Logoloos en redelijk goed zittend. Niet naar een kontflap gekekenk, wel naar de prijs en die lag rond de 90 euro. Ze zaten ook wel lekker, maar die kleuren had ik al

Komt goed uit! ik ben morgen in Rotterdam.
Zijn ze wel slank gesneden?
Quotidie potest esse ultimo die

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #229 Gepost op: 13 april 2006 - 18:46:32
ik zag daar ook een mooie licht blauwe linnen hemd van Zegna liggen.

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #230 Gepost op: 13 april 2006 - 18:56:31
@ Gusto helaas, Of heb je toevallig een kleine man, gematteerd met Jeans een wit hemd en een donkerblauw jasje gezien.

@ Bachelor, voor mij vielen ze wel aardig, maar ik ben van het smalste exemplaar mens (maat 36) dus ik kan nooit zo goed oordelen daar veel rtw bij mij nooit perfect slank zit.
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Anonymous

• Gast
Polo
Reactie #231 Gepost op: 16 april 2006 - 14:09:37
Hey,

ik heb donderdag gekeken voor de nieuwste Polo's (club: Slim Fit) van La Coste. Ze zijn er in ieder geval in leuke kleuren. En ik heb een baby blauw (exacte naam weet ik niet) gehaald. Zitten goed en vallen mooi. Gehaald bij Witteveen in Arnhem. Goed personeel daar, aardig en proberen niets op te dringen.

- Frank

DuC

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #232 Gepost op: 16 april 2006 - 14:20:54
Frank, ik las dat je veel polo's had. Kan je wat plaatjes posten hiervan?

Welkom op het forum!

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #233 Gepost op: 22 april 2006 - 18:05:05
Iemand nog mooie slanke polo's gevonden voor langere mensen (1.90mtr)? Is een polo trouwens ook makkelijk te laten tailleren?

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #234 Gepost op: 22 april 2006 - 18:08:26
Citaat van: "Vortex"
Iemand nog mooie slanke polo's gevonden voor langere mensen (1.90mtr)? Is een polo trouwens ook makkelijk te laten tailleren?

Ik draag altijd polo's van RL, custom fit. Deze zijn lang genoeg voor iemand van 1,90 :)
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #235 Gepost op: 22 april 2006 - 18:09:10
Citaat van: "Vortex"

Ik zou gaan voor Lacoste slim-fit of Ralph Lauren custom fit. Logo'tje vind ik niet echt veel uitmaken; zijn toch klassiekers, zijn goed slank en echte polo's met maar 2 knopen in plaats van lelijk 3 knopen.

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #236 Gepost op: 23 april 2006 - 00:11:42
In den Haag liggen nieuwe SE polo's van Lacoste in de Lacoste winkel. Nu houd ik zelf niet zo van bling (wat een achterlijke term alleen al  :-#) Dus vandaar de Polo´s met gouden logo niet gepast. Ze vallen wel slank...volgens de verkoper.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #237 Gepost op: 23 april 2006 - 00:13:10
Heb net een donkerblauwe 'big pony' RL polo gekocht... custom fit... is wel prima.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #238 Gepost op: 23 april 2006 - 00:37:03
Citaat van: "Dhr. Lex P"
In den Haag liggen nieuwe SE polo's van Lacoste in de Lacoste winkel. Nu houd ik zelf niet zo van bling (wat een achterlijke term alleen al  :-#) Dus vandaar de Polo´s met gouden logo niet gepast. Ze vallen wel slank...volgens de verkoper.
Wat houd die SE nu in heb zelf een gewone polo van hun om te golfen.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Polo
Reactie #239 Gepost op: 23 april 2006 - 00:37:34
Special Edition?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors